Crearea si Promovarea Brand-ului Politic Metode si Tehnici - Cazul Republicii Moldova

Cuprins disertatie Cum descarc?

Introducere 3
Capitolul I. Brandul Politic: Aspecte Teoretico-metodologice 9
1. Delimitari Conceptuale Ale Brandului Politic 9
2. Caracterul Semiotico-comunicativ si Mitologic Al Brandului Politic 20
Capitolul Ii. Managementul CreArii Si PromovArii Brandului Politic: Metode Si Tehnici 28
1. Specificul Conceperii si Realizarii Campaniei De Promovare A Brandului Politic 28
2. Continutul Mecanismului De Creare si Promovare A Brandului Politic 38
Capitolul Iii. Fenomenul Brandului Politic In SpaTiul Politic Din Republica Moldova 49
1. Aparitia si Evolutia Brandingului Politic In Activitatea Politica Din Republica Moldova 49
2. Crearea si Promovarea Brandurilor Politice In Alegerile Parlamentare Din 2005 si Locale Chisinau-2007 56
Concluzii Si RecomandAri 65
Bibliografie 68
Acte si Documente 68
Monografii si Articole 68
Rezumat 75
Summary 76
Lista Abrevierilor Utilizate In TezA 77


Extras din disertatie Cum descarc?

Introducere
Actualitatea Temei Investigate. Dinamica Impetuoasa A Schimbarilor Social-politice Care Au Avut Loc In Republica Moldova La Sfirsitul Anilor '80 Inceputul Anilor '90 Ai Secolului Xx A Avut Drept Rezultat Schimbarea Sistemului Politic, Demararea Proceselor De Democratizare, Instituirea Alegerilor Democratice, Diversificarea Canalelor De Comunicatii Mediatice. Prin Aceasta S-a Produs O Modificare Cardinala A Regulilor si Normelor Jocului Politic. Trecerea De La Sistemul Monopartidist La Cel Pluripartidist A Plasat Partidele Politice Intr-un Mediu Concurential Unde Politica Devine Arena Confruntarii Publice In Vederea Acapararii Puterii Politice. Un Rol Important, De Arbitru, In Aceasta Confruntare Ii Revine Electoratului, De Aceea Partidele Politice, Liderii Politici Au Ca Obiectiv Principal Cistigarea Simpatiilor Alegatorilor. 
Cistigarea si Mentinerea Ulterioara A Simpatiilor Electoratului In Conditiile Unei Concurente Politice Dure Devine O Problema Destul De Dificila. Chiar si Cei Mai Populari Politicieni Sint Impusi In Permanenta Sa-si Cizeleze Imaginea Politica, Sa si-o Ajusteze In Dependenta De Realitatile Timpului si Preferintele Electoratului. Aceasta Atitudine Oportunista, De Conformism Din Partea Politicienilor, In Sfera Crearii Imaginii Sale Politice, In Argumentarea Lui Jean Bodrillard, Poate Fi Explicata Ca Fiind O Repercusiune A Societatii Informationale In Care Traim, Unde Lupta Pentru Putere Se Duce Nu Intre Partidele Politice Sau Ofertele Politice, Ci Intre Image-urile Politice Create De Ratinguri si Imagemakeri 
Prin Urmare, Actualitatea Investigarii Fenomenului Brandului Politic Este Dictata De Circumstantele Transformarilor Social-politice Care S-au Produs La Etapa Contemporana De Evolutie A Societatii Moldovenesti. Noua Conjunctura Politica Reclama Identificarea Unor Mijloace si Procedee De Singularizare A Ofertei Politice. In Calitate De Astfel De Mijloc Este Utilizat Brandul Politic. O Identitate De Imagine Politica Clara, Un Brand Politic Bine Pozitionat si Definit Da Posibilitatea Liderilor Politici, Partidelor Politice Sa-si Individualizeze Mesajul Politic Dintre Totalitatea Ofertelor Existente Pe Piata Politica. 
Mai Mult Decit Atit, In Noile Imprejurari Social-politice, Brandul Politic, Dintr-un Instrument Al Marketingului Politic, Devine O Arma In Confruntarea Politica. In Conditiile Unei Crize De Valori, Fenomen Sesizabil Cu Usurinta In Societatea Moldoveneasca Aflata In Tranzitie Democratica, Brandul Politic Este Valoarea De Referinta Care Faciliteaza Identificarea Produsului Politic. 
Actualitatea Studiului De Fata Este Motivata si De Faptul Ca Pentru Practica Politica A Republicii Moldova, Spre Deosebire De Democratiile Occidentale, Crearea Imaginii Politice, Crearea Brandului De Imagine Politica Este O Experienta Relativ Noua. In Acest Context Prezinta Interes Examinarea Procedeelor Tehnice Aplicate In Procesul De Crearea A Brandului In Spatiul Politic Autohton. De Asemenea, Prezinta Interes si Relevarea Impactului Pe Care Il Are Un Brand Politic Asupra Alegatorilor, In Speta, Asupra Formarii Preferintelor Electorale Ale Acestora. 
Gradul De Studiere A Temei. Tematica Ce tine De Esenta, Actualitatea, Importanta, Functiile, Tipologizarea, Modalitatile De Creare si Promovare A Brandului, si In Speta A Brandului Politic, Este Tratata In Lucrarile Mai Multor Specialisti Din Asa Domenii Ale stiintei Ca Marketing, Comunicare Politica, Management Politic, Psihologie Politica, Tehnologii Electorale si Tehnologii De Creare A Imaginii Politice. Aceste Lucrari Contin Un Bogat Material Empiric si Reprezinta Un Valoros Fond De Analiza Sistemica. Gama Vasta A Problemelor Legate De Brand Sau Care Au Numai Tangenta Mediata Cu Brandul A Fost Abordata De Asa Autori Ca Leslie De Chernatony , Martin P. Davidson , J.-n. Kapferer , Laura R. Oswald , Philippe J. Maarek , James R. Gregory , Bogdan Teodorescu , Ph. Kotler , E. Rice , J. Trout , Charmasson , Iain Ellwood , V. Tamberg si A. Badin , N. Klein , Thomas Gad , D. D'alessandro , Margaret Mark si Carol S. Pearson , S. Lisovski , D. Aaker.


Fisiere in arhiva (1):

  • Crearea si Promovarea Brand-ului Politic Metode si Tehnici - Cazul Republicii Moldova.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!