Analiza unei Actiuni Promotionale Studiu de Caz - Reclama

Cuprins disertatie Cum descarc?

REZUMAT 4
CAP. I PUBLICITATEA - INSTRUMENT DE PERSUASIUNE 5
1.1 Continut, rolul si particularitati ale publicitatii 6
1.2 Caracteristici si principii ale publicitatii 8
1.3 Televiziunea - mijloc de publicitate 11
1.4 Reclama de televiziune 16
CAP. II ANALIZA RECLAMEI AQUA CARPATICA 21
2.1 Prezentarea generala a firmei producatoare si a produsului 21
2.2 Caracteristicile publicului tinta 24
2.3 Analiza pietei in care se pozitioneaza produsul 29
2.3.1 Pozitionarea produsului 29
2.3.2 Evolutia pietei produsului promovat 33
2.4 Analiza concurentei 36
2.5 Prezentarea si analiza reclamei 41
2.5.1 Alegerea axului psihologic 46
2.5.2 Crearea conceptului de comunicatie 49
2.5.3 Elaborarea schemelor de transmisie 52
2.6 Concluzii privind punctele forte si punctele slabe ale reclamei 53
CAP. III CONCLUZII 55
BIBLIOGRAFIE 57


Extras din disertatie Cum descarc?

REZUMAT
Cuvinte cheie: reclama, publicitate, televiziune, apa minerala, Aqua Carpatica.
Primul capitol, intitulat ,,Publicitatea - instrument de persuasiune" contine patru subcapitole. In acest capitol am prezentat publicitatea, de la continut, rolul si particularitati si pana la caracteristici si principii ale acesteia. Tot in acest capitol am mai vorbit si despre televiziune - ca mijloc de publicitate si despre reclama de televiziune.
Capitolul II il constituie studiul de caz al reclamei Aqua Carpatica. In acest capitol am prezentat firma producatoare si produsul Aqua Carpatica. Totodata, am prezentat caracteristicile publicului tinta, am analizat piata pentru a vedea pozitia produsul pe piata si evolutia pietei in care se incadreaza produsul, si am mai analizat si concurentii produsului Aqua Carpatica. 
In partea a doua a acestui capitol am realizat o descrierea a reclamei Aqua Carpatica, am analizat axul psihologic, acesta fiind un element foarte important deoarece reprezinta acel element care declanseaza mecanismul de cumparare. Pe langa axul psihologic acest subcapitol mai cuprinde si crearea conceptului de comunicatie si elaborarea schemelor de transmisie. Prima din aceste ultime doua elemente consta in elaborarea unor concepte care vor evoca puternic satisfactiile inerente motivatiilor alese in etapa precedenta, iar schema de transmisie reprezinta ansamblul cuvintelor, reprezentarilor vizuale, sau sunetelor care, combinate intr-un anunt publicitar comunica potentialului consumator. 
Capitolul III prezinta concluziile lucrarii, publicitatea are un rol foarte important in promovarea produsului. Actiunile de publicitate sunt antrenate in scopuri diferite, adresandu-se marelui public sau unor segmente determinate ale pietei.
Publicitatea poate contribui efectiv la stimularea cererii de consum daca ea este judicios organizata si corect dirijata.
INTRODUCERE
Tema lucrarii o reprezinta "ANALIZA UNEI ACTIUNI PROMOTIONALESTUDIU DE CAZ: RECLAMA AQUA CARPATICA". Am ales aceasta tema pentru realizarea lucrarii din mai multe motive, unul dintre ele si cel mai important este interesul deosebit acordat tehnicilor promotionale, mai ales reclamei Aqua Carpatica, sloganului ,,Aqua Carpatica - Cea mai pura apa din lume" ceea ce semnifica calitatea superioara a produsului.
Un alt motiv il reprezinta faptul ca am studiat multe materii interesante pe care le cuprinde aceasta arie foarte extinsa numita Marketing, de altfel numele specializari care am urmat-o in cadrul "Facultatii de Stiinte Economice" din cadrul Universitatii ,,Eftimie Murgu". 
Prin actiunile de publicitate firma urmareste sa asigure o informare detaliata a publicului in legatura cu activitatea, cu produsele si serviciile sale, cu marcile sub care acestea sunt prezentate pe piata, sa-l determine in efectuarea actului de cumparare.
Pe termen lung, publicitatea vizeaza atat modificari de comportament la nivelul diferitelor categorii de consumatori, cat si mentinerea fidelitatii acestora fata de oferta firmei.
Publicitatea este o variabila calitativa, de natura psihologica, cu actiune pe termen lung si care este greu masurabila cantitativ in privinta efectelor economice pe care le genereaza.
Datorita mediului economico-social concurential si tot mai dinamic in care se desfasoara, publicitatea serveste firmei atat ca instrument strategic, cat si ca instrument tactic.
Actiunile de publicitate sunt antrenate in scopuri diferite, adresandu-se publicului sau unor segmente determinate ale pietei.
Daca publicitatea este judicios organizata si corect dirijata, ea poate contribui efectiv la stimularea cererii de consum.
CAPITOLUL I
PUBLICITATEA - INSTRUMENT DE PERSUASIUNE
Publicitatea isi are originea chiar de la inceputul istoriei omenirii. Arheologii au descoperit in tarile din jurul Marii Mediterane semne care anuntau diferite oferte si evenimente. Romanii pictau peretii de-a lungul traseelor de parada, prin care isi promovau marfurile. Totusi, publicitatea moderna este foarte departe de aceste prime eforturi in domeniu.
Etimologic, cuvantul publicitate provine din limba latina, de la verbul publico, care inseamna a aduce la cunostinta publicului si de la substantivul publication care inseamna adresare catre public.


Fisiere in arhiva (1):

  • Analiza unei Actiuni Promotionale Studiu de Caz - Reclama.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!