CAMPANIA DE PROMOVARE

Cuprins disertatie Cum descarc?

Rezumat lucrare 1
CAPITOLUL 1: Fundamentele politicii de promovare 2
1.1. Continutul si rolul politicii de promovare 3
1.2. Componentele mixului promotional 4
1.3. Instrumentele mixului promotional si startegiile promotionale 6
CAPITOLUL 2: Prezentarea generala a Agentiei de Turism Happy Tour 9
2.1. Locul si rolul Agentiei de Turism Happy Tour pe piata turistica din Romania 9
2.2. Obiectul de activitate si structura organizatorica a Agentiei de Turism 10
2.3. Misiunea Agentiei de Turism Happy Tour si obiectivele sale generale 12
2.4. Furnizorii si clientii agentiei Happy Tour 13
2.5 Oferta de produse si servicii 14
2.6.Evolutia principalelor rezultate financiare din perioada 2005-2008 15
2.6.1. Evolutia cifrei de afaceri in cadrul Happy Tour 15
2.6.2. Evolutia veniturilor si a cheltuielilor 15
2.6.3. Evolutia profitului brut si a profitului net 16
CAPITOLUL 3: Strategiile mixului de marketing adoptate de Agentia Happy Tour in vederea lansarii produsului turistic "Traditii in Maramures" pe piata spaniola 17
3.1.Caracteristici ale pietei turistice spaniole 17
3.2. Imaginea Romaniei ca destinatie turistica in Spania si caracteristicile turistului spaniol 18
3.3. Prezentarea produsului turistic "Traditii in Maramures" 19
3.4. Analiza SWOT a produsului turistic "Traditii in Maramures" 22
3.5. Strategiile mixului de marketing pentru lansarea produsului turistic 'Traditii in Maramures pe piata spaniola 24
3.5.1. Strategia de lansare a produsului turistic "Traditii in Maramures" 24
3.5.2. Strategia de distributie 24
3.5.3. Strategia de pret 25
3.5.4. Strategia de promovare 26
3.5.5. Strategia de personal 28
CAPITOLUL 4: Campania de promovare a produsului turistic "Traditii in Maramures" pe piata spaniola 29
4.1. Indentificarea si analiza tintei campaniei promotionale 29
4.2. Definirea obiectivelor 29
4.2.1. Obiective de marketing 29
4.2.2. Obiective de comunicare 30
4.2.3. Obiective cantitative 30
4.3. Crearea platformei campaniei 31
4.3.1. Planul campaniei 31
4.3.2. Temele campaniei si desfasurarea acestora 32
4.4. Stabilirea bugetului promotional 36
4.5. Evaluarea eficientei campaniei. Concluzii 37
Bibliografie 39
Anexe 41


Extras din disertatie Cum descarc?

Rezumat lucrare
Proiectul "Campania de promovare a produsului turistic Traditii in Maramures pe piata spaniola" are o structura compusa din patru parti/capitole.
In prima parte a lucrarii am ales sa analizez si sintetizez fundamentele teoretice pe care le voi folosi in partea aplicativa a acesteia. Astfel am identificat continutul si rolul politicii de promovare, componentele mixului promotional si instrumentele promotionale utilizate in promovare. 
In partea a doua a lucrarii am realizat prezentarea generala a agentiei de turism Happy Tour. Am prezentat obiectul de activitate al companiei si structura organizatorica pe departamente ale Happy Tour. In subcapitolul 3 am trecut in revista misiunea agentiei si obiectivele sale generale, am enumerat oferta de produse si servicii precum si principalii clienti si furnizori ai companiei. In cele din urma am realizat analiza principalelor rezultate financiare obtinute de firma in ultimii patru ani financiari, pentru a reliefa trendul acestora. Astfel, am analizat cifra de afaceri in perioada 2005-2008, veniturile si cheltuielile in cadrul Happy Tour si profitul obtinut de firma: brut si net.
Partea a treia a lucrarii descrie succint piata turistica spaniola, precum si imaginea Romaniei ca destinatie turistica in ochii spaniolilor. De asemenea sunt expuse stratergiile mixului de marketing ce vor fi abordate de agentia de turism Happy Tour , pentru a lansa produsul turistic "Traditii in Maramures" pe piata spaniola. In cadrul acestui capitol am realizat o scurta prezentare a caracteristicilor turistului spaniol, analiza SWOT a produsului turistic ce va fi lansat, precum si strategiile mixului de marketing ce vor fi abordate: strategia produsului - continand si o succinta prezentare a produsului, strategia de distributie, strategia de pret si strategia de promovare.
Partea a patra a lucrarii este de fapt o aprofundare a strategiei de promovare a produsului analizat, prin prezentarea campaniei de promovare ce va fi adoptata in vederea lansarii produsului turistic "Traditii in Maramurs" pe piata spaniola. 
Capitolul cuprinde obiectivele campaniei, platforma si bugetul acesteia, precum si evaluarea eficientei campaniei si a intregului demers de promovare intreprins in a lansa ,,Traditii in Maramurs" la nivel international intr-o perioada destul de dificila, cea a crizei economice si financiare. 
CAPITOLUL 1
Fundamentele politicii de promovare
Pentru a putea identifica aspectele esentiale ale politicii de promovare am pornit de la politica de marketing a unei companii. 
Aceasta reprezinta conceptia entitatii respective cu privire la evolutia activitatii sale, optiunile ei de ansamblu, principiile si normele ce o calauzesc, precum si actiunile concrete prin care se asigura valorificarea potentialului sau corespunzator cerintelor pietii. 
Politica de marketing consta intr-un ansamblu unitar si coerent de: strategii, tactici si programe specifice de actiune, care-i asigura viziunea, pentru o anumita perioada de timp si transpunerea in practica a orientarilor generale, a optiunilor si a elementelor ce le definesc.
Per anasamblu, conceptul de politica de marketing integreaza functiunile intreprinderii cu ajutorul carora ea isi atinge setul de obiective strategice, prin stabilirea regulilor ce guverneaza repartizarea si mobilizarea resurselor, a unor strategii corespunzatoare si a unui ansamblu de masuri concrete pe care le are la dispozitie.
In politica de marketing, strategia detine locul central, pentru ca deriva din obiectivele organizatiei, indicand directia activitatii, iar tactica trebuie sa se sincronizeze cu strategia, sa corespunda acesteia, sa se inscrie pe linia ei, sa gaseasca permanent mijloacele si formele cele mai potrivite, pentru ca in final sa se regleze acordul intre necesitatile consumatorului si posibilitatile organizatiei.
Tactica se afla in raport de subordonare fata de strategie, care ramane stabila o perioada mai indelungata de timp, fiind baza formularii tacticilor ce se afla in continua schimbare, datorita modificarii conditiilor concrete ale perioadei respective, a mediului ambiant.
Prin tactica de marketing se detaliaza strategia de marketing de catre managerii din acest compartiment, pe termen scurt, stabilindu-se actiunile concrete, operative, urmarindu-se solutionarea scopurilor imediate ale intreprinderii pe fiecare piata si pentru fiecare produs intr-o anumita perioada.
Strategia globala de marketing incorporeaza intr-un tot unitar directiile strategice referitoare la piata, produs, pret, distributie si promovare.
1.1. Continutul si rolul politicii de promovare
Promovarea cuprinde in primul rand comunicare. In cadrul unei companii, comunicarea cuprinde toate masurile interne si externe intreprinderii care actioneaza asupra cunostintelor, conceptiilor si atitudinilor participantilor la piata fata de performantele intreprinderii.
Figura 1.1. Elementele procesului de comunicare
Sursa: Bird, D. - Marketing direct pe intelesul tuturor, Editura Publica, 2007
Procesul de comunicare poate fi construit cu ajutorul urmatoarelor elemente:
o sursa (o persoana, un grup sau o organizatie care doreste sa transmita un mesaj altei persoane sau grup de persoane);
o mesajul (ansamblul cuvintelor, imaginilor si simbolurilor transmise de sursa si destinate receptorului)
o codificarea (transformarea mesajului de catre sursa intr-un mod care sa exprime simbolic ideea sau conceptul ce se doreste sa ajunga la cumparator).


Fisiere in arhiva (3):

  • Campania de Promovare a Produsului Turistic Traditii in Maramures pe Piata Spaniei
    • Campania de Promovare a Produsului Turistic Traditii in Maramures pe Piata Spaniei.doc
    • Campania de Promovare a Produsului Turistic Traditii in Maramures pe Piata Spaniei.ppt
    • Cuprins lucrare.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!