Elaborarea Planului de Marketing al Unei Afaceri Prăjituri Aniversare

Cuprins disertație

1. Memoriu justificativ pag.5
2. Descrierea problematicii de ansamblu abordată pag.7
3. Fundamentare teoretică : Plan de marketing pag.10
4. Cercetare documentară inedită pag.20
5. Parte aplicativă pag.24
5.1 Rezumat pag.24
5.2 Analiza situaţiei curente de marketing pag.25
5.3 Analiza SWOT pag.31
5.4 Obiective de marketing pag.33
5.5 Strategii de marketing pag.34
5.6 Control şi adaptare (control, evaloare si corecţii) pag.
6. Concluzii pag.
7. Contribuţii personale pag.
8. Bibliografie pag.
Contents:
1. Detailed grounds p.5
2. Description of the overall issue addressed p.7
3. Theoretical basis of the Marketing Plan p.10
4. Unpublished study research p.20
5. Case Study: Marketing Plan p.24
5.1. Summary p.24
5.2. The current marketing situation analysis p.25
5.3. S.W.O.T. Analysis p.31
5.4. Marketing Objectives p.33
5.5. Marketing Strategies p.34
5.6. Control and adaptation( control, evaluation and corrections) p.
6. Conclusions p.
7. Personal contribution p.
8. Bibliography p.


Extras din disertație

1. MEMORIU JUSTIFICATIV
Lucrarea de faţă a apărut ca o necesitate de adaptare la situaţia globală actuală caracterizată printr-o progresivă întoarcere la tot ceea ce înseamnă natural. Ea vine deasemenea pe fondul unei din ce in ce mai mari natalităţi şi implicit a unei “obsesii” care ia amploare in rândul tinerilor părinţi dar şi a persoanelor ce vor să aibă un stil de viaţă cât mai sănătos- consumul produselor bio sau măcar al acelor alimente ce nu au în compoziţie produse modificate genetic sau un conţinut mare de aditivi alimentari 
Din ce în ce mai mult în ultimii ani a luat amploare o luptă a specialiştilor de pretutindeni împotriva aditivilor alimentari ce se găsesc în numeroase produse ce ajung pe mesele oamenilor. Au fost realizate foarte multe studii ce veneau să demonstreze cât de nocive sunt aceste alimente şi cât de uşor pot fi ele corelate cu apariţia diferitelor afecţiuni printre care şi temutul cancer.
Acestă situaţie a dus la hotărârea de a lansa pe piaţă o afacere proprie care să ţină cont în special de această nouă tendinţă a oamenilor de a căuta doar produse ce nu conţin substanţele nocive mai sus amintite. 
Am putea spune astfel că un pas spre cucerirea minţii clientului a fost făcut făra nici un efort din partea noastră. Noi suntem doar aceia care ne adaptăm la situaţia actuală şi profităm de contextul favorabil înfiinţării unei afaceri ce constă în producerea şi comercializarea produselor de cofetărie ce au în compoziţie doar ingrediente de natura bio sau fără adaos de aditivi alimentari. Punerea în aplicare a unei astfel de afaceri necesită în primul rând elaborarea unui plan de marketing.
Ideea acestei afaceri a venit din pasiunea de a găti, în special dulciuri, dar mai ales din necesitatea pe care ne-o impune societatea în care traim de a ne ferii din ce in ce mai mult de alimentele cu un conţinut mare de E-uri care m-a facut să caut reţete cât mai naturale atunci când găteam ceva dulce pentru familie sau prieteni. Ea s-a născut deasemenea din observarea faptului că nu există un număr foarte mare de cofetării în oraşul Iaşi, oraş în care urmează a fi pus în aplicare planul de marketing concretizat printr-o afacere.
Importanţa întocmirii unui plan de marketing cât mai relevant şi mai aproape de adevăr este decisivă în procesul de pornire al unei astfel de afaceri deoarece atunci când porneşti o afacere de la zero este impetuos necesară imaginarea acesteia pe hârtie pentru a vedea negu pe alb realele avantaje, beneficii sau pentru a descoperii eventualele nereguli sau lipsuri.
Lucrarea prezintă etapele realizării unui plan de marketing precum şi aplicarea acestora în practică în elaborarea unei afaceri cu produse de cofetarie(prăjituri) de tip tort.
Obiectivele lucrării de dizertaţie vor fi următoarele:
1. Analiza situaţiei existente pe piaţa produselor de cofetărie în judetul Iaşi dar şi la nivel naţional;
2. Aplicarea metodei de elaborare a planului de marketing;
3. Analiza mediului de marketing în cadrul căruia urmează a fi implementat planul de afacerii;
4. Analiza punctelor tari şi a punctelor slabe ale planului de marketing;
5. Obiective de marketing propuse;
6. Strategii de marketing gândite pentru a fixa preţul produselor, pentru a reuşi o impunere a produsului pe piaţă etc;
7. Analiza implementării soluţiilor de ameliorare propuse;


Fisiere în arhivă (1):

  • Elaborarea Planului de Marketing al Unei Afaceri Prajituri Aniversare.doc

Imagini din acest disertație

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!