Analiza Mediului de Marketing a SC BCR Asigurari SA

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 4
1. Prezentarea S.C.BCR ASIGURARI S.A 5
1.1. Descrierea identitatii S.C. BCR ASIGURARI S.A 5
1.2. Istoricul S.C. BCR ASIGURARI 7
1.3. Prezentarea Grupului BCR - componenta a Grupului Erste Bank 9
2. Mediul de marketing al S.C. BCR ASIGURARI S.A 15
2.1. Notiuni generale 15
2.2. Macromediul intreprinderii 16
2.3. Micromediul intreprinderii 28
2.4. Mediul intern. 55
CONCLUZII 67
BIBLIOGRAFIE 69


Extras din disertatie Cum descarc?

CAPITOLUL I
Prezentarea S.C. BCR ASIGURARI S.A.
1.1. Descrierea identitatii S.C. BCR ASIGURARI S.A.
BCR ASIGURARI a fost infiintata in anul 2001 si face parte dintre societatile ce apartin Grupului Banca Comerciala Romana, cel mai important furnizor de servicii financiare integrate din Romania si primul furnizor care aplica cu succes conceptul modern de ,,one - stop - shopping" prin intermediul unui ,,supermaket financiar".
Cu un capital social de 30 milioane RON structura actionariatului este urmatoarea:
o BCR (direct si indirect prin subsidiarele sale): 81,74%
o Angajatii Grupului BCR: 18,26%
BCR ASIGURARI are calitatea de membra a Uniunii Nationale a Societatilor de Asigurari si Reasigurari din Romania (UNSAR), a Asociatiei de Leasing din Romania (ASLR) si de participant la Biroul de Credit. De asemenea, a devenit si membra a Biroului Asiguratorilor de Autovehicule din Romania (B.A.A.R). 
Incepand cu data de 3 septembrie 2007, BCR ASIGURARI, in calitate de susidiara a Grupului BCR, a devenit componenta a Grupului Erste Bank, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrala.
Erste Bank a efectuat, incepand cu anul 1997, o serie de achizitii strategice (un total de 10 banci, inclusiv grupul BCR) pentru a-si intari portofoliul de produse, expertiza in domeniu si prezenta sa geografica, formand astfel un grup bancar central european cu strategie si filozofie comune. Grupul Erste Bank are pana in prezent un portofoliu de peste 15 milioane de clienti, oferindu-le cele mai bune servicii si consultanta specializata privind toate problemele financiare, adaptate nevoilor regionale.
Ca subsidiara a grupului BCR, BCR ASIGURARI trece printr-o noua etapa a activitatii sale, aceea de integrare dinamica intr-un grup financiar de renume - Grup Erste Bank.
Societatea desfasoara activitatii de asigurare-reasigurare, prin acceptarea de riscuri in schimbul platii unor prime de catre asigurati si respectiv, reasigurati, si prin plata despagubirilor si a sumelor asigurate in cazul producerii evenimentelor asigurate, in vederea compensarii daunelor si realizarii de profituri.
Sediul:
BCR Asigurari S.A. are in Bucuresti si in toate orasele resedinta de judet, agentii si puncte de lucru in intreaga tara, aflandu-se intr-un proces de expansiune.
o Sediul central: Str. Dr. Grigore Mora nr. 23, sector 1, Bucuresti - 011886 
o Telefon: 021-405.74.05, 405.74.20 
o Fax: 021-311.44.90, 311.44.95 
o E-mail: office@bcrasig.ro 
o Web site: www.bcrasig.ro 
Premii / distinctii:
Reprezentativa pentru BCR ASIGURARI este si recunoasterea din partea pietei a rezultatelor societatii, mai ales prin castigarea urmatoarelor premii si
trofee:
1. Premiul pentru DINAMISM - 2002, pentru cresterea spectaculoasa inregistrata in anul 2002, pentru dezvoltarea unei retele de distributie la nivelul intregii tari si pentru preocuparea constanta in a oferi produse si servicii la standarde ridicate de calitate. Premiul pentru DINAMISM se acorda acelei companii care, prin dinamica evolutiei sale, si-a demonstrat potentialul de dezvoltare si valoarea.
2. Premiul pentru CEA MAI SEMNIFICATIVA CRESTERE - 2003, pentru valoarea relativa si absoluta a rezultatelor financiare obtinute in anul 2003, care a determinat o ascensiune continua spre pozitiile din varful clasamentelor.
3. Premiul PRODUSUL ANULUI 2004 pentru asigurari generale a fost acordat produsului SMART I.M.M., oferit de catre BCR ASIGURARI, pentru calitatea de ansamblu a politei, prin care sunt acoperite bunurile intreprinderii, pierderile financiare, raspunderea civila legala si accidentele angajatilor, pentru noutatea adusa prin acoperirea mai multor riscuri de catre un produs dedicat sectorului I.M.M.
4. Premiul ASIGURATORUL ANULUI 2004 acordat de catre Revista Piata Financiara cu ocazia galei premiilor anuale pentru banking, piata de capital si asigurari.
5. Trofeul 1asig - Asigurari Generale si Premiul Special pentru CEA MAI SEMNIFICATIVA CRESTERE, in 2005.


Fisiere in arhiva (6):

  • Analiza Mediului de Marketing a SC BCR Asigurari SA
    • BIBLIOGRAFIE.doc
    • CAPITOLUL I.doc
    • CAPITOLUL II.doc
    • CUPRINS.doc
    • INTRODUCERE.doc
    • PRIMA PAG.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!