Lucrări de Disertație pentru domeniul Comunicare

doc

Comunicare și Influență Socială prin mass-media

Introducere Toate eforturile unui creator de imagine se concentreaza asupra efectelor pe care acesta incearca sa le produca in procesul de comunicare. Evident, este vorba despre “urmarile voite” la receptarea mesajului, despre efectul comunicarii. Exista insa un singur efect? Evident ca nu. Unele efecte sunt legate in special de capacitatile fizice ale unui consumator de media. In alte situatii este vorba de timpul in care un anumit efect persista. Intr-o varianta mai larg acceptata, efectul comunicarii cuprinde ansamblul de procese si de consecinte pe care le presupune receptarea mesaje... vezi detalii

doc

Internetul - Mediul de Dezvoltare al Afacerilor

Introducere De-a lungul timpului, lucrurile au evoluat foarte mult, totul se schimbă de pe o zi pe alta, iar ceea ce astăzi este la modă, mâine este învechit şi înlocuit de un alt lucru. În această lume, Internetul este deja parte din viaţa noastră, nu trece zi fără să îl accesăm, fie că o facem pentru divertisment, pentru a vorbi cu prietenii sau pentru a ne documenta pentru şcoală, serviciu, sau chiar a lucra în domeniul online. Observăm că lucrurile evoluează foarte rapid, constatăm că trăim într-un secol al vitezei, în care toată lumea este grăbită, nu mai există timp pentru plimbări î... vezi detalii

doc

Corelații între comunicarea internă și comunicarea externă în cadrul Primariei Orașului Hârșova

INTRODUCERE Prin intermediul comunicarii, o comunitate se reprezinta si isi afirma identitatea (Wolton 2012). Aceasta este realitatea zilelor noastre si din aceasta realitate reiese importanta procesului de comunicare. Desi avem tendinta de ignorare si de minimalizare, iata ca, asa cum a fost demonstrat si exprimat de multitudinea specialistilor in domeniu, procesul de comunicare este de o insemnatate deosebita in evolutia noastra in special cat si in existenta noastra in general. Statul, prin puterea sa centrala sau locala este chemat sa asigure colectivitatilor care-l constituie o multitu... vezi detalii

doc

Pârghia dintre business și dezvoltarea durabilă - IKEA și FAN Courier

Sunt de parere ca nimic nu ne poate face mai fericiti asa cum ne poate face emotia si sentimentul ca le suntem utili oamenilor din jur. Cu totii avem nevoie sa fim iubiti, apreciati, reunoscuti si incurajati. In spatiul muncii, oamenii au nevoie sa simta ca pot avea incredere, sa simta ca se pot adaposti sub umbrela acelorasi valori de brand cu care ei insisi isi ghideaza viata si sa se simta in siguranta. Astfel, ei isi vor putea asuma riscul de a intemeia lucruri noi si vor putea inova. E important sa intelegem cat de mare nevoie avem de echipe fericite pentru a avea o afacere prospera. U... vezi detalii

doc

Comunicarea în Afaceri - Studiu de Caz

Introducere În toate timpurile şi, cu atât mai mult în lumea de azi, educaţia şi învăţarea nu pot exista în afara comunicării umane. A comunica înseamnă a pune ceva în comun. Între oameni, a comunica înseamnă a pune în comun idei, fapte, opinii, emoţii şi sentimente. Acestea circulă de la un partener la altul, sub formă de mesaje. În consecinţă, a comunica înseamnă a emite, transmite şi recepţiona mesaje. Odată emis şi recepţionat, mesajul aparţine, în comun, atât celui care a “dat” cât şi celui care a “luat”. Omul emite mesaje atunci când vorbeşte, când scrie, când indică un obiect sau o... vezi detalii

docx

Campanie de informare publică - Studiu de caz

Introducere De-a lungul timpului, sustinerea mesajelor sociale, s-a demonstrat a fi mai greu de realizat si transmis catre publicul tinta, deoarece aceastea nu au doar scopul de a schimba comportamente de cumparare, ci trebuie sa si schimbe mentalitati si comportamente ale individului. Mesaje cum ar fi : ,,Renunta la fumat!", ,,Spune nu drogurilor!", ,,Viteza ucide!", sunt auzite frecvent de toti consumatorii, problema e ca prea putini le constientizeaza si le pun in practica. Aici intervin campaniile sociale care reusesc sa socheze sau sa modifice comportamentul consumatorilor, prin ilustr... vezi detalii

doc

Publicitatea ca Mijloc de Manipulare

PUBLICITATEA CA MIJLOC DE MANIPULARE MOTTO: ,,Descoperiţi mijloacele de convingere disponibile într-un caz” (Aristotel) I. OMUL ŞI MANIPULAREA Iată cum a reuşit să condenseze celebrul retor grec, într-o singură propoziţie, chintesenţa existenţei umane. Desprins de lumea animală (de care-l despart nu chiar atât de multe cum ar vrea el să creadă), omul s-a confruntat mereu cu o problemă majoră: ,,obţine!” Hrană, apă, o femeie, un loc mai bun în peşteră. ,,Mijloacele de convingere disponibile”- La început, forţa. Dar nu i-a luat mult lui ,,homo sapiens” să observe că un om puternic îl poat... vezi detalii

doc

Comunicarea Nonverbală

Introducere Comunicarea este procesul de transmitere si receptionare a mesajelor care pot fi procese mentale (concluzii, gânduri, decizii interioare) sau expresii fizice (gesturi, sunete). Oamenii preiau mesaje, le prelucreaza spre a le întelege si lanseaza mesaje pentru atingerea anumitor scopuri. Totodata, tipurile de mesaje pe care le implica comunicarea sunt mesajele verbale si mesajele nonverbale. Termenul de mesaj verbal semnifica un mesaj transmis prin limba scrisa sau prin cea vorbita, adica este exprimat fie în cadrul unor discutii fie pe parcursul unor scrieri. Desigur, oamenii... vezi detalii

doc

Efectele crizei de comunicare în cadrul relației profesor - elev

INTRODUCERE Criza de comunicare în organizaţii au format obiectul unor cercetări intense şi variate, materializate prin lucrări cu rezultate semnificative, dar, cu toate acestea, tema este departe de a fi cu totul epuizată. În numeroasele lucrări de specialitate sunt propuse diferite strategii de gestionare a crizelor care au rolul de anticipare sau de ţinere sub control şi rezolvare a crizelor, oferind un rãspuns rapid la apariţia crizei, impunându-se necesitatea respectării soluţiei adoptate, atât din partea echipei de relaţii publice, cât şi din partea conducerii instituţiei. La prima v... vezi detalii

doc

Dezvoltarea relațiilor cu publicul și a serviciilor în bibliotecă filiala de construcții și arhitectură a Universității Politehnică din Timișoara

Introducere Misiunea principală a bibliotecilor este de a achiziţiona, prelucra, arhiva, pune la dispoziţia utilizatorilor documente purtătoare de informaţie, fiind astfel o instituţie cu un rol bine definit în cadrul sistemului cunoaşterii umane. Rolul bibliotecii constă în satisfacerea cerinţelor de informare şi documentare ale utilizatorilor, în societatea actuală unde cunoaşterea devine un factor competitiv, satisfacerea necesităţilor de informare ale oamenilor este în strânsă legătură cu capacitatea de a face această informaţie disponibilă. Obiectivul unei biblioteci, centru de info... vezi detalii

doc

Campania de Promovare pe Internet

Introducere Îmi voi prezenta punctul de vedere şi totodată motivaţia alegerii temei, luând drept subiect restrâns promovarea în vânzări, pentru care s-a realizat şi o cercetare practică în capitolul III. Adesea, comercianţii consideră că promovarea vânzărilor este menită să distrugă fidelitatea clienţilor faţă de o anumită marcă, iar publicitatea are ca scop să creeze fidelitatea clienţilor faţă de o anumită marcă.În consecinţă, o mare problemă a managerilor de marketing constă în a găsi modul în care trebuie să împartă bugetul disponibil între activităţile de promovare a vânzărilor şi a... vezi detalii

doc

Comunicarea administrativă pe exemplul APIA Iași

CAPITOLUL I. FUNDAMENTE TEORETICE ALE COMUNICĂRII 1.1 Cerinţele generale ale comunicării Aprecierea procesului şi produsului comunicării sub aspectul eticii, al respectării unor reguli de bază, porneşte de la examinarea motivului, scopului şi impactului comunicării. Mediul economic precum şi opiniile oamenilor se află într-un proces de continuă schimbare. De aceea, receptivitatea trebuie să fie maximă, iar capacitatea de adaptare foarte rapidă. Pornind de la decizia de a comunica putem delimita următoarele reguli fundamentale: a) a asculta; b) a anticipa; c) voinţa de a comunica; d) a... vezi detalii

doc

Rolul Comunicării Manageriale în Motivarea Angajaților

Introducere În procesul amplu de transformare şi restructurare pe care îl traversează economia naţională, un rol fundamental îi revine activităţii manageriale, care se impune a fi modernizată şi eficientizată, ţinând cont de condiţiile concrete şi de realizările din acest domeniu. Astăzi, mai mult ca oricând, managerii necesită o pregătire de performanţă – multilaterală, pentru a face faţă problemelor ce ţin de reuşita de ansamblu a unei organizaţii. Motivul pentru care mi-am ales tema de mai sus, este dorința mea de a demonstra importanţa comunicării manageriale în evoluția plină de suc... vezi detalii

doc

Comunicare

Cap.I Introducere in teoria comunicarii Conceptul de comunicare. Comunicarea in perspectiva filozofica. Cutuma didactica cere ca initierea invataceilor intr-o disciplina noua sa inceapa cu o explicare etimologica a denumirii disciplinei in discutie. In prima ora de geografie elevii sunt informati ca numele stiintei pe care urmeaza sa o studieze provine din greaca veche si este un cuvant compus, in alcatuirea caruia poate fi recunoscuta prezenta unui element care inseamna "pamant" si a unui al doilea cu intelesul de "scriere". Pentru un obiect de studiu ca Teoria Comunicarii, a carui denumir... vezi detalii

Hopa sus!