Lucrări de Disertație pentru domeniul Economie

doc, ppt, jpg, db

Formarea ofertei de piață a SC Metro Cash and Carry România SRL

INTRODUCERE Se spune ca e inutil sa opresti scurgerea timpului si ca cel mai bine este sa inveti sa mergi in aceeasi directie cu el. Succesul deplin nu este asigurat atunci cand privesti dinspre tine spre ceea ce e in jurul tau, ci atunci cand privesti dinspre mediul in care existi si actionezi catre eul tau. Intr-un mod asemanator functioneaza si sistemul economic, cu toate componentele acestuia: pentru a-si asigura succesul firmele au nevoie de o viziune asupra activitatii lor orientata din exterior catre interior. Daca firma poate intelege schimbarile care intervin permanent in cadrul me... vezi detalii

doc

General Aspects on the Business Environment and Useful Terminology

Introduction Economics is part of our life, either we are students at the Faculty of Languages, a banker or a simple tax payer, we all deal with economics, some of as more aware than others of this aspect. For instance, although I study languages, I confront myself with economics in my day-to-day life; I must bear in mind the financial responsibilities I have to meet, such as paying a rent. Although I am not an economist, I must keep track of some economic factors such as currency, depreciation of the Romanian national currency due to inflation or other factors. Or, at a certain point we a... vezi detalii

doc

Moneda Euro și Efectele Introducerii Acesteia în Economia Românească

I. MONEDA EURO – PILON AL UNIUNII ECONOMICE ȘI MONETARE “Moneda EURO este moneda voastră, este moneda noastră, a tuturor. Ea reprezintă viitorul, o bucată din Europa în mâinile noastre”. Romano Prodi, fost președinte al Comisiei Europene 1.1. ETAPELE ADOPTĂRII MONEDEI EURO Moneda euro reprezintă, alături de Banca Centrală Europeană și de politica monetară unică a BCE, unul din pilonii principali ai Uniunii Economice și Monetare. Mai mult decât atât, crearea monedei unice europene - EURO – se constituie în dezideratul principal al conducerii Uniunii Europene. Moneda euro este moneda un... vezi detalii

doc

Politici manageriale de creștere a rentabilității

INTRODUCERE Managementul performant al unei intreprinderi care isi desfasoara activitatea intr-un mediu concurential necesita adoptarea unor strategii economice adecvate si punerea in aplicare a acestora pe baza politicilor manageriale de productie capabile sa permita valorificarea la maximum a potentialului productiv al acestuia. Rentabilitatea reprezinta conditia vitala pentru existenta oricarei intreprinderi producatoare. Rentabilitatea este una dintre cele mai sintetice forme de exprimare a eficientei intregii activitati economico –financiare aintreprinderii, respectiv a tuturor mijl... vezi detalii

docx

Cum se gestionează conturile bancare

Introducere Prezenta lucrare de licenţă se intitulează „Gestiunea conturilor bancare” şi este structurată pe un număr de trei capitole. Scopul lucrării este de a evidenţia care sunt modalităţile şi instrumentele utilizate în gestiunea conturilor bancare de către băncile comerciale în relaţiile cu clienţii. Obiecivele lucrării sunt : • Definirea conceptului de cont bancar şi identificare principalelor grupe de conturi bancare; • Identificarea procedurilor de deschidere şi închidere a conturilor bancare; • Evidenţiearea modalităţilor de plată prin intermediul conturilor bancare; • Anal... vezi detalii

doc

Conceptul de promovare a exportului și marketingul acestuia la nivel național

CONCEPTUL DE PROMOVARE A EXPORTULUI SI MARKETINGUL ACESTUIA LA NIVEL NATIONAL Astazi, este din ce in ce mai greu ca o organizatie economica sa se sustraga influentelor pe care liberalizarea si globalizarea pietelor le exercita atat la nivelul economiei mondiale cat si la nivelul economiilor nationale. Deoarece competitivitatea internationala este o functie de numerosi factori interdependenti o abordare holistica este esentiala. Abordarile strategice macro, mezzo si micro economice nu pot fi separate, la fel cum nu pot fi despartite diferitele entitati institutionale, publice sau private, ca... vezi detalii

doc

Logistică în distribuție

Motivul pentru care am ales această temă este legat de activitatea complexa din domeniului distributiei, considerând că aceasta cunoaşte o dezvoltare din ce în ce mai puternică în România, cu un potenţial destul de ridicat ca urmare a dezvoltării economice. Producătorul asupra căruia ne vom centraliza atenţia este compania elena Atlas Corporation. Este unul dintre cei mai prosperi producători care reuşeste să ofere clienţilor lui satisfacţia scontată, inţelegând distribuţia nu ca pe o funcţie separată ci ca pe o filozofie de insuşit la nivelul intregii pieţe. Nu este de ajuns ca producăto... vezi detalii

doc

Cercetarea satisfacției clienților pentru produsele Doncafe

INTRODUCERE Organizaţiile de orice fel (industriale sau comerciale, private sau guvernamentale) furnizează produse sau servicii destinate să satisfacă necesităţile şi cerinţele clienţilor. Creşterea concurenţei în toate domeniile a condus, pe plan general, la aşteptări din partea clienţilor din ce în ce mai stringente privind calitatea produselor. Pentru a fi competitive şi pentru a menţine o bună performanţă economică, organizaţiile trebuie să desfăşoare o activitate cât mai eficientă pentru a putea realiza produse şi servicii la un înalt nivel de calitate. Această activitate trebuie să a... vezi detalii

doc

Promovarea online a produselor

Intrоduϲеrе Am alеs acеastă tеmă dе licеnță datоrită intеrеsului acut реntru mеdiul оnlinе. Οbiеctivul final al acеstеi lucrări cоnstă în rеalizarеa unеi stratеgii реntru рrоmоvarеa рrоdusеlоr în mеdiul оnlinе. Рubliϲitɑtеɑ еѕtе, fără îndоiɑlă, ɑрrоɑре lɑ fеl dе vеϲhе ϲɑ şi ϲоmеrţul. Dɑϲă un рrоduѕ еѕtе dе vânzɑrе, рrimɑ ϲоndiţiе ɑ ѕuрrɑviеţuirii lui ре рiɑţă еѕtе ϲɑ ɑϲеѕt luϲru ѕă fiе ϲunоѕϲut. În vrеmurilе dе dеmult, еrɑ îndеɑjunѕ ѕă ɑi о firmă dеɑѕuрrɑ рrăvăliеi. Αѕtăzi, în fɑţɑ unеi ϲоnϲurеnţе învеrşunɑtе ɑ рrоduϲătоrilоr, imɑginеɑ dе firmă ɑ ɑjunѕ ѕă ϲоntеzе mɑi mult dеϲât рrоduѕu... vezi detalii

doc

Fundamentarea politicii de preț la SC Agricola Internațional SA

Capitolul 1: CARACTERIZAREA SECTORULUI AGROALIMENTAR DIN ROMANIA IN PERSPECTIVA INTEGRARII IN U.E. Economia agroalimentara se contureaza ca domeniu teoretic si ca o stiinta legata de producerea, distribuirea si utilizarea hranei, care cuprinde sectoare si subsectoare traditional tratate impreuna sau separat si anume: agricultura, industriile din amonte, industriile alimentare si serviciile aferente. Sistematizarea teoretica a avut loc in mare masura concomitent si recurent cu evolutia realitatilor. Realitatile au determinat aparitia, cresterea si consolidarea organizatiilor nationale si ... vezi detalii

docx

Analiza economico-financiară a unei intreprinderi. caz de studiu - Sursal SA

Capitolul 1 Prezentarea întreprinderii : SURSAL S.A 1.1. Scurt istoric Compania Sursal SA a fost inființată în anul 1908 și este cotată la Bursa de Valori București din anul 1997.În 1990 devine societate pe acţiuni iar din anul 1996 este o societate comercială cu capital privat. Sediul social SURSAL S.A – localitatea Ștefan cel Mare, județul Constanța, Str. Principală, Nr.1.Societatea nu are înregistrate sedii secundare. Obiectivul principal de activitate al societății îl constituie: Fabricarea articolelor de feronerie, cod CAEN-2572. Sursal SA este un producator român de organe de asa... vezi detalii

doc

Realizarea politicii de preț în cadrul întreprinderii

CAP. I - Sistemul de factori determinanti in realizarea politicii de pret la intreprindere Pretul reprezinta una din parghiile economico-financiare de baza in cadrul mecanismului pietei. Orice modificare a nivelului si structurii pretului poate avea urmari de ordin economic, social si, chiar, politic. Pretul este un important indicator al conjuncturii pietei care reflecta structura si raportul dintre cerere si oferta, relatiile de distribuire a resurselor financiare si amplasarea teritoriala a productiei. De asemenea, pretul este un instrument de formare a profitului, de dimensionare a ba... vezi detalii

doc

Metode de Perfecționare a Activității Desfășurate în Instituțiile Publice

Instituţiile publice, în sensul birocratic pe care îl au în ziua de astăzi, reprezintă singurul mod de organizare social-economică a statului care poate face faţă provocărilor modernităţii - numărului mare al populaţiei, diversităţii şi complexităţii nevoilor umane care se cer satisfăcute. Interesul public a fost întotdeauna o prioritate care presupunea angajarea celor mai competente persoane pentru a forma o elită administrativă care să acţioneze în conformitate cu legea şi precedentele existente. Cetăţeanul trebuie să fie informat cu privire la existenţa şi modul de funcţionare a servic... vezi detalii

docx

Migrația inteligenței economice. Impact asupra creșterii

Introducere Migraţia este unul dintre procesele sociale care au influenţat şi influenţează profund societatea romanească actuală, milioane de cetăţeni români având rude ce au avut proiecte mai lungi sau mai scurte de migraţie. Migraţia românească este una dintre principalele migraţii dinspre estul spre vestul continentului, o migraţie foarte dinamică, a cărei abordare necesită o viziune diferenţiată şi complexă. Aceasta oferă un prilej de înţelegere a schimbărilor din Europa şi este un excelent laborator de analiza a migraţiilor contemporane. Interesul pentru studierea migraţiei românilor ... vezi detalii

doc

Managementul Resurselor Umane în Cadrul Antibiotice Iași

CAPITOLUL 1 MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE Resursele umane sunt primele resurse strategice ale unei organizatii (societate comerciala, institutie, asociatie etc.) în noua societate informationala capitalul uman înlocuind capitalul financiar ca resursa strategica. Resursele umane sunt unice în ceea ce priveste potentialele lor de crestere si dezvoltare, în capacitatea lor de a–si cunoaste si învinge propriile limite. Succesul unei organizatii, gradul de competitivitate al acesteia, pornesc de la premisa ca oamenii sunt bunul cel mai de pret al organizatiei. Resursele umane constituie u... vezi detalii

Hopa sus!