Conducerea Activitatii de Marketing

Cuprins disertatie Cum descarc?

1. CAPITOLUL I - NOTIUNI GENERALE PRIVIND 
PROGRAMUL DE MARKETING
1.1. Conceptul programului de marketing .
1.2. Continutul si rolul programului de marketing.
1.3. Structura programului de marketing.
1.4. Elaborarea programului de marketing.
1.5. Executarea programului si strategia de marketing.
1.6. Modalitati de control a programului de marketing.
1.7. Conceptul de mix - marketingul

2. CAPITOLUL III - MIX- MARKETINGIUL LEGUMELOR DE 
SERA LA S.C.BERSER. S.A. - BUCURESTI.
2.1. Prezentarea S.C. BERSER. S.A.
2.2. Analiza diagnostic a activitatii S.C. BERSER S.A.
2.3. Diagnoza comercializarii legumelor de sera la S.C. BERSER. S.A.
2.4. Mix-Marketingul la S.C. BERSER S.A.
2.4.1 Proiectarea politicii de produs.
2.4.2. Politica de pret.
2.4.3. Proiectarea politicii de distributie.
2.4.4. Proiectarea politicii promotionale.
2.4.5. Modelul de mix- marketing

3. INFLUENTA CADRULUI JURIDIC IN CONDUCEREA ACTIVITATII DE MARKETING.
3.1. Reglementarea juridica a societatilor comerciale in Romania.
3.2. Managementul contractual.
3.3. Protectia consumatorului.
3.4. Libertatea concurentei in economia de piata.


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE

In ultimele decenii , firmele au trebuit sa faca fata unei concurente mai acerbe mai oricand; a fost necesara trecerea de la o filozofie bazata pe produs la una bazata pe client si marketing. Acest lucru se realizeaza printr-o mai buna cunoastere si satisfacere a nevoilor si dorintelor consumatorilor.
Abordarea obiectiva, logica si comparativa a conceptului de marketing in cadrul oricarei unitati productive sau de servicii, insotita de aplicarea lui in practica de o serie de maduri concrete reprezinta o parghie importanta de imbunatatire a activitatii economice, un instrument adecvat de lupta concurentiala.
Conceptul de marketing a facut obiectul a numeroase definitii diferite in ciuda acceptiunii sale universale.
Marketingul apare pentru prima data in practica firmelor americane. Asociatia Americana de Marketing defineste marketingul ca fiind totalitatea actvitatilor economice care dirijeaza fluxul bunurilor si serviciilor de la producator la consumator sau utilizator.
Unii autori sunt de parere ca anumite metode si tehnici de marketing au aparut din cele mai vechi timpuri; cand se desfasura asa-numitul "comert mut", intre cartaginezi si africani, de care aminteste Herodot.
Cu toate acestea, marketingul ca un concept integrator, ca o activitate practica este un concept foarte tanar.
In evolutia marketingului putem delimita mai multe etape: societatea industriala, etapa dominata de piata cumparatorului si etapa societatii complexe. Etapizarea aparitiei, dezvoltarii si raspandirii marketingului prezinta o mare importanta de ordin teoretic, astfel putem intelege esenta conceptului de marketing reprezentata de: nevoi, dorinte si cereri, produse, valoare, cost si satisfactie, schimb, tranzactii si relatii, piete; marketing si markeri.
Marketingul privit ca o filozofie de afaceri reprezinta o atitudine economica orientata spre client, conform careia acesta isi va realiza obiectivul esential, obtinerea de beneficii numai prin satisfacerea cerintelor consumatorului.
In trecut marketingul se limita la vanzarea produselor existente, toate eforturile fiind indreptate catre producerea vanzarilor. Marketingul contemporan pleaca de la nevoile cumparatorilor actuali si potentiali si apoi de la planificarea unei game de produse si de actiuni in serviciul acestror nevoi, obtinand profiturile prin crearea unei mai bune satisfaceri a consumatorului.
Scopul ideal al marketingului este de a realiza o cunoastere si intelegere cumparatorului astfel incat produsul sau serviciul care ii este destinat sa se vanda fara mari eforturi, deoarece corespunde exact preferintelor consumatorului.
Marketingul este o conceptie potrivit careia productia si toate resursele intreprinderii trebuie subordonate satisfacerii cumparatorilor intrucat aceasta este singura cale pentru dezvoltarea maxima a vanzarilor si pentru obtinerea celor mai mari beneficii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Conducerea Activitatii de Marketing.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!