Lucrari de Disertatie pentru Comert

doc

Magazinul Electronic - Magazinul Viitorului

Capitolul 1.Aspecte privind comertul electronic si societatea informationala Economia digitala,societatea informationala si comertul electronic sunt notiuni relativ noi,aparute dupa 1990. Desi aparent diferite,economia digitala si societatea informationala sunt sunt doua concepte foarte legate una de cealalta, interdependente,nascute una din cealalta si avand numeroase interconexiuni intre ele.Daca putem spune despre economia digitala ca sugereaza in primul rand mecanismele ,,noii economii",societatea informationala este reprezentata de oamenii,grupurile de oameni si relatiile dintr... vezi detalii

doc

Implementarea unui Plan de Afaceri

INTRODUCERE Planul de afaceri este un mijloc pentru intreprinzatori cu ajutorul caruia poate sa obtina niste prognoze bune datorita carora deciziile de luat in afacere vor asigura si mai mult succes acesteia. Acesta cuprinde modul in care compania doreste sa si vanda produsul sau serviciul oferit dar cuprinde si clientul pe care ar trebui sa il intereseze oferrta propusa . Am ales aceasta tema deoarece sunt de parere ca realizarea unui plan de afaceri ofera o imagine de ansamblu asupra intregii afaceri care valorifica la un inalt grad punctele strategice tari si permit obtinerea unui avan... vezi detalii

docx

Inovarea si Dezvoltarea Durabila

INTRODUCERE Procesul de inovare sau pe scurt, inovarea este o succesiune de activitati pe care le desfasoara conducerea unei firme pentru a realiza produse si servicii noi, destinate vanzarii. Aceasta lucrare nu-si propune sa acopere complet tema inovarii si a dezvoltarii durabile sau sa gaseasca solutii la problemele actuale ale inovarii, dar spera ca ea sa poata reliefa cateva idei de proiecte inovative care conduc catre o dezvoltare,atat in domeniul public cat si in domeniul privat, probleme de-a lungul carora se pot dezbate discutii benefice intre toti cei interesati de progresul ino... vezi detalii

doc

Avantaleje Comertului Electronic

Introducere Utilizarea la scara larga a informaticii, a comunicatiilor precum si a progresului tehnic catre o Societate Informationala asigura cresterea economica in conditiile unei protectii sporite a mediului, accelerand reducerea consumului fizic in favoarea valorificarii cat mai eficiente a informatiei si a cunoasterii, deplasarea centrului de greutate facandu-se de la investitiile in mijloacele fixe la investitii in capitalul uman. In acest mod, Societatea Informationala integreaza si obiectivele unei dezvoltarii durabile, bazata pe dreptate sociala si egalitatea sanselor, libertate... vezi detalii

doc

Perspective de Dezvoltare a Activitatiilor Comerciale Carasene

INTRODUCERE Nici un domeniu de activitate nu presupune o motivatie mai profunda si o finalitate mai complexa, o investitie mai mare de profesionalism si creativitate, o previziune mai realista a efectelor sale, ca domeniul afacerilor de comert. Dictionarele de referinta in limba roman definesc acest termen de afacere, asociindu-l cu ,,specula si speculatii", cu sensul de profit ilicit, alaturi de care se propune definitii de o maxima generalitate de genul ,,actiune importanta, indeletnicire treaba, ocupatie, intreprindere cu rezultat favorabil" etc. Si sensurile inserate in dic... vezi detalii

doc

Strategii de Comunicare in Afaceriile Internationale

967122CAPITOLUL I PROCESUL COMUNICARII 1.1 Procesul de comunicare manageriala Comunicarea manageriala a aparut ca disciplina a managementului din necesitatea de a pune la dispozitia managerului mijloacele optime de interactiune in vederea indeplinirii functiilor si rolurilor sale. Ea s-a dezvoltat apoi ca o disciplina, care inzestreaza managerul si organizatia cu mai mult decat un " instrument de lucru. Comunicarea manageriala eficace si eficienta constituia un factor de competitivitate, un avantaj strategic al organizatiei . La inceput, managementul (1500) a plecat de la premisa c... vezi detalii

doc

Importanta eficientei activitatii in comert

INTRODUCERE Lucrarea de disertatie cu titlul Importanta eficientei activitatii in comert a fost elaborata cu scopul de a evidentia importanta eficientei activitatii in comert al unui produs. Lucrarea este structurata pe trei capitole, primul fiind de cercetare fundamentala, iar ultimile doua de cercetare aplicativa. In primul capitol - Importanta eficientei activitatii in comert, am realizat abordari conceptuale definind eficienta economica, anumiti factori si indicatori de crestere a eficientei activitatii, dar si contributia principalilor participanti la cresterea eficientei activitatii... vezi detalii

Hopa sus!