Evaluarea Performantelor Profesionale in Institutiile Publice

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 2
CAP. I FUNCTIA PUBLICA SI FUNCTIONARUL PUBLIC 4
I.1 Functia publica 4
I.2 Functionarul public 7
CAP. II EVALUAREA PERFORMANTELOR PROFESIONALE IN INSTITUTIILE PUBLICE 12
II.1 Definirea evaluarii performantelor profesionale in institutiile publice 13
II.2 Evaluarea formala si evaluarea informala 18
II.3 Scopul evaluarii performantelor resursei umane din institutia publica 20
II.4 Obiectivele evaluarii performantelor resurselor umane din institutia publica 21
II.5 Etapele procesului de evaluare a performantelor resurselor umane din institutiile publice 25
II.6 Metode si tehnici de evaluare 30
II.7 Surse generatoare de erori in procesului de evaluare 35
II.8 Comunicarea rezultatelor evaluarii 40
CAP. III STUDIU DE CAZ 42
EVALUAREA PERFORMANTELOR PROFESIONALE A FUNCTIONARILOR PUBLICI IN CADRUL PRIMARIEI MEDGIDIA
CONCLUZII 77
BIBLIOGRAFIE 80


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Evaluarea functionarilor publici a aparut ca necesitate in imbunatatirea sistemului de management intern in cadrul autoritatii publice, care permite o mai buna planificare, coordonare si organizare a activitatii functionarului public, autoritatii publice. 
Am ales ca tema de referat Evaluarea performantelor profesionale in institutiile publice, deoarece consider ca evaluarea performantelor reprezinta un factor important in aprecierea gradului in care functionarii publici isi indeplinesc responsabilitatile ce le revin, in raport cu postul ocupat. Totodata evaluarea este o analiza anuala a performantelor individuale ale functionarilor publici si vizeaza avansarea, respectiv retrogradarea in grad de salarizare, promovarea intr-o functie publica superioara, eliberarea din functia publica detinuta si stabilirea exigentelor de formare profesionala a functionarilor publici
Obiectivele temei alese este de a identifica modul in care se realizeaza evaluarea functionarilor publici si intelegerea necesitatii activitatii de evaluare a performantelor profesionale.
Ipoteze: promovarea in functie si avansarea in grad a functionarilor publici sunt direct proportionale cu rezultatele evaluarilor performantelor profesionale si stabilitatea locului de munca e un factor motivator pentru functionarii publici.
Evaluarea performantelor personalului este o necesitate pentru toate organizatiile, deoarece in conditiile concurentei existente nu ne putem permite un personal cu o pregatire inadecvata, cu rezultate slabe la locul de munca care pot afecta rezultatele intregii organizatii, si totodata este nevoie de o evaluare a performantelor cat mai corecta si cat mai veridica pentru a putea sti cu exactitate calitatea resurselor umane de care dispunem.
Dezvoltarea carierei profesionale nu este o problema de sine-statatoare, ci trebuie privita in contextul vietii si dezvoltarii de ansamblu a unei persoane si nu numai in calitatea sa de angajat.
Sistemul de instruire pe termen lung pentru functionarii publici din tara noastra se afla inca in proces de definitivare. In acest context este necesara o orientare pentru dezvoltarea strategiilor specifice de instruire, prin stabilirea unui cadru pentru identificarea principalelor elemente in dezvoltarea unei strategii de instruire si a problemelor care trebuie luate in considerare in contextul institutional al instruirii. 
Pregatirea profesionala teoretica si practica a personalului din administratia publica trebuie avuta in vedere in actiunea de formare a acestuia, pornind de la caracterul multilateral si specializat al activitatii in administratia publica, caracter ce determina si o pregatire profesionala diferentiata.
Prezentul sistem de evaluare a performantelor functionarilor publici se vrea sa aprecieze si sa coreleze obiectiv activitatea depusa de acestia, sa asigure un sistem motivational prin recompensarea celor cu rezultate deosebite, precum si sa identifice necesitatile de instruire. Daca in trecut evaluarea performantei constituia o activitate bazata in principal pe intuitie si bun-simt, provocarile evaluarii moderne impun dezvoltarea bazei stiintifice a acesteia, precum si transformarea treptata a evaluarii performantei dintr-o activitate, adesea formala sau administrativa, cu metodologii improvizate intr-o activitate constientizata, deosebit de importanta a managementului resurselor umane.


Fisiere in arhiva (1):

  • Evaluarea Performantelor Profesionale in Institutiile Publice.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!