Campania de Promovare pe Internet

Cuprins disertatie Cum descarc?

Introducere / 3
I. Fundamente teoretice 4
I.1. Conceptul de promovare 4
I.1.1. Obiectivele promovarii 4
I.1.2. Bugetul promotional 5
I.1.3. Stabilirea mix-ului promotional 6 
I.2. Publicitate clasica.Publicitate online.Comert electronic 7
I.2.1. Avantajele promovarii online 11
I.2.2. Dezavantajele marketingului online 12
I.3. Metode si tehnici folosite in metoda promovarii online 13
I.4. Publicitatea online in Romania 19
II. Campania de promovare online a S.C. DAXI CLEANING S.R.L 21
II.1. Prezentarea S.C. DAXI CLEANING S.R.L 22
II.2. Stabilirea obiectivelor 26
II.3.Stabilirea ipotezelor de lucru 27
II.4.Esantionarea 27
II.5.Metode si instrumente utilizate 27
II.5.1. Cercetarea cantitativa 27
II.5.2. Chestionarul 28
II.6. Analiza si interpretarea rezultatelor 29
II.7. Procedee MEDIA folosite in campania de promovare online 39
Concluzii si recomandari 45
Bibliografie 47
Anexa 1- Pagini 49
Anexa 2- Chestionar 55


Extras din disertatie Cum descarc?

Introducere
Imi voi prezenta punctul de vedere si totodata motivatia alegerii temei, luand drept subiect restrans promovarea in vanzari, pentru care s-a realizat si o cercetare practica in capitolul III. 
Adesea, comerciantii considera ca promovarea vanzarilor este menita sa distruga fidelitatea clientilor fata de o anumita marca, iar publicitatea are ca scop sa creeze fidelitatea clientilor fata de o anumita marca.In consecinta, o mare problema a managerilor de marketing consta in a gasi modul in care trebuie sa imparta bugetul disponibil intre activitatile de promovare a vanzarilor si activitatile de reclama.Acum zece ani, managerii s-ar fi decis mai intai asupra sumei pentru reclama si ar fi alocat apoi, pentru activitatea de promovare a vanzarilor, restul bugetului.
Actualmente, managerii de marketing estimeaza mai intai suma de care au nevoie pentru cheltuielile de promovare a vanzarilor pe pietele de afaceri, apoi pentru promovarea vanzarilor pe pietele bunuri de consum, iar ce mai ramane va constitui bugetul pentru publicitate.
Totusi, este periculos ca reclama sa cedeze intaietatea promovarii vanzarilor.Atunci cand, in cazul unei anumite marci, se practica pentru o perioada prea indelungata preturi promotionale, consumatorii incep sa se gandeasca la ea ca la o marfa ieftina si, adesea, ei vor fi dispusi sa o cumpere la un pret redus.
Nimeni nu stie cand se va intampla acest lucru, dar exista un oarecare risc in a face promovarea unei marci binecunoscute pentru o perioada mai mare de 30 % din timp.Marcile dominante utilizeaza mai rar preturi promotionale, deoarece astfel n-ar face decat sa subventioneze pe utilizatorii curenti. 
Exista si dovezi ca preturile promotionale nu determina o crestere durabila a volumului de vanzari la o anumita categorie de produse.In mod obisnuit, ele permit realizarea, pe termen scurt, a unui anumit volum de vanzari care insa nu se mentine in timp.Concurentii care detin cote mici pe piata gasesc ca este avantajos sa utilizeze promovarea vanzarilor, deoarece ei nu-si pot permite bugete de reclama atat de mari ca ale liderilor pietei. De alfel, ei nu pot obtine spatiu pe rafturile magazinelor daca nu ofera unele facilitati comerciale si nici nu-i pot face pe consumatori sa incerce produsele lor daca nu le propun stimulente.
I. Fundamente teoretice
I.1. Conceptul de promovare
Politica de comunicare reprezinta un element cheie al activitatii comerciale a firmei deoarece produsele acesteia, oricat de bune ar fi ele, oricat de atragatoare preturi ar avea si oricat de disponibile ar deveni, nu se vand singure, ci trebuie facute cunoscute clientilor prin reliefarea caracteristicilor lor superioare celor similare ale concurentilor.
Promovarea reprezinta preocuparea unei organizatii de a emite mesaje persuasive, care sa actioneze, sub forma unor impulsuri, fie in sensul impingerii produsului, serviciului sau organizatiei catre consumator, fie in vederea atragerii publicului tinta catre produs, serviciu sau organizatie.
Activitatea promotionala constituie un demers de natura comunicationala riguros planificat, realizat pe o perioada determinata de timp sub forma unor campanii in cadrul carora, cu ajutorul unor tehnici specifice (publicitate, promovarea vanzarilor, relatiile publice si forta de vanzare), se actioneaza in vederea realizarii unor obiective legate de notorietate sau imaginea unui produs, serviciu sau organizatie, sau pentru stimularea publicului tinta de a adopta un anumit comportament, toate acestea cu scopul de a contribui la maximizarea profitului organizatiei pe termen scurt, mediu sau lung.
I.1.1. Obiectivele promovarii
Promovarea cauta sa modifice gandurile si comportamentul consumatorilor in mai multe moduri, pentru a atinge unul sau mai multe din obiectivele de baza: informarea, convingerea si reamintirea. Pentru a realiza achizitia unui produs, un cumparator trece printr-o succesiune de etape cu naturi diferite. Din ce in ce mai greu sa-i urnesti din fata TV-ului sau a computerului pentru a cumpara produsul respectiv. si cum la noi nu exista un sistem de cumparare de la distanta, firma care a investit in reclama respectiva va ramane in final fara ceea ce a urmarit - ultimul A din principiul AIDA - Attention, Interest, Desire, Action Cine va mai sti peste doua luni la ce se refera fraza "Vezi ca iei vopseaua!". Sau ar trebui sa ne intrebam de acum cine stie?


Fisiere in arhiva (1):

  • Campania de Promovare pe Internet.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!