Efectele Crizei de Comunicare in Cadrul Relatiei Profesor - Elev

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 3
Capitolul I. CRIZA DE COMUNICARE 5
1.1. Definitie 5
1.2. Cauzele aparitiei crizei de comunicare 7
1.3. Manifestarea crizei de comunicare in interiorul organizatiei 8
1.4. Manifestarea crizei de comunicare in interiorul organizatiei 12
1.5. Specificul crizei de comunicare in organizatiile scolare 14
Capitolul II. GESTIONAREA CRIZEI DE COMUNICARE 17
2.1. Strategii de gestionare a crizei de comunicare 17
2.2. Construirea mesajului. Unitatea de mesaj pe timpul crizei 20
2.3. Rolul liderului organizatiei in gestionarea comunicarii de criza 21
2.4. Planul comunicarii de criza 24
2.5. Comunicarea cu mass media pe timpul crizei de comunicare 28
Capitolul III. STUDIU DE CAZ: GESTIONAREA EFECTELOR CRIZEI DE COMUNICARE LA GRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL ,,ION MINCU" VASLUI 31
3.1. Prezentarea institutiei 31
3.2. Prezentarea crizei 34
3.3. Gestionarea crizei de catre organizatie 35
3.4. Analiza crizei 37
3.4.1. Etapele crizei 37
3.4.2. Bariere de comunicare si consecintele manifestarii lor. 39
3.4.3. Actorii implicati si consecintele actiunii lor 41
3.4.4. Concluzie 41
3.5. Strategie de gestionare a crizei de comunicare 42
3.5.1. Scopul strategiei 42
3.5.2. Obiectivele strategiei 42
3.5.3. Categorii de public- tinta 42
3.5.4. Mesaje pe categorii de public- tinta 43
3.5.5. Canale de difuzare a mesajelor, pe categorii de public- tinta 46
3.5.6. Planul activitatilor de comunicare 46
3.5.7. Evaluarea strategiei 51
CONCLUZII FINALE 53
BIBLIOGRAFIE 55


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Criza de comunicare in organizatii au format obiectul unor cercetari intense si variate, materializate prin lucrari cu rezultate semnificative, dar, cu toate acestea, tema este departe de a fi cu totul epuizata. In numeroasele lucrari de specialitate sunt propuse diferite strategii de gestionare a crizelor care au rolul de anticipare sau de tinere sub control si rezolvare a crizelor, oferind un raspuns rapid la aparitia crizei, impunandu-se necesitatea respectarii solutiei adoptate, atat din partea echipei de relatii publice, cat si din partea conducerii institutiei. La prima vedere s-ar parea ca nu vom intalni dificultati in ceea ce priveste realizarea lucrarii deoarece dispunem de o bibliografie vasta, dar aceasta sugereaza, mai degraba, existenta unor numeroase aspecte controversate, oferind noi posibilitati de abordare a chestiunii respective.
Obiectivul principal pe care il urmarim consta in analiza crizei de comunicare in institutiile scolare, cu scopul de a reflecta barierele de comunicare interne si externe ce intervin in cadrul organizatiilor scolare si consecintele acestora, dar si de a evidentia importanta elaborarii unui plan de comunicare de catre echipa de criza pentru prevenirea si combaterea situatiilor conflictuale ce apar intre membrii organizatiei. Pentru realizarea obiectivului se impune cercetarea cu caracter interdisciplinar, in sensul ca vom apela la informatii variate, din domeniul comunicarii, psihologiei, lingvisticii, etc. In tehnoredactarea lucrarii am beneficiat de concluziile bine argumentate in problema respectiva elaborate de specialisti in relatii publice, intalnite in lucrarile de specialitate. 
Lucrarea de fata este structurata pe trei capitole. In primul capitol intitulat CRIZA DE COMUNICARE vom incerca sa evidentiem principalele definitii ale "crizei" teoretizate de specialisti in comunicare, sa aratam cauzele care contribuie la aparitia crizei de comunicare in cadrul institutiei, sa prezentam modalitatile de manifestare ale crizei in interiorul si exteriorul organizatiei si specificul crizei de comunicare in organizatiile scolare. Al doilea capitol, GESTIONAREA CRIZEI DE COMUNICARE, va prezenta strategii de gestionare a crizei de comunicare, modalitatea de construire a mesajului pe timpul crizei, rolul liderului organizatiei in gestionarea comunicarii de criza, elaborarea planului comunicarii de criza si comunicarea cu mass-media pe timpul crizei de comunicare. Ultimul capitol, GESTIONAREA EFECTELOR CRIZEI DE COMUNICARE LA GRUPUL SCOLAR INDUSTRIAL "ION MINCU" VASLUI, constituie nucleul intregii lucrari intrucat va trata exclusiv criza de comunicare din cadrul liceului si va aratacum a fost gestionata criza de catre conducerea organizatiei si modul cum as putea sa rezolv personal aceasta situatie conflictuala declansat intre membrii organizatiei scolare.
Incheiem aceste randuri introductive cu speranta ca vom reusi sa evidentiem fenomenul crizei de comunicare din cadrul institutiilor scolare cu toata complexitatea lui.


Fisiere in arhiva (1):

  • Efectele Crizei de Comunicare in Cadrul Relatiei Profesor - Elev.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!