E-marketingul Serviciilor de Telefonie Mobila

Cuprins disertatie Cum descarc?

Introducere 7
Cap. I Internet si impactul asupra marketingului modern 9
1.1 Societatea informationala bazata pe cunoastere 9
1.2 Internet - vector modern al societatii cunoasterii 12
1.3 Revolutia Internet in marketing 15
1.4 Actori ai comertului electronic 21
1.5 Forme ale marketingului electronic 22
1.6 Reclame si promotii on-line 25
1.7 Perspectivele comertului electronic 27
Cap. II Comunicare on-line la Vodafone 31
2.1 Prezentarea operatorului de telefonie mobila VODAFONE 31
2.2 Structura site-ului www.vodafone.ro 36
2.3 MyVodafone 40
2.4 Vodafone live! 43
2.5 Vodafone pentru comunitate 44
Concluzii si propuneri 47
Bibliografie 49


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Influenta Internetului ca piata in societatea informationala si recunoasterea importantei valorii bunurilor (activelor, assets) intangibile, in special cunoasterea, reprezinta caracteristici ale noii economii. 
Daca Societatii informationale i se aplica vectorii societatii cunoasterii, chiar in timpul dezvoltarii societatii informationale, atunci este posibil sa se castige timp. De aceea, pentru tara noastra actiunile pentru societatea cunoasterii ar trebui sa se desfasoare simultan cu cele privind trecerea de la starea de subdezvoltare informationala la dezvoltare informationala. Nu in primul rand societatea informationala si apoi societatea cunoasterii, ci urmarirea ambelor obiective trebuie sa fie imbinata de la bun inceput. Numai astfel se poate ajunge la o societate informationala si a cunoasterii dezvoltata.
Internetul revolutioneaza modul in care ne gandim la ...cum sa ne construim relatii cu furnizorii si clientii, cum sa cream valoare pentru ei si cum sa facem si bani in cadrul acestui proces; altfel spus, revolutioneaza marketingul. Unii experti in strategie prevad ca va veni ziua in care toate activitatile de vanzare si cumparare se vor face prin conexiuni electronice intre firme si clientii lor. Noul model de activitate va schimba fundamental conceptia clientilor despre comoditate, viteza, preturi, informatii despre produs si servire. Acest nou mod de a gandi al consumatorilor va avea efecte asupra tuturor firmelor, indiferent de domeniul de activitate. Internetul si activitatea economica in sistem electronic vor avea un impact formidabil asupra viitoarelor strategii ale firmelor. Economia contemporana impune adoptarea unei combinatii de ,,veche economie" cu ,,noua economie", in materie de teorie si practica. 
Comunicarea eficienta a organizatiei depinde de modul in care ea rezolva urmatoarele probleme: daca trebuie sa comunice sau nu, cat si cum sa cheltuiasca pentru comunicare. Raspunsurile la aceste intrebari se obtin in cadrul sistemului de comunicatii in marketing, pe care si-l organizeaza orice firma importanta, sistem ce include ansamblul comunicarilor cu intermediarii, consumatorii, organisme publice separate, dar si intre ele.
Promovarea, ca expresie a actiunilor, mijloacelor si metodelor utilizate in orientarea, informarea, atragerea si convingerea clientilor sa cumpere produsul in scopul satisfacerii dorintelor lor, dar si asigurarii rentabilitatii intreprinderii producatoare, este o necesitate pentru infaptuirea obiectivelor strategice si tactice ale intreprinderii, pentru inviorarea ciclului de viata al produsului, ca si pentru anihilarea efectelor actiunilor ce duc la scaderea vanzarilor.
In ultimii 30 de ani incepe sa ia amploare un nou suport de comunicare: reteaua interactiva, care faciliteaza transmiterea si receptionarea de catre individ a unui mare volum de informatie. Spre deosebire de mijloacele clasice de informare, care presupun un flux preponderent unidirectional, aceasta noua tehnologie propune un flux in doua sensuri si, implicit, cresterea importantei utilizatorului in procesul comunicarii. Procesarea digitala, posibilitatea multiplicarii, manipularii si transferului de informatie au devenit mai usor de realizat ca niciodata. Acest mare potential de care beneficiaza noua tehnologie este apt sa determine modificari fundamentale in modul in care comunicam, muncim, cumparam, ne distram etc. Desi maniera si orizontul de timp in care aceste modificari se vor produce sunt oarecum imprevizibile, este sigur ca ele se vor petrece si vor fi de o foarte mare importanta.
Marketingul traditional era focalizat pe anumite grupuri de potentiali clienti, care incercau sa ceeze o imagine pozitiva special destinata unui grup particular- audienta tinta. Comunicarea prin intermediul reclamelor a constituit singura modalitate de actionare in acest sens, marketerii insa neobtinand rezultate imediate din reactia clientilor. Spatiul WWW permite companiilor sa reactioneze intr-o maniera particulara la nevoile individuale ale clientilor. Toti clientii pot fi tratati in modul lor preferat, marketingul 1-1 devenind o tehnica standard in relatiile cu acestia. 
Firmele trebuie sa pastreze majoritatea abilitatilor si practicilor care s-au dovedit eficace in trecut, dar pe care vor trebuie sa le completeze cu tipuri importante de competente si practici noi, daca spera sa creasca si sa prospere in noul mediu de afaceri. Iar marketingul trebuie sa joace rolul conducator in modelarea noii strategii a firmelor.
O problema ar fi ca Internetul continua sa ofere doar un grad limitat de expunere in fata publicului consumator si statistici demografice deformate. Cu toate ca se extinde rapid, marketingul online nu ajunge decat la un spatiu limitat de piata. Si, cu toate ca auditoriul Web incepe sa se apropie de caracteristicile mediei, utilizatorii online continua sa fie, de regula, oarecum mai instariti si cu grad superior de instructie, comparativ cu populatia generala.
Aceasta situatie face Internetul ideal pentru marketingul serviciilor financiare, serviciilor de voiaj, comertului cu componente si programe de calculator si al comertului cu anumite clase de produse, dar mai putin eficace pentru vanzarea online a produselor de uz general. Mai mult decat atat, in majoritatea categoriilor de produse, utilizatorii continua sa faca mai mult ,,studierea vitrinelor" si culegerea informatiilor comparative, decat cumparare efectiva.
In fine, Internetul ofera milioane de situri Web si un volum aiuritor de mare de informatii, ceea ce face ca navigarea sa devina adesea frustranta, derutanta si consumatoare de timp pentru utilizatori. Intr-un asemenea mediu haotic si aglutinat, multe reclame si situri Web trec neobservate. Chiar cand sunt observate, marketerilor nu le va fi deloc usor sa retina atentia consumatorilor. S-a constatat ca un sit Web trebuie sa capteze atentia surferilor in maximum 8 secunde, altfel ii va pierde in favoarea altui sit - ceea ce le lasa marketerilor un ragaz foarte redus in care sa-si promoveze si sa-si vanda bunurile.
Capitolul I
Internet si impactul asupra marketingului modern
Daca in anii 1970 sintagma predominanta era aceea de Societate informatica, preocuparea principala atunci fiind realizarea unui Sistem informatic national, cu idei si tendinte care vizau o societate informationala , treptat conceptul de Societate informationala a castigat tot mai mult teren si a devenit o realitate din momentul exploziei Internetului, principalul vector al acestei societati. Acest lucru s-a petrecut in ultimul deceniu al secolului XX. Pentru prima parte a secolul XXI se pune problema Societatii cunoasterii. 
1.1. Societatea informationala bazata pe cunoastere.
Avansul catre societatea informationala, bazata pe cunoastere (SI - SC) este considerat, pe plan mondial, ca o evolutie necesara pentru asigurarea dezvoltarii durabile in contextul "noii economii", bazata, in principal, pe produse si activitati intelectual-intensive, precum si pentru realizarea unei civilizatii socio-umane avansate. 
Societatea informationala bazata pe cunoastere inseamna mai mult decat progresul tehnologiei si aplicatiilor informaticii si comunicatiilor, ea integrand si dimensiunile sociala (cu impact asupra ingrijirii sanatatii, solidaritatii si protectiei sociale, muncii si pietei muncii, educatiei si formarii continue etc.), ambientala (cu impact asupra utilizarii resurselor si protectiei mediului), culturala (cu impact asupra conservarii si dezvoltarii patrimoniului cultural national si international, promovarii pluralismului cultural, necesitatii protectiei minorilor, dezvoltarii industriei multimedia si productiei de continut informational) si economica (cu dezvoltarea unor noi paradigme ale economiei digitale si ale noii economii bazate pe cunoastere, inovare, cultura antreprenoriala si manageriala, educatie a cetateanului si a consumatorului).
Societatea cunoasterii reprezinta mai mult decat societatea informationala si decat societatea informatica, inglobandu-le de fapt pe acestea.
Din momentul in care intervine Internetul cu marile avantaje pe care acesta le aduce (e-mail, comert electronic si tranzactii electronice, piata Internet, distributia de 'continut') prin cuprinderea in sfera informatiei electronice a unui numar cat mai mare de cetateni se trece la societatea informationala. 
Cunoasterea este informatie cu inteles si informatie care actioneaza. De aceea societatea cunoasterii nu este posibila decat grefata pe societatea informationala si nu poate fi separata de aceasta. In acelasi timp, ea este mai mult decat societatea informationala prin rolul major care revine informatiei-cunoastere in societate. 
Cel mai bun inteles al Societatii cunoasterii este probabil acela de Societate informationala si a cunoasterii .
Denumirea de Societate a cunoasterii (knowledge-society) este utilizata astazi in intreaga lume. Aceasta denumire este o prescurtare a termenului Societate bazata pe cunoastere (knowledge-based society).
Un termen tot mai utilizat in ultimul timp este acela de noua economie. 
Se stie ca in societatea informationala se dezvolta economia internet.


Fisiere in arhiva (1):

  • E-marketingul Serviciilor de Telefonie Mobila.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!