Lucrari de Disertatie pentru Electrotehnica

docx

Documentare asupra Statiilor de Pompare

1.1. Notiuni de baza Masinile hidraulice fac parte din categoria masinilor de forta. In general prin notiunea de masina se intelege un ansamblu de mecanisme si elemente mecanice, electrice, chimice, etc. combinate in asa fel incat primind o forma data de energie sa o transforme in lucru mecanic sau in alta forma de energie. Energia hidraulica este energia pe care o poseda un fluid cu o compresibilitate extrem de scazuta (lichid). Intr-o masina hidraulica au loc transformari energetice in care energia apare cel putin sub forma mecanica si sub forma hidraulica. Masinile de forta care transfo... vezi detalii

docx

Rulmenti

CAPITOLUL 1. PREZENTAREA GRUPULUI SCHAEFFLER SCHAEFFLER GRUPPE ,,Impreuna punem lumea in miscare'' In calitate de parteneri de incredere ai clientilor nostri, punem pret pe forta de inovatie, pe creativitate si pe orientarea consecventa catre clienti, precum si pe prestatiile impecabile in toate domeniile. In acest context avem in vedere o crestere echilibrata intre industrie, comert si industria auto, cu pozitii de varf a tuturor produselor pe principalele piete regionale din intreaga lume. Colaborarea din cadrul Grupului Schaeffler se caracterizeaza prin obiectivitatea, lucru construc... vezi detalii

doc

Evolutia si Optimizarea Instalatiei de Alimentare prin Injectie de Benzina la Motoarele cu Aprindere prin Scanteie

1. NECESITATEA APARITIEI SISTEMELOR DE INJECTIE A BENZINEI. SCURT ISTORIC Injectia de benzina, isi are inceputurile intre anii 1898-1901, cand firma Deutz foloseste pentru prima data instalatii pentru injectarea benzinei la motoarele de serie. Sistemul este apoi adoptat de constructorii de avioane, care il aplica intre anii 1906-1910 la motoarele de avion Antoinette si Wright, iar apoi la motoarele Junkers. In anul 1937 s-a construit prima motocicleta cu injectie de benzina si injectoare electromagnetice, in timp ce uzinele Daimler-Benz si Auto-Union echipeaza cateva automobile cu injecti... vezi detalii

doc

Simulator pentru Studiul Protectiilor de Distanta

1 PROTECTII CU RELEE IN ENERGETICA 1.1 Generalitati Protectia prin relee este una din principalele forme ale automatizarii sistemelor electroenergetice avand drept scop principal detectarea avariei, deconectarea elementului avariat in vederea evitarii extinderii avariei si a revenirii cat mai rapide la regimul normal de Cu alte cuvinte, protectia prin relee a unei instalatii electrice este formata din totalitatea dispozitivelor si aparatelor destinate sa asigure in mod automat deconectarea instalatiei in cazul aparitiei unui defect sau a unui regim anormal de functionare, periculos pentru... vezi detalii

doc

Instalatii de Incalzire prin Pardoseala cu Pompe de Caldura

I.1. Sistemul de incalzire prin pardoseala A. Scurt istoric Sistemul de incalzire prin pardoseala nu este o idee deloc noua. Astfel de sistem de incalzire, intr-o varianta primitiva, a existat inca din antichitate, in China si Egipt. In aceste sisteme de incalzire, gazele calde produse intr-un focar erau trecute printr-un canal special executat sub pardoseala incaperii pentru incalzirea acesteia. Un sistem ceva mai evoluat a aparut, in aceeasi perioada, in Roma antica. De aceasta data, gazele calde erau dirijate prin canale la mai multe incaperi. Se poate vorbi despre un prim sis... vezi detalii

doc

Solution Study of Connection a Group of Photovoltaic Panels to The Grid

Introduction The world energy consumption has increased due to increase of world population, especially in the third world and in new industrialized countries. At present, the world consumes over 8477.4 million tones oil equivalent (toe) of primary energy each year. The vast majority of this energy is obtained by combustion of fossil fuels, nuclear and hydroelectricity. There are problems with this present situation as the reserves of fossil fuels are limited and there is potential for global warming. Continually rapid growth is foreseen in the near future, with the world population risin... vezi detalii

docx

Studiul MEF al Motoarelor Asincrone de Tip Grosu in FLUX 2D

Memoriu Justificativ Raspandirea sistemului trifazat a facut ca, in actionarile electrice de curent alternativ, masinile asincrone sa fie majoritare. O caracteristica a masinilor asincrone este faptul ca viteza de rotatie este mai mica decat viteza campului invartitor, de unde si numele de masini asincrone. Ele pot functiona in regim de generator (mai putin raspandit) sau de motor. Cea mai larga utilizare o au ca motoare electrice (in curent trifazat), fiind preferate fata de celelalte tipuri de motoare prin constructia mai simpla (deci si mai ieftina), extinderea retelelor de alimentare t... vezi detalii

docx

Aplicatii ale Microcontrolerului ATMega 16 in Realizarea unor Semnalizari, Afisaj pe LCD si Comanda unor Micromotoare

Introducere Circumstantele in care ne gasim astazi in domeniul microcontrolerelor si-au avut inceputurile in dezvoltarea tehnologiei circuitelor integrate. Aceasta dezvoltare a facut posibila inmagazinarea a sute de mii de tranzistoare intr-un singur cip. Aceasta a fost o premiza pentru productia de microprocesoare, si primele calculatoare au fost facute prin adaugarea perifericelor ca memorie, linii intrare-iesire, timer-i si altele. Urmatoarea crestere a volumului capsulei a dus la crearea circuitelor integrate. Aceste circuite integrate contin atat procesorul cat si perifericele. Asa s... vezi detalii

Hopa sus!