Aspecte ale Negocierii si Comunicarii in Afaceri la Allianz Tiriac Asigurari SA

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 5
MOTIVATIA, IMPORTANTA SI METODOLOGIA CERCETARII 6
Capitolul 1. NEGOCIEREA IN AFACERI 7
1.1 CONCEPTUL DE NEGOCIERE 7
1.2 FORMELE DE NEGOCIERE FUNDAMENTALE 7
1.3 FUNCTIILE NEGOCIERII 7
1.4 FACTORII FUNDAMENTALI AI NEGOCIERII 9
1.5 ETAPELE DESFASURARII NEGOCIERII 10
1.6 STRATEGII DE NEGOCIERE 10
1.7 TEHNICI SI TACTICI DE NEGOCIERE 12
1.7.1 TEHNICI DE NEGOCIERE 12
1.7.2 TACTICI DE NEGOCIERE 13
Capitolul 2. COMUNICAREA IN AFACERI 16
2.1 NOTIUNEA DE COMUNICARE 16
2.1.1 ISTORICUL UTILIZARII TERMENULUI DE ,,COMUNICARE" 16
2.1.2 ISTORIA STUDIULUI COMUNICARII 16
2.1.3 DEFINITII ALE ,,COMUNICARII" 17
2.1.4 TIPOLOGIA GENERALA A DEFINITIILOR 17
2.1.5 COMUNICAREA UMANA VS. COMUNICARE ANIMALA - SPECIFICUL SI MODUL DE CONSTITUIRE AL COMUNICARII UMANE 18
2.1.6 TIPURI DE COMUNICARE UMANA - PROBLEME GENERALE 20
2.1.7 RELATIA OM - SOCIETATE. GENERALITATI DIN PERSPECTIVA COMUNICARII 21
2.2 COMUNICAREA NONVERBALA 23
2.2.1 ELEMENTELE COMUNICARII NONVERBALE 23
2.2.2 FUNCTIILE COMUNICARII NONVERBALE 24
2.2.3 CARACTERISTICILE COMUNICARII NONVERBALE 24
2.2.4 FORMELE COMUNICARII NONVERBALE 25
2.3. COMUNICAREA VERBALA 26
2.3.1 ELEMENTELE CARE INFLUENTEAZA COMUNICAREA VERBALA 27
2.3.2 CARACTERISTICILE GENERALE ALE COMUNICARII VERBALE 27
2.3.3 FORME ALE COMUNICARII VERBALE 28
2.4 RELATIA DINTRE COMUNICAREA NONVERBALA SI COMUNICAREA VERBALA 29
Capitolul 3. COMUNICAREA IN NEGOCIERE 31
3.1 ABILITATI DE COMUNICARE PENTRU COLECTAREA DE INFORMATII 31
3.2 COMUNICAREA DE INFLUENTARE. ARGUMENTAREA IN NEGOCIERE 31
Capitolul 4. TEHNICI DE COMUNICARE UTILIZATE DE ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI S.A. IN RELATIILE CU CLIENTII 35
CONCLUZII GENERALE AFERENTE LUCRARII 75
REFERINTE BIBLIOGRAFICE 76


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Aceasta lucrare este structurata in patru capitole dupa cum urmeaza: 
- capitolul 1 Negocierea in afaceri;
- capitolul 2 Comunicarea in afaceri;
- capitolul 3 Comunicarea in negociere;
- capitolul 4 Tehnici de comunicare utilizate de ALLIANZ TIRIAC ASIGURARI
S.A. in relatiile cu clientii. 
Primul capitol se refera la negociere. In acest capitol sunt cuprinse informatii despre conceptul de negociere, despre forme de negociere, despre functii ale negocierii, despre factorii negocierii, despre etapele negocierii, despre strategii, tehnici si tactici de negociere.
Al doilea capitol se refera la comunicare. In acest capitol sunt cuprinse informatii despre notiunea de comunicare, despre comunicarea nonverbala, despre comunicarea verbala.
Al treilea capitol se refera la comunicarea in negociere. In acest capitol sunt cuprinse informatii despre abilitati de comunicare pentru colectarea de informatii, comunicarea de influentare.
Al patrulea capitol se refera la procesul de vanzare a asigurarilor de viata la Allianz Tiriac Asigurari S.A. In acest capitol sunt cuprinse informatii despre Allianz AG, despre Allianz Tiriac Asigurari S.A., despre istoria asigurarilor de viata, despre produsele oferite de Allianz Tiriac Asigurari S.A., despre comunicarea eficienta si utilizarea intrebarilor, despre identificarea si gestionarea atitudinilor clientului, despre procesul de vanzare al asigurarilor de viata ale Allianz Tiriac Asigurari S.A.
MOTIVATIA, IMPORTANTA SI METODOLOGIA CERCETARII
Lumea in care traim este o imensa masa a negocierilor si, vrand - nevrand, ne numaram printre participanti. Noi, ca indivizi, intram in conflict cu alti indivizi: membri ai familiei, agenti de vanzari, concurenti sau entitati cu denumiri pompoase cum ar fi "sistemul" ori "structura puterii". De modul in care ii facem fata depinde nu numai bunastarea noastra, ci insasi capacitatea de a ne bucura de viata. 
Negocierea reprezinta un domeniu al cunoasterii efortului ce se concentreaza asupra castigarii bunavointei unor oameni de la care ne dorim ceva anume. Ne dorim o multime de lucruri: prestigiu, libertate, bani, dreptate, statut social, iubire, siguranta si recunoastere din partea celorlati.
Se presupune ca se bucura de rasplata doar cei talentati, constiinciosi si educati. Celor care credeau ca virtutea si munca asidua vor invinge pana la urma, viata le-a dovedit deja contrariul. "Castigatorii" par sa fie oameni care nu numai ca sunt competenti, dar au si abilitatea de a-si "negocia" calea spre atingerea scopului.
Negocierea este folosirea informatiei si a puterii astfel incat sa modifice comportamentul oamenilor intr-o "retea de tensiune". La o analiza mai atenta a acestei definitii largi, ne dam seama ca, de fapt, negociem tot timpul, atat in existenta privata, cat si in cea profesionala.
In afara slujbei folosim informatia si puterea de a schimba comportamente cu prietenii si rudele. Sotul negociaza cu sotia. Negociem cu politistul care vrea sa ne dea amenda, cu magazinele care ne refuza cartea de credit, cu proprietarul care nu ne furnizeaza serviciile esentiale sau vrea sa mareasca chiria, cu cei care incearca sa ne incarce nota de plata, cu agentul de vanzari care vrea sa dea lovitura pe spezele noastre, cu receptionerul care "numai are camere" desi am facut rezervare. Unele dintre cele mai frecvente si frustrante negocieri au loc in interiorul familiei, in special intre parinti si copii.
Capitolul 1. NEGOCIEREA IN AFACERI
1.1 CONCEPTUL DE NEGOCIERE
Negocierea este un talent innascut, un har, dar si o abilitate dobandita prin experienta, formare si invatare.
Negocierea apare ca o forma concentrata si interactiva de comunicare interumana, in care doua sau mai multe parti aflate in dezacord urmaresc sa ajunga la o intelegere care rezolva o problema comuna sau atinge un scop comun.
Negocierea reprezinta orice forma de confruntare nearmata, prin care doua sau mai multe parti, cu interesele si pozitii contradictorii, dar complementare, urmaresc sa ajunga la un aranjament avantajos ai carui termeni nu sunt cunoscuti inca de la inceput.


Fisiere in arhiva (1):

  • Aspecte ale Negocierii si Comunicarii in Afaceri la Allianz Tiriac Asigurari SA.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!