Campania de relatii publice desfasurata pentru un produs bancar

Cuprins disertatie Cum descarc?

Introducere 4
CAPITOLUL I TEZE DE BAZA PRIVIND RELATIILE PUBLICE 5
1.1. RELATIILE PUBLICE-STRATEGII DE COMUNICARE 
1.1.1 Comunicarea publica 6
1.1.2 Comunicarea organizationala 7
1.1.3 Comunicarea mediatica 7
CAPITOLUL II IMPORTANTA RELATIIOR PUBLICE IN PROMOVAREA IMAGINII FIRMEI 10
CAPITOLUL III CAMPANIA DE RELATII PUBLICE - COMPONENTA A MIXULUI PROMOVARII 15
3.1. Definirea campaniei de relatii publice 15
3.2. Tipuri de campanii de relatii publice 15
3.3. Planul unei campanii de relatii publice 17
CAPITOLUL IV
CAMPANIA DE RELATII PUBLICE A SC ALPHA BANK SA 34
4.1. Studiu privind impactul campaniei de relatii publice a S.C. Alpha Bank S.A. 34
4.1.1. Prezentarea generala a structurii studiului cantitativ 34
4.1.2. Precizari metodologice 39
4.1.3. Calcularea structurii esantionului non-exhaustiv 43
4.1.4. Prezentarea si interpretarea rezultatelor obtinute 46
4.1.5. Concluziile studiului 57
4.1.6. Reprezentarea grafica a structurii pe sexe a esantionului non-exhaustiv 60
CONCLUZII 64
BIBLIOGRAFIE 67


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Lucrarea intitulata CAMPANIA DE RELATII PUBLICE DESFASURATA PENTRU UN PRODUS cuprinde:
Capitolul I, TEZE DE BAZA PRIVIND RELATIILE PUBLICE, in care sunt definitiile si caracteristicile relatiilor publice.
Capitolul II, Importanta campaniei de relatii publice in promovarea imaginii firmei, prezinta importanta campaniei de relatii publice in cadrul promovarii imaginii firmei. 
Capitolul III, Campania de relatii publice - componenta a mixului promovarii, prezinta campania de relatii publice - concept, caracteristici si trasaturi.
Capitolul IV, Campania de relatii publice a S.C Alpha Bank S.A si cercetarea lucrarii, prezinta compania si serviciile oferite.
Cuvinte cheie: relatii publice, marketing, alpha bank, campanie de relatii publice.
CAPITOLUL I
TEZE DE BAZA PRIVIND RELATIILE PUBLICE
Relatiile publice au ca obiectiv primordial transmiterea de informatii pentru a facilita comunicarea si intelegerea reciproca dintre diverse institutii si diverse tipuri de public .
Relatiile publice sunt, in esenta un proces de influentare sociala, ele pot fi incadrate in sfera larga a proceselor de influentare sociala.
Stabilirea de politici de relatii publice inseamna, in primul rand, armonizarea intereselor unei intreprinderi cu interesele acelora de care depinde dezvoltarea ei.
Relatiile publice presupun cercetarea tuturor publicurilor: primirea de informatii cu privire la acestea, avertizarea conducerii cu privire la atitudinile si reactiile lor, ajutorul in stabilirea de politici care demonstreaza atentia crescuta fata de publicuri si evaluarea constanta a eficientei tuturor programelor de relatii publice . Acest rol include toate activitatile legate de constatarea si influentarea opiniilor unui grup de persoane. Ca functie de management, relatiile publice inseamna responsabilitate si intelegere in stabilirea de politici si in informare pentru atingerea celor mai nobile interese ale organizatiei si ale publicului ei.
Este foarte greu sa concepem astazi un anumit tip de activitate fara ca aceasta sa fie insotita de eforturi planificate si constante de a comunica cu mediul. Fraser P. Seitel considera ca noi toti, intr-un fel sau altul, practicam zilnic relatii publice atunci cand ne aflam in contact cu alte fiinte umane.
Scopul real al relatiilor publice este de a sprijini informarea publicului, constituind astfel baza unei optiuni/alegeri in cunostinta de cauza.
Dupa cum arata Seitel, exista patru factori de baza care au contribuit la dezvoltarea si clarificarea acestui termen :
o dezvoltarea marilor institutii si cresterea sentimentului de responsabilitate a acestora fata de public; 
o intensificarea schimbarilor, conflictelor si confruntarilor dintre diverse grupuri de interese din societate;
o cresterea gradului de constientizare a oamenilor ca urmare a raspandirii masive a tehnologiilor de comunicare tot mai sofisticate;
o raspandirea democratiei mondiale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campania de relatii publice desfasurata pentru un produs bancar.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Bibliografie

1. Amaritei Constantin. Firma si mass-media: managerul si ziaristii. Ed. Irecson, Bucuresti, 2005.
2. Balaure V. (coord.), Marketing, Ed. Uranus, Bucuresti, 2002.
3. Bretcu Angela, Marketing (curs), Editura Eftimie Murgu, Resita 2012;
4. Cioaric Vasile. Relatii Publice: Istorie, teorie, practica: in ajutorul functionarului public. Ed. Prut International, Chisinau, 2003.
5. Coman Cristina. Relatiile Publice: principii si strategii. Ed. Polirom, Iasi, 2006.
6. Coman Cristina. Relatii Publice si mass-media. Ed. Polirom, Iasi, 2004.
7. Dagenais Bernard. Campania de relatii publice. Trad.: Surugiu Romina, Surugiu George. Ed. Polirom, Iasi, 2003.
8. David George. Tehnici de relatii publice: comunicarea cu mass-media. Ed. Polirom, Iasi, 2008.
9. Frohlich Karl, Lovric Daniela. Relatii publice: comunicarea eficienta cu publicul si cu presa. Trad.: Vidican Roxana. Ed. ALL, Bucuresti, 2009.
10. Gregory Anne. Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice. Trad.: Manole Ioana. Ed. Polirom, Iasi, 2009.
11. Kotler Ph. Managementul marketingului, Ed. Teora, Bucuresti, 2007.
12. Kotler Ph. Principii de marketing. Ed. Teora, Bucuresti, 1997.
13. Marconi Joe. Ghid practice de relatii publice. Trad.: Cmeciu Camelia. Ed. Polirom, Iasi, 2007.
14. Miculescu Simona-Mirela. Relatii publice din perspective internationala. Ed. Polirom, Iasi, 2006.
15. Newson Doug. Totul despre relatii publice. Trad.: Coman Cristina. Ed. Polirom, Iasi, 2003.
16. Oliver Sandra. Strategii de relatii publice. Trad.: Andriescu Miruna. Ed. Polirom, Iasi, 2009.
17. Petrescu Eva-Cristina. Marketing - concepte de baza si aplicatii. Ed. Uranus, Bucuresti, 2008.
18. Pop Nicolae Al. Marketing de V. Balaure(coord.), Ed. Uranus, Bucuresti, 2002.
19. Railean V. Marketing: concepte, metode, studii de caz. IMI-NOVA, Chisinau, 2007.
20. Railean V., Railean N., Studeonov C. Publicitate. IMI-NPVA, Chisinau, 2006.
21. Serb Stancu. Relatii publice si comunicare. Ed. Teora, Bucuresti, 2007.
22. Serbanica Daniela, Bratfalean Nina. Relatii publice. Ed. Gruber, Bucuresti, 2003.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!