Campanie de Informare

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 5
I. ELEMENTE FUNDAMENTALE PRIVIND MANAGEMENTUL PROIECTELOR SAU MARKETING PUBLIC 6
I.1. Program si proiect 6
I.2. Proiectul - definitie, rol, tipologie 8
I.3. Caracteristicile proiectelor 12
I.4. Factori implicati (Stakeholders) 15
I.5. Necesitate - idee - propunere 17
I.6. Surse si decizii de finantare 18
I.7. Relatia manager - proiect 21
II. AGENTIA NATIONALA ANTIDROG 25
III. PROPUNERE DE PROIECT DE CAMPANIE DE INFORMARE 36
III.1. Titlul si obiectul campaniei 36
III.1.1. Titlul, localizarea si durata proiectului 36
III.1.2. Grupurile tinta 36
III.1.3. Scopul proiectului 38
III.1.4. Obiectivele proiectului 38
III.2. Activitatile proiectului 42
III.2.1. Etapa I: 01.03-15.04.2010 42
III.2.2. Etapa a II-a: 15.04-31.06.2010 46
III.3. Evaluare si coordonare 49
III.3.1. Evaluarea proiectului 49
III.3.2. Coordonare proiect si parteneri 52
III.4. Anexe 54
III.4.1. Graficul cu planificarea principalelor activitati 54
III.4.2. Derularea activitatilor din cadrul proiectului 56
III.4.3. Bugetul proiectului 57
CONCLUZII 59
BIBLIOGRAFIE 60


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Traim intr-o societate in permanenta schimbare si odata cu evolutia acesteia asistam la o schimbare de perceptie asupra traficului si consumului de droguri.
Recuperarea medicala, sociala, familiala a consumatorilor de droguri trebuie sa reprezinte o prioritate a statului roman, ale organizatiilor neguvernamentale dar si a comunitatii in ansamblu.
Flagelul drogurilor imbraca doua forme principale si anume: traficul si consumul de substante halucinogene. Dupa cum se poate observa, este vorba de faptul ca in aceste situatii putem spune ca raul a fost deja facut, nemairamanandu-ne decat sa inlaturam pe cat posibil, efectele.
Consider ca lupta impotriva drogurilor trebuie sa porneasca de la cauze, astfel incat, prin eliminarea acestora sa dispara sau sa se diminueze substantial necesitatea de a ,,trata" efectele.
Principalele cauze ale aparitiei traficului si consumului de droguri sunt sociale, familiale, dar si datorita unei necunoasteri solide a efectelor extrem de nocive pe care le au drogurile.
Intrucat cauzele sociale pot fi diminuate prin implicarea in forta ale institutiilor statului, iar cele familiale fiind o consecinta a celor sociale, lipsa de informare poate fi eliminata numai prin campanii specializate. Acestea au avantajul ca pot fi desfasurate prin implicarea / cooptarea unor numerosi factori, cum ar fi: familia, scoala, comunitatea locala, organizatii neguvernamentale precum si a statului roman. De asemenea, o informare si constientizare solide, indirect, vor avea ca efect imediat reducerea consumului si implicit a traficului de droguri.
Din aceste motive, este extrem de importanta realizarea de campanii de informare si prevenire asupra riscurilor aparute ca urmare a consumului de droguri, intrucat consider ca, de fapt, principala cauza a aparitiei consumului si traficului de substante halucinogene este insasi ignoranta in materie.
I. ELEMENTE FUNDAMENTALE PRIVIND MANAGEMENTUL PROIECTELOR SAU MARKETING PUBLIC
I.1. PROGRAM SI PROIECT 
Notiunile de proiect si respectiv program au devenit in ultima perioada concepte de baza cu care se opereaza in activitatea curenta. 
O delimitare clara intre cele doua concepte: proiect si program se poate face avand in vedere trei elemente: definitia, atitudinea si viziunea. Aceste elemente pot fi prezentate comparativ pentru cele doua concepte astfel : 
Proiect Program
Definitia creeaza valori prin rezolvarea sarcinilor aferente unei misiuni specifice creeaza valori prin rezolvarea sarcinilor aferente unei misiuni generale (integrale, holistice)
Atitudinea - unicitate
- durata limitata
- incertitudine - multiplicitate
- masurabilitate
- complexitate
- incertitudine
Viziunea - abordare sistemica
- ciclu de viata
- spatiu propriu
- finantator
- utilizarea aptitudinilor manageriale - misiunea
- valoarea
- comunitatea
- arhitectura (structura)
- integrarea aptitudinilor manageriale
Astfel, se evidentiaza faptul ca programul reprezinta cadrul metodologic care permite realizarea de probleme in scopul rezolvarii unor probleme sau nevoi socio-economice. Se poate remarca faptul ca principala diferenta intre proiect si program, precum si diferentele ce vor rezulta in conceptele de managementul proiectelor versus managementul programelor, consta in aceea ca primele se focalizeaza pe scopuri clar definite, specifice, unice, spre deosebire de programe care abordeaza tematici vaste, domenii, problematici generale din sectoare de activitate sau ale vietii economico-sociale.
Programele au in vedere imbunatatirea parametrilor unei zone de influenta si sunt formate, de cele mai multe ori, dintr-o multitudine de proiecte. Prin comparatie, programele au o sfera de cuprindere mult mai ampla decat proiectele si se bazeaza pe obiective generale care au ca rol principal inducerea unor schimbari in mediul vizat. Proiectele au obiective specifice concrete si atunci cand fac parte dintr-un program, au rolul de a transpune obiectivele generale ale programului in moduri concrete de realizare. 
Se poate remarca faptul ca programele fiind mai generale constituie suportul pentru dezvoltarea de proiecte. Exista programe care sunt defalcate la randul lor in subprograme; acestea devin programe pentru categoria de proiecte carora li se adreseaza sau pot fi defalcate in alt nivel de subprograme. La randul lor proiectele, in special cele de amploare pot fi divizate in subproiecte. 
Trebuie mentionat ca separarea unui program pe subprograme pe unul sau mai multe nivele poate fi facuta astfel incat proiecte apartinand de sectiuni diferite sa nu aiba nimic in comun (tematic sau procedural) in afara faptului ca fac parte din acelasi ansamblu structural. 
Defalcarea proiectelor pe subproiecte este total diferita in sensul ca subproiectele apartinand aceluiasi proiect sunt relationate, dependente unele de altele, trebuie sa urmeze o succesiune prestabilita si sunt tematic si procedural identice. 
Amplitudinea structurii, respectiv numarul de nivele, pe care poate fi construit un program este determinata in principal de aria tematica abordata. Cu cat aceasta este mai vasta cu atat va reclama o structura mai ampla. Crearea unor programe, foarte ample ca structura, au dezavantajul cresterii dificultatii gestionarii si monitorizarii lor, chiar daca vizeaza un anumit sector, domeniu, tema de interes major atunci prezinta avantajul corelarii proiectelor astfel incat sa se evite suprapunerea, abordarea de entitati diferite a acelorasi obiective sau repetari nedorite.


Fisiere in arhiva (1):

  • Campanie de Informare.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!