Lucrari de Disertatie pentru Comunicare

doc

Comunicare si Influenta Sociala prin Mass-Media

Introducere Toate eforturile unui creator de imagine se concentreaza asupra efectelor pe care acesta incearca sa le produca in procesul de comunicare. Evident, este vorba despre "urmarile voite" la receptarea mesajului, despre efectul comunicarii. Exista insa un singur efect? Evident ca nu. Unele efecte sunt legate in special de capacitatile fizice ale unui consumator de media. In alte situatii este vorba de timpul in care un anumit efect persista. Intr-o varianta mai larg acceptata, efectul comunicarii cuprinde ansamblul de procese si de consecinte pe care le presupune recepta... vezi detalii

doc

Efectele Crizei de Comunicare in Cadrul Relatiei Profesor - Elev

INTRODUCERE Criza de comunicare in organizatii au format obiectul unor cercetari intense si variate, materializate prin lucrari cu rezultate semnificative, dar, cu toate acestea, tema este departe de a fi cu totul epuizata. In numeroasele lucrari de specialitate sunt propuse diferite strategii de gestionare a crizelor care au rolul de anticipare sau de tinere sub control si rezolvare a crizelor, oferind un raspuns rapid la aparitia crizei, impunandu-se necesitatea respectarii solutiei adoptate, atat din partea echipei de relatii publice, cat si din partea conducerii institutiei. La prima v... vezi detalii

doc

Rolul Comunicarii Manageriale in Motivarea Angajatilor

Introducere In procesul amplu de transformare si restructurare pe care il traverseaza economia nationala, un rol fundamental ii revine activitatii manageriale, care se impune a fi modernizata si eficientizata, tinand cont de conditiile concrete si de realizarile din acest domeniu. Astazi, mai mult ca oricand, managerii necesita o pregatire de performanta - multilaterala, pentru a face fata problemelor ce tin de reusita de ansamblu a unei organizatii. Motivul pentru care mi-am ales tema de mai sus, este dorinta mea de a demonstra importanta comunicarii manageriale in evolutia plina de suc... vezi detalii

doc

Comunicare

Introducere Toate definitiile date comunicarii umane, indiferent de scolile de gandire carora le apartin sau de orientarile in care se inscriu, pun accent pe un anume aspect: comunicarea este procesul de transmitere de informatii, idei, opinii, pareri, fie de la un individ la altul, fie de la un grup la altul. Nici un fel de activitate, de la banalele preocupari ale rutinei cotidiene, pe care le traim fiecare dintre noi zilnic si pana la activitatile complexe desfasurate la nivelul organizatiilor, societatilor, culturilor, nu poate fi conceputa in afara procesului de comunicare. J.J. Van C... vezi detalii

doc

Campania de Promovare pe Internet

Introducere Imi voi prezenta punctul de vedere si totodata motivatia alegerii temei, luand drept subiect restrans promovarea in vanzari, pentru care s-a realizat si o cercetare practica in capitolul III. Adesea, comerciantii considera ca promovarea vanzarilor este menita sa distruga fidelitatea clientilor fata de o anumita marca, iar publicitatea are ca scop sa creeze fidelitatea clientilor fata de o anumita marca.In consecinta, o mare problema a managerilor de marketing consta in a gasi modul in care trebuie sa imparta bugetul disponibil intre activitatile de promovare a vanzarilor si a... vezi detalii

doc

Dezvoltarea Relatiilor cu Publicul si a Serviciilor in Biblioteca Filiala de Constructii si Arhitectura a Universitatii Politehnica din Timisoara

Introducere Misiunea principala a bibliotecilor este de a achizitiona, prelucra, arhiva, pune la dispozitia utilizatorilor documente purtatoare de informatie, fiind astfel o institutie cu un rol bine definit in cadrul sistemului cunoasterii umane. Rolul bibliotecii consta in satisfacerea cerintelor de informare si documentare ale utilizatorilor, in societatea actuala unde cunoasterea devine un factor competitiv, satisfacerea necesitatilor de informare ale oamenilor este in stransa legatura cu capacitatea de a face aceasta informatie disponibila. Obiectivul unei biblioteci, centru de info... vezi detalii

doc

Comunicarea in Afaceri - Studiu de Caz

Introducere In toate timpurile si, cu atat mai mult in lumea de azi, educatia si invatarea nu pot exista in afara comunicarii umane. A comunica inseamna a pune ceva in comun. Intre oameni, a comunica inseamna a pune in comun idei, fapte, opinii, emotii si sentimente. Acestea circula de la un partener la altul, sub forma de mesaje. In consecinta, a comunica inseamna a emite, transmite si receptiona mesaje. Odata emis si receptionat, mesajul apartine, in comun, atat celui care a "dat" cat si celui care a "luat". Omul emite mesaje atunci cand vorbeste, cand scrie, cand in... vezi detalii

doc

Comunicarea Nonverbala

Introducere Comunicarea este procesul de transmitere si receptionare a mesajelor care pot fi procese mentale (concluzii, ganduri, decizii interioare) sau expresii fizice (gesturi, sunete). Oamenii preiau mesaje, le prelucreaza spre a le intelege si lanseaza mesaje pentru atingerea anumitor scopuri. Totodata, tipurile de mesaje pe care le implica comunicarea sunt mesajele verbale si mesajele nonverbale. Termenul de mesaj verbal semnifica un mesaj transmis prin limba scrisa sau prin cea vorbita, adica este exprimat fie in cadrul unor discutii fie pe parcursul unor scrieri. Desigur, oamenii... vezi detalii

doc

Comunicarea Administrativa pe Exemplul APIA Iasi

CAPITOLUL I. FUNDAMENTE TEORETICE ALE COMUNICARII 1.1 Cerintele generale ale comunicarii Aprecierea procesului si produsului comunicarii sub aspectul eticii, al respectarii unor reguli de baza, porneste de la examinarea motivului, scopului si impactului comunicarii. Mediul economic precum si opiniile oamenilor se afla intr-un proces de continua schimbare. De aceea, receptivitatea trebuie sa fie maxima, iar capacitatea de adaptare foarte rapida. Pornind de la decizia de a comunica putem delimita urmatoarele reguli fundamentale: a) a asculta; b) a anticipa; c) vointa de a comunica; d) a... vezi detalii

doc

Publicitatea ca Mijloc de Manipulare

PUBLICITATEA CA MIJLOC DE MANIPULARE MOTTO: ,,Descoperiti mijloacele de convingere disponibile intr-un caz" (Aristotel) I. OMUL SI MANIPULAREA Iata cum a reusit sa condenseze celebrul retor grec, intr-o singura propozitie, chintesenta existentei umane. Desprins de lumea animala (de care-l despart nu chiar atat de multe cum ar vrea el sa creada), omul s-a confruntat mereu cu o problema majora: ,,obtine!" Hrana, apa, o femeie, un loc mai bun in pestera. ,,Mijloacele de convingere disponibile"- La inceput, forta. Dar nu i-a luat mult lui ,,homo sapiens" sa observe ca un... vezi detalii

Hopa sus!