Elaborarea Planului de Marketing al Unei Afaceri Prajituri Aniversare

Cuprins disertatie Cum descarc?

1. Memoriu justificativ pag.5
2. Descrierea problematicii de ansamblu abordata pag.7
3. Fundamentare teoretica : Plan de marketing pag.10
4. Cercetare documentara inedita pag.20
5. Parte aplicativa pag.24
5.1 Rezumat pag.24
5.2 Analiza situatiei curente de marketing pag.25
5.3 Analiza SWOT pag.31
5.4 Obiective de marketing pag.33
5.5 Strategii de marketing pag.34
5.6 Control si adaptare (control, evaloare si corectii) pag.
6. Concluzii pag.
7. Contributii personale pag.
8. Bibliografie pag.
Contents:
1. Detailed grounds p.5
2. Description of the overall issue addressed p.7
3. Theoretical basis of the Marketing Plan p.10
4. Unpublished study research p.20
5. Case Study: Marketing Plan p.24
5.1. Summary p.24
5.2. The current marketing situation analysis p.25
5.3. S.W.O.T. Analysis p.31
5.4. Marketing Objectives p.33
5.5. Marketing Strategies p.34
5.6. Control and adaptation( control, evaluation and corrections) p.
6. Conclusions p.
7. Personal contribution p.
8. Bibliography p.


Extras din disertatie Cum descarc?

1. MEMORIU JUSTIFICATIV
Lucrarea de fata a aparut ca o necesitate de adaptare la situatia globala actuala caracterizata printr-o progresiva intoarcere la tot ceea ce inseamna natural. Ea vine deasemenea pe fondul unei din ce in ce mai mari natalitati si implicit a unei "obsesii" care ia amploare in randul tinerilor parinti dar si a persoanelor ce vor sa aiba un stil de viata cat mai sanatos- consumul produselor bio sau macar al acelor alimente ce nu au in compozitie produse modificate genetic sau un continut mare de aditivi alimentari 
Din ce in ce mai mult in ultimii ani a luat amploare o lupta a specialistilor de pretutindeni impotriva aditivilor alimentari ce se gasesc in numeroase produse ce ajung pe mesele oamenilor. Au fost realizate foarte multe studii ce veneau sa demonstreze cat de nocive sunt aceste alimente si cat de usor pot fi ele corelate cu aparitia diferitelor afectiuni printre care si temutul cancer.
Acesta situatie a dus la hotararea de a lansa pe piata o afacere proprie care sa tina cont in special de aceasta noua tendinta a oamenilor de a cauta doar produse ce nu contin substantele nocive mai sus amintite. 
Am putea spune astfel ca un pas spre cucerirea mintii clientului a fost facut fara nici un efort din partea noastra. Noi suntem doar aceia care ne adaptam la situatia actuala si profitam de contextul favorabil infiintarii unei afaceri ce consta in producerea si comercializarea produselor de cofetarie ce au in compozitie doar ingrediente de natura bio sau fara adaos de aditivi alimentari. Punerea in aplicare a unei astfel de afaceri necesita in primul rand elaborarea unui plan de marketing.
Ideea acestei afaceri a venit din pasiunea de a gati, in special dulciuri, dar mai ales din necesitatea pe care ne-o impune societatea in care traim de a ne ferii din ce in ce mai mult de alimentele cu un continut mare de E-uri care m-a facut sa caut retete cat mai naturale atunci cand gateam ceva dulce pentru familie sau prieteni. Ea s-a nascut deasemenea din observarea faptului ca nu exista un numar foarte mare de cofetarii in orasul Iasi, oras in care urmeaza a fi pus in aplicare planul de marketing concretizat printr-o afacere.
Importanta intocmirii unui plan de marketing cat mai relevant si mai aproape de adevar este decisiva in procesul de pornire al unei astfel de afaceri deoarece atunci cand pornesti o afacere de la zero este impetuos necesara imaginarea acesteia pe hartie pentru a vedea negu pe alb realele avantaje, beneficii sau pentru a descoperii eventualele nereguli sau lipsuri.
Lucrarea prezinta etapele realizarii unui plan de marketing precum si aplicarea acestora in practica in elaborarea unei afaceri cu produse de cofetarie(prajituri) de tip tort.
Obiectivele lucrarii de dizertatie vor fi urmatoarele:
1. Analiza situatiei existente pe piata produselor de cofetarie in judetul Iasi dar si la nivel national;
2. Aplicarea metodei de elaborare a planului de marketing;
3. Analiza mediului de marketing in cadrul caruia urmeaza a fi implementat planul de afacerii;
4. Analiza punctelor tari si a punctelor slabe ale planului de marketing;
5. Obiective de marketing propuse;
6. Strategii de marketing gandite pentru a fixa pretul produselor, pentru a reusi o impunere a produsului pe piata etc;
7. Analiza implementarii solutiilor de ameliorare propuse;


Fisiere in arhiva (1):

  • Elaborarea Planului de Marketing al Unei Afaceri Prajituri Aniversare.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!