Lucrări de licență și disertație pentru domeniul Comunicare

docx

Machiajul ca Formă a Comunicării Nonverbale

Introducere În secolul în care trăim comunicarea imaginii interioare este un subiect tot mai des întâlnit, dar și prin ce canale exprimăm mesajele dorite. Decodificarea mesajelor se face mult mai ușor în prezent deoarece cu toții înțelegem ce dorește să exprime culoarea folosită atât la machiaj, cât și la vestimentație. De aceea machiajul fiecăreia dintre noi cât și felul în care arătăm și anume imaginea proprie este un simbol vizibil ce influențează relațiile cu cei din jur. În comportamentul nostru individual cât și în cel colectiv, machiajul ca și formă de comunicare are un rol din ce î... vezi detalii

doc

Pârghia dintre business și dezvoltarea durabilă - IKEA și FAN Courier

Sunt de parere ca nimic nu ne poate face mai fericiti asa cum ne poate face emotia si sentimentul ca le suntem utili oamenilor din jur. Cu totii avem nevoie sa fim iubiti, apreciati, reunoscuti si incurajati. In spatiul muncii, oamenii au nevoie sa simta ca pot avea incredere, sa simta ca se pot adaposti sub umbrela acelorasi valori de brand cu care ei insisi isi ghideaza viata si sa se simta in siguranta. Astfel, ei isi vor putea asuma riscul de a intemeia lucruri noi si vor putea inova. E important sa intelegem cat de mare nevoie avem de echipe fericite pentru a avea o afacere prospera. U... vezi detalii

doc

Limbajul Presei Românești din Secolul al xix-lea

Capitolul I. Istoria presei în secolul al XIX-lea 1.1. Dibuiri şi începuturi Inventarea tiparului pentru imprimarea cărţilor, a ziarelor şi a revistelor a însemnat o adevărată revoluţie materială şi spirituală în istoria culturii umane. Tiparului i s-a găsit, începand cu secolul al XVII-lea o întrebuinţare care avea să exercite o influenţă considerabilă asupra opiniei publice, presa periodică, ziare, reviste, foi volante etc. Deşi tiparul, bază tehnică şi materială a presei, a fost introdus în Ţara Românească la începutul secolului al XVI-lea, totuşi pe teritoriul patriei noastre, într... vezi detalii

doc

Rolul Comunicării Manageriale în Motivarea Angajaților

Managementul oricărei organizaţii, indiferent de tipul, mărimea, domeniul de activitate sau de mediul socio-cultural în care fiinţează, are drept unul dintre cele mai importante obiective, şi anume crearea unui sistem motivaţional eficient. Din acest motiv considerăm importantă existenţa unei preocupări faţă de aspectele implicate în motivarea angajaţilor. În acest sens, lucrarea prezentă va arăta rolul comunicării manageriale asupra motivării angajaţilor şi în ce măsură aceasta are influenţă în creşterea performanţelor profesionale ale acestora. Cercetarea lucrării este un studiu compar... vezi detalii

doc

Efectele unui Proces de Rebranding Eșuat

Introducere Să ne imaginăm două situaţii, în acelaşi cadru, cu aceiaşi oameni, aceeaşi oră, aceeaşi zi. În prima situaţie, ieşi din casă, îmbracată cu o pereche de pantaloni lejeri şi un tricou simplu şi cu o pereche de adidaşi albi. În mână ai o sacoşă de plastic cu care te duci la supermarket. În grabă te-ai dat cu un parfum cu miros de vară, nu mai ţii minte cum se numea, deşi îl foloşesti de mai bine de 1 an. Acum situaţia a doua. Ieşi din casă, te îmbraci cu blugii de la Levi’s şi tricoul de la Zara şi te încalţi cu adidaşii de la Nike. Îţi iei geanta de la Hermes că e mai încăpătoare... vezi detalii

doc, tmp

Președintele României

ARGUMENT Potrivit Constituţiei, Preşedintele României reprezintă statul român şi este garantul independenţei naţionale, al unităţii şi al integrităţii teritoriale a ţării. El veghează la respectarea Constituţiei şi la buna funcţionare a autorităţilor publice. In acest scop, preşedintele exercită funcţia de mediere între puterile statului, precum şi între stat şi societate . Pentru definirea funcţiei de Preşedinte al României - investit cu exercitarea unor atribuţii inerente acestei instituţii politice şi administrative, important de reţinut este faptul că el nu dispune de o putere absolut... vezi detalii

doc

Dezvoltarea Agroturismului în Soveja - Vrancea

INTRODUCERE După decembrie 1989, turismul românesc a intrat într-o nouă etapă, şi anume aceea a reformei economice, a aşezării sale pe principiile economiei de piaţă. Reforma este un proces profund, de durată şi supus acţiunii unor factori mai mult sau mai puţin cunoscuţi. Ca urmare, în momentul actual,turismul românesc se află într-o situaţie de criză. Inflaţia a făcut ca tarifele şi preţurile practicate de hotelurile şi restaurantele din staţiunile tradiţionale de turism să fie inaccesibile pentru majoritatea consumătorilor. Pe de altă parte, veniturile populaţiei sunt destinate în între... vezi detalii

doc

Strategii de Promovare a Imaginii și a Produselor în IMM-uri

CUVÂNT ÎNAINTE Din 1990, Relaţiile Publice fac parte din ce în ce mai mult din peisajul socio-economic românesc. Dacă până în decembrie 1989, puţini erau cei care au avut ocazia, să audă despre acest tip de activitate, în prezent ea nu mai constituie o noutate pentru firmele mari în special. Spun, firmele mari în special, pentru ca acest domeniu este unul necunoscut şi confundat adesea cu alte domenii, de către firmele mici sau mijlocii. Diversele companii, organizaţii, instituţii guvernamentale de stat, organizaţiile non-guvernamentale, organizaţii non-profit, instituţiile de invăţământ u... vezi detalii

doc

Impactul Campaniilor Sociale Asupra Publicului din România

INTRODUCERE Am ales ca temă a lucrării de licenţă Impactul campaniilor sociale asupra publicului din România datorită multiplelor posibilităţi de abordare pe care le oferă şi a consecinţelor ce pot face obiectivul unui studiu de caz. Am considerat că un bun exemplu de campanie socială este campania Femei în umbră. Umbre, un studiu de caz complex care apelează la comunicarea prin toate mijloacele mass-media, se foloseşte de persoanele publice pentru un impact mai mare, are obiective clare şi strategii foarte bine puse la punct. Lucrarea de faţă este structurată în trei capitole având drep... vezi detalii

doc

Comunicare prin cultură - de la cultură umanistă la tehnocultură

Cuvânt înainte Comunicarea reprezintă un moment important al culturii, este momentul prin care aceasta se socializează, acţionând modelator asupra indivizilor umani. Comunicarea vehiculează întotdeauna o informaţie relevantă fie pentru o experienţă directă, trăită de către un individ sau un grup de indivizi, fie pentru una imediată, asimilată post festum. În absenţa posibilităţii de reproducere a unei experienţe umane consumate, prin intermediul unei informaţii actuale în cadrul unui proces comunicaţional, nu poate fi imaginat progresul omenirii în plan cultural. Acest progres este însoţit... vezi detalii

doc

Simbolistica imaginii în discursul publicitar

Acest nume, ánthropos, arată că în vreme ce toate celelalte vieţuitoare nu cercetează, nu compară şi nu examinează (anathrel) nimic din ceea ce văd, omul, de îndată ce a văzut (ópope), aceasta înseamnă că a şi examinat şi judecat tot ce a văzut (ópopen). De aici, aşadar, numai omul dintre toate vieţuitoarele a fost în chip potrivit numit ánthropos, întrucât el examinează ceea ce a văzut (ánathrőn ha ópope). Platon: Cratylos, 399c Capitolul Întâi RENTABILITATEA SEMNULUI Imaginea este un proces ontologic; în ea fiinţa se oferă într-o manifestare vizibilă dotată de sens. H. G. Gadamer 1... vezi detalii

pdf

Analiza comunicațională a Campaniei Electorale a lui Traian Băsescu, noiembrie, 2004

INTRODUCERE Actorii politici isi joaca ,,rolul politic" in sfera publica. Mass-media este principala sursa de informare, de promovare sau denigrare a actorilor politici si nu este intotdeauna obiectiva. Astfel, imaginea publica a personajelor politice este conturata, in primul rand, pe baza informatiilor pe care mass-media le prezinta publicului. Comunicarea politica este o sursa de informare a publicului si implica un ansamblu de tehnici si strategii de comunicare si persuasiune menite de a convinge populatia si confundata, multa vreme, cu comunicarea electorala. Efectele comunicarii polit... vezi detalii

doc

Comunicarea în Afaceri - Studiu de Caz

Introducere În toate timpurile şi, cu atât mai mult în lumea de azi, educaţia şi învăţarea nu pot exista în afara comunicării umane. A comunica înseamnă a pune ceva în comun. Între oameni, a comunica înseamnă a pune în comun idei, fapte, opinii, emoţii şi sentimente. Acestea circulă de la un partener la altul, sub formă de mesaje. În consecinţă, a comunica înseamnă a emite, transmite şi recepţiona mesaje. Odată emis şi recepţionat, mesajul aparţine, în comun, atât celui care a “dat” cât şi celui care a “luat”. Omul emite mesaje atunci când vorbeşte, când scrie, când indică un obiect sau o... vezi detalii

docx

Campanie de informare publică - Studiu de caz

Introducere De-a lungul timpului, sustinerea mesajelor sociale, s-a demonstrat a fi mai greu de realizat si transmis catre publicul tinta, deoarece aceastea nu au doar scopul de a schimba comportamente de cumparare, ci trebuie sa si schimbe mentalitati si comportamente ale individului. Mesaje cum ar fi : ,,Renunta la fumat!", ,,Spune nu drogurilor!", ,,Viteza ucide!", sunt auzite frecvent de toti consumatorii, problema e ca prea putini le constientizeaza si le pun in practica. Aici intervin campaniile sociale care reusesc sa socheze sau sa modifice comportamentul consumatorilor, prin ilustr... vezi detalii

doc

Publicitatea ca Mijloc de Manipulare

PUBLICITATEA CA MIJLOC DE MANIPULARE MOTTO: ,,Descoperiţi mijloacele de convingere disponibile într-un caz” (Aristotel) I. OMUL ŞI MANIPULAREA Iată cum a reuşit să condenseze celebrul retor grec, într-o singură propoziţie, chintesenţa existenţei umane. Desprins de lumea animală (de care-l despart nu chiar atât de multe cum ar vrea el să creadă), omul s-a confruntat mereu cu o problemă majoră: ,,obţine!” Hrană, apă, o femeie, un loc mai bun în peşteră. ,,Mijloacele de convingere disponibile”- La început, forţa. Dar nu i-a luat mult lui ,,homo sapiens” să observe că un om puternic îl poat... vezi detalii

Hopa sus!