Analiza Diagnostic a Calitatii Produselor la SC Belconfex SRL

Cuprins disertatie Cum descarc?

Cuprins
Introducere
Capitolul I: Necesitatea organizarii sistemului informational pentru managementul firmei
1.1. Rolul procesului tehnologic in organizarea sistemului informational
1.2. Importanta sistemului informational in determinarea calitatii produselor firmei
1.3. Influenta sistemului informational pentru activitatea financiar - contabila a firmei
Capitolul II: Organizarea contabilitatii privind stocurile si a productiei in curs de executie
2.1. Contabilitatea stocurilor si a productiei in curs de executie
2.2. Contabilitatea marfurilor
2.3. Evaluarea, recunoasterea si prezentarea in situatiile financiare anuale 
a stocurilor si a productiei in curs de executie
Capitolul III: Analiza diagnostic a calitatii produselor
3.1. Analiza calitatii produselor nediferentiate pe clase de calitate
3.1.1. Demeritul
3.1.2. Coeficientul defectelor
3.1.3. Rata gradului de disponibilitate a produsului
3.1.4. Gradul de reinnoire a productiei
3.1.5. Alte procedee folosite in analiza calitatii produselor 
nediferentiate pe clase de calitate
3.2. Analiza calitatii produselor ce se grupeaza pe clase de calitate
3.2.1. Coeficientul mediu al calitatii
3.2.1.1. Coeficientul mediu de calitate pe produs
3.2.1.2. Coeficientul mediu generalizator al calitatii
3.2.2. Pretul mediu
3.3. Analiza calitatii productiei
3.3.1. Costul calitatii productiei
3.3.2. Rebuturile
3.3.2.1. Suma absoluta a rebuturilor
3.3.2.2. Nivelul relativ al rebuturilor
3.4. Consecintele modificarii calitatii produselor
3.5. Analiza diagnostic a calitatii produselor la SC BELCONFEX SRL
Concluzii 
Bibliografie
Anexe


Extras din disertatie Cum descarc?

Introducere
Problemele legate de realizarea calitatii reflecta o preocupare care a existat, exista si va exista mereu in intreprinderile care doresc sa obtina maximul de efect cu un efort minim.
Calitatea reprezinta anasamblul de insusiri si parametri ale produsului care ii confera acestuia proprietatea de a satisface necesitatile exprimate sau implicite.
Pentru a avea succes o firma trebuie sa ofere produse care satisfac un scop bine definit, asteptarile consumatorilor, se conformeaza standardelor si specificatiilor, masurilor legale, sunt disponibile la un pret competitiv si sunt furnizate la un cost care sa aduca profit. 
Calitatea intareste increderea clientilor in produsele firmei, precum si relatiile existente intre firma si mediul ei inconjurator. De asemenea, ea contribuie, in mod direct sau indirect, la cresterea vanzarilor, la mentinerea pozitiei firmei pe piata, cucerirea de noi nise. Unul dintre factorii de crestere a eficientei economice il constituie competitivitatea produselor pe piata interna si externa asigurata prin imbunatatirea permanenta a calitatii produselor si racordarea ei la cerintele pietei.
Calitatea produselor poate fi urmarita si analizata printr-o serie de indicatori care constituie expresii cantitative ale caracteristicilor acestora si care au la baza caracteristicile esentiale care exprima parametrii functionali ai produselor.
Prin aceasta lucrare am incercat o abordare teoretica si practica a ceea ce este si a ceea ce ar trebui sa fie calitatea produselor si analiza acesteia particularizata in industria de textile.
In cadrul prezentei lucrari, structurata pe trei capitole, se face referire la analiza calitatii produselor la SC BELCONFEX SRL, ce are ca obiect de activitate producerea si comercializarea articolelor din textile in sistem en-gross.
In primul capitol, intitulat Necesitatea organizarii sistemului informational pentru managementul firmei, am prezentat sistemul informational existent la SC BELCONFEX SRL, importanta acetuia in desfasurarea in conditii de eficienta a tuturor activitatilor firmei. Am descris, de asemenea, procesul tehnologic al societatii si sistemul informational contabil.
In cel de-al doilea capitol, intitulat Contabilitatea stocurilor si a productiei in curs de executie, am evidentiat metodele de contabilizare a stocurilor la societatea analizata, precum si contabilitatea marfurilor. In cadrul acestui capitol am inclus si o prezentare a modului de evaluare, recunoastere si prezentare in situatiile financiare a stocurilor si a productiei in curs de executie, cu accent pe evaluarea la intrarea si iesirea din gestiune.
In cel de-al treilea capitol, intitulat Analiza diagnostic a calitatii produselor, am realizat o prezentare teoretica a indicatorilor utilizati in analiza calitatii si am facut analiza principalilor indicatori de calitate la SC BELCONFEX SRL.
Capitolul I: Necesitatea organizarii sistemului informational pentru managementul firmei
Sistemul informational reprezinta puntea de legatura intre sistemul decizional si cel operativ, avand ca scop asigurarea managementul firmei cu informatiile necesare, fiind in acelasi timp si un mijloc de comunicare intre aceste sisteme. Sistemul informational este, de asemenea, elementul de legatura dintre mediul intern si extern al societatii.
Sistemul informational trebuie sa asigure o informare adecvata la toate nivelele, sa selecteze informatiile necesare cu eficacitate si sa fie usor adaptabil la schimbari.
1.1. Rolul procesului tehnologic in organizarea sistemului informational
SC BELCONFEX SRL a fost infiintata in 1997 cu un capital social de 200 RON, avand CUI 9124800 si numar de inmatriculare in registrul comertului J 04/45/1997. Sediul societatii se afla in Bacau, strada Razboieni, nr. 7, bl.7, sc. E, et. 8, ap. 22. Numarul de telefon al societatii este 0234/552083. Punctul de lucru al societatii este situat pe str. Turbinei, nr. 4, Bacau.
Obiectul de activitate al firmei este producerea si comercializarea articolelor confectionate din textile. Organigrama societatii este prezentata in anexa 1.
Produsele oferite de firma sunt: fuste, bluze, jachete, bluzoane, blugi tip elegant si pungute din material textil sau imitatie piele pentru ambalat produse cosmetice si bijuterii.
Sistemul informational la SC BELCONFEX SRL ofera informatii care permit cunoasterea situatiei existente in societate, a situatiei trecute, precum si anticiparea evolutiei viitoare a acesteia.
Sistemul informational contine ansamblul elementelor din cadrul firmei, care au ca scop asigurarea suportului informational folosit pentru indeplinirea obiectivelor firmei.
Unul dintre obiectivele firmei il reprezinta fabricarea articolelor confectionate din textile, aceasta operatiune realizandu-se cu ajutorul procesului tehnologic, la nivelul sistemului operational.
Procesul tehnologic din cadrul firmei SC BELCONFEX SRL reprezinta ansamblul operatiilor pe care firele textile le sufera pentru a fi transformate in produse finite.
Echipamentele tehnologice care intra in dotarea atelierului de productie sunt: 
o masini de cusut simple si cu taietor
o masini de cusut cu 2 ace si cu 4 ace
o masini de surfilat
o masini pentru butoniere
o bandzic
o mese de calcat, presa termoculat etc.
Fazele pe care procesul tehnologic le parcurge sunt prezentate in figura nr.1.
Figura nr.1: Fazele procesului tehnologic la SC BELCONFEX SRL
Sistemul informational, la nivel operational, sprijina luarea deciziilor pentru desfasurarea activitatilor curente ale firmei, informatii referitoare la productie, aprovizionare cu materii prime, desfacere.
In cadrul intreprinderii exista toate aceste activitati care sunt interdependente intre ele. Procesul tehnologic este parte integranta a activitatii de productie care este conectata cu celelalte activitati din firma. O eroare in realizarea procesului tehnologic conduce la aparitia unor perturbatii si in cadrul celorlalte elemente ale sistemului informational.
1.2. Importanta sistemului informational in determinarea calitatii produselor finite
Sistemul informational are o influenta majora asupra functiilor intreprinderii, precum si asupra structurilor pe care se bazeaza aceste functii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza Diagnostic a Calitatii Produselor la SC Belconfex SRL.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!