Comunicarea pe internet la SC Romtelecom SA

Cuprins disertatie Cum descarc?

Introducere 7
Capitolul 1 - Prezentarea societatii ROMTELECOM S.A. 9
1.1. Date identificare 9
1.2. Actionariat 9
1.3. Organizare teritoriala 10
1.4. Subsidiare Romtelecom 11
1.5. Obiect de activitate 12
1.6. Istoric si traditie 13
1.7. Evolutie, tendinte in telecomunicatii 14
Capitolul 2 - Comunicarea pe Internet - consideratii teoretice 17
2.1. Conceptul de comunicare 17
2.2. Internetul 19
2.2.1. Cum a aparut Internetul ? 20
2.2.2. Structura Internetului 20
2.2.3. Echipamentul minimal necesar utilizatorului pentru,
accesul la Internet 22
2.3. Comunicarea de masa pe Internet 23
2.4. Modalitatile de plata a publicitatii online 25
2.5. Riscuri pe Internet 26
2.9. Reglementari privind Internetul 27
Capitolul 3 - Publicitatea pe Internet 32
3.1. Migrarea audientei catre Internet 32
3.2. Publicitatea traditionala versus publicitatea pe Internet 33
3.3. Formele publicitatii in WWW 37
3.3.1. Pagini Web 30
3.3.2. Motoare de cautare 42
3.3.3. Bannere 44
3.3.4. E-mail 47
3.3.5. Newsletter 47
3.3.6. Newsgroups 48
3.3.7. Alte tehnici Net - pub folosite pe Internet 49
3.4. Piata de publicitate online 50
3.4.1. Piata de publicitate online in lume 51
3.4.2. Piata de publicitate online in Romania 51
Capitolul 4 - Piata comunicatiilor electronice 53
4.1. Indicatori ai pietei de comunicatii electronice 53
4.1.1. Cifra de afaceri 53
4.1.2. Salariatii 54
4.1.3. Castigul salarial 55
4.1.4. Produsul Intern Brut 57
4.2. Furnizori de servicii pe piata comunicatiilor electronice 58
4.3. Reglementari ale pietei de comunicatii electronice 60
4.4. Competitorii Romtelecom pe piata de comunicatii electronice 62
4.4.1. Piata serviciilor de telefonie fixa 63
4.4.1.1. Indicatori ai pietei de telefonie fixa 63
4.4.1.2. Competitorii Romtelecom
pe piata de telefonie fixa 67 
4.4.2. Piata serviciilor de Internet 68
4.4.2.1. Indicatori ai pietei de Internet 69
4.4.2.2. Competitorii Romtelecom pe piata de Internet 71
4.4.3. Piata serviciilor de retransmisie a programelor TV 74
4.4.3.1. Indicatori ai pietei de retransmisie TV 63
4.4.3.2. Competitorii Romtelecom
pe piata de retransmisie TV 77
4.4.4. Piata serviciilor de telefonie mobila 78
4.4.4.1. Indicatori ai serviciilor de telefonie mobila 78
4.4.4.2. Competitori pe piata de telefonie mobila 80
4.5. Analiza activitatii Romtelecom pe piata telecomunicatiilor 81 
Capitolul 5 - Comunicarea pe Internet la Romtelecom S.A. 87
5.1. Comunicarea prin site-uri la Romtelecom 87
5.1.1. Site-ul oficial al Romtelecom 88
5.1.1.1. Administrarea site-ului Romtelecom 94
5.1.1.2. Concluzii privind site-ul Romtelecom 95
5.1.2. Site-urile de produs ale Romtelecom 99
5.1.2.1. Site-ul ClickNet 100
5.1.2.2. Site-ul Dolce 103
5.1.2.3. Alte site-uri Romtelecom 107
5.2. Alte forme de comunicare pe Internet la Romtelecom 108
5.2.1. Bannere 108
5.2.2. E-mail 109
5.2.3. Newsletter 109
5.2.4. Jocuri si concursuri 109
5.2.5. Comunicarea interna pe Intranet 110
5.3. Concluzii privind comunicarea pe Internet la Romtelecom 111
Bibliografie 115
Anexe 117


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
In ziua de azi nimeni nu se mai mira cand aude de Internet. Dimpotriva. Acest termen aproape necunoscut publicului larg in urma cu doua decenii, a devenit astazi una dintre principalele modalitati de comunicare si de informare, a lumii moderne. Mediul prietenos si intuitiv in care se desfasoara comunicarea pe Internet a permis folosirea resurselor disponibile de un numar impresionant de persoane. Numarul de utilizatori ai retelei Internet se apropie de stabilizare in tarile dezvoltate si creste intr-un ritm sustinut in tarile in curs de dezvoltare. In tarile dezvoltate ale lumii orice persoana educata foloseste in mod curent reteaua Internet pentru a obtine informatii, in legatura cu cele mai diverse domenii.
Aproape fiecare organizatie ce are pretentia ca este o organizatie mijlocie este prezenta la aceasta ora pe Internet. Observam si in Romania aceeasi tendinta globala, numarul prezentelor pe Net fiind de la an la an vizibil mai mare.
Se poate vorbi chiar despre un fenomen de plonjare in Internet. Multe organizatii isi fac aparitia pe Net pentru a nu fi mai prejos decat concurentul care are site Web sau pentru ca "suntem in secolul XXI si nu putem ramane pe dinafara". Scopul este intrarea pe Internet, fara a fi privit ca un mijloc de comunicare sau de atingere a diverselor publicuri-tinta. Prezenta pe Internet este laudabila pentru o organizatie, dar a vrea sa fii prezent acolo cu orice pret, fara un scop clar, consuma din pacate resurse importante, irosite fara nici un rost.
Experienta acumulata in timp, de cand a aparut Internetul, a inceput sa-si spuna cuvantul. Tot mai multe situri Web si-au intors privirea spre ceea ce asteapata utilizatorul de la ele, punand in valoare cea mai importanta capacitate a Internetului - comunicarea interactiva. Modelul de comunicare de la organizatie catre public este depasit. Internetul l-a inlocuit cu un model de tipul "multi catre multi" (many-to-many). Daca un site Web ignora acest aspect, atunci are sanse mari de a ajunge sa fie la fel ca multe altele, uitat printre milioanele de pagini de pe Net.
Internetul este un mijloc de comunicare, iar cei care apeleaza la acest mijloc de comunicare ar trebui sa ii cunoasca regulile ca sa il poata exploata in interesul comunicational al organizatiei si sa invete din experienta acumulata pana acum pe Net.
1. PREZENTAREA SOCIETATII ROMTELECOM S.A.
Romtelecom S.A. este un furnizor major de servicii de telecomunicatii in Romania si opereaza o retea de telecomunicatii care acopera intreaga tara.
1.1. Date identificare
ADRESA:
ROMTELECOM S.A.
Strada Garlei, nr. 1B, Sector 1, Bucuresti
Telefon: 0214005203
Fax: 0214005602
Web-site: www.romtelecom.ro
Romtelecom este inregistrata in Registrul Comertului sub nr. J40-8926-997, cod unic de inregistrare 427320.
Capitalul social al Romtelecom este de 314.864.490 RON, impartit in actiuni cu o valoare nominala de 10 RON. 
1.2. Actionariat
Actionarii Romtelecom sunt:
- OTE INTERNATIONAL INVESTMENTS LIMITED, companie de telecomunicatii greaca (care a investit si in alte tari: Bulgaria, Albania, Serbia, Armenia) detinatoare a 17.200.354 actiuni nominative, echivalentul a 172.003.540 ROL, reprezentand 54,00999058% din capitalul social;
- MINISTERUL COMUNICATIILOR SI TEHNOLOGIEI INFORMATIEI (MCTI), exercitand toate competentele aferente drepturilor si obligatiilor statului roman in calitate de actionar Romtelecom (conform OUG nr. 5 din 11 ianuarie 2001 privind unele masuri pentru accelerarea si finalizarea procesului de privatizare a Societatii Nationale de Telecomunicatii Romtelecom SA, aprobata si modificata prin Legea nr. 433 din 18 iulie 2001). Acesta detine 14.646.092 actiuni nominative, echivalentul sumei de 146.460.920, reprezentand 45,99% din capitalul social. 
Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiilor (MCTI) a intiat si va intreprinde in perioada imediat urmatoare toate demersurile necesare pentru reluarea procedurii de listare a actiunilor Romtelecom SA, ca urmare a unei oferte publice de vanzare. Deciziile strategice cu privire la piata sau pietele pe care urmeaza a fi listate actiunile Romtelecom SA, precum si cele referitoare la succesiunea etapelor vor fi adoptate de MCTI pe baza studiului realizat de un consultant selectat, studiu care va avea in vedere atat evolutia performantelor Romtelecom, cat si conjunctura de ansamblu a pietei de capital nationale si a pietelor internationale.


Fisiere in arhiva (1):

  • Comunicarea pe internet la SC Romtelecom SA.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Bibliografie

1. Balaure, V. (coord) - Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000 si 2002
2. Balaure, V., Popescu, I., Serbanica, D., - Tehnici promotionale, Editura Metropol, 1994
3. Catoiu, I. (coord) - Cercetari de marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2002
4. Catoiu, I. Teodorescu, N. - Comportamentul consumatorului. Teorie si practica, Editura Economica, Bucuresti, 1997
5. Duma, P., - Centrale telefonice electronice, Editura MatrixRom, Bucuresti, 1998
6. Epuran, Gh. - Comunicarea in afaceri. Tehnici, stategii, modele de decizie, Editura Alma Mater, 2002
7. Epuran, Gh. - Cybermarketing, Editura Plumb, Bacau, 1999
8. Florescu, C. - Marketing, Editura Marketer, Bucuresti, 1997
9. Kotler, Ph. - Principiile marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 1997
10. Kotler, Ph. - Managementul marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 1997
11. Malcomete, P.,Vorzak, A., Vorzak, M., - Strategii de marketing, Editura Junimea, Iasi, 1976
12. Oaca, N. (analist telecomunicatii), - Market Watch (revista de solutii informaticepe pentru management), nr.82&83, 2006
13. Prutianu, St., Munteanu, C., Caluschi, C., - Inteligenta Marketing Plus, Editura Polirom, Iasi, 2004
14. Vasiu, I, - Informatica juridica si drept informatic, Editura Albastra, Cluj-Napoca, 2005
15. Verghes, R., I. ,Grigore, B., - Relatiile publice si publicitatea online, Editura Polirom, Bucuresti, 2003
16. Serbulescu, L, - Curs Web-marketing, Univ. Spiru Haret - Fac. Marketing si relatii economice internationale, Bucuresti, 2007
17. www.anrcti.ro
18. www.beonline.ro
19. www.clicknet.ro
20. www.delloite.com
21. www.cosmote.ro
22. www.dolce.ro
23. www.insse.ro
24. www.jupiterresearch.com
25. www.marketingmedia.com.ro
26. www.rdstel.ro
27. www.romtelecom.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!