Evidenta Clientilor si Furnizorilor - Baze de Date Access

Cuprins disertatie Cum descarc?

1. Prezentarea aplicatiei . 4
1.1. Prezentare generala . 4
1.2. Functiile aplicatiei . 4 
2. Proiectarea aplicatiei . 5
2.1.Generalitati societatea "ALFA" . 6
2.2 Proiectarea bazelor de date . 6
2.3.Crearea tabelelor . 7
2.4. Vizualizarea si realizarea relatiilor intre tabele . 11
2.5.Crearea interogarilor(queries) . 13
2.5.1.Crearea interogarii ,Clienti repartizare pe orasul de resedinta' . 13
2.5.2.Crearea interogarii ,Furnizori repartizare pe orasul de resedinta' . 14
2.5.3.Crearea interogarii ,FACTURI SORTATE PE DATA SPECIFICA' . 15
2.5.4.Crearea interogarilor de tip update: 'Valoare/ValoareIesire' . 17 
2.5.5.Crearea interogarii ,cautare produse in fct de furnizor' . 18
2.5.6.Crearea interogarii ,cautare produse vandute in fct de client' . 19
2.6.Crearea formularelor(forms) . 20
2.7.Crearea rapoartelor(reports) . 25
3.Proiectarea interfetei grafice . 27
4.Concluzii . 34
Bibliografie . 35
Webografie . 35


Extras din disertatie Cum descarc?

1. Prezentarea aplicatiei
1.1. Prezentare generala
Lucrarea ofera o analiza a modalitatilor practice de utilizare a instrumentelor informatice pentru elaborarea sistemelor de gestionare a evidentei clientilor si furnizorilor pentru o anumita firma(in cazul acestei lucrari pentru firma:ALFA). Avantajele principale ale aplicatiei constau in administrarea sa destul de simpla deoarece dispune de o interfata intuitiva si atragatoare. Utilizatorii precum si cei care administreaza baza de date nu trebuie sa cunoasca SGBD-ul Microsoft Access. Aplicatia poate fi usor modificata deci ar putea fi adaptata pentru orice tip de firma pentru gestionarea evidentei clientilor si furnizorilor a acesteia.
1.2. Functiile aplicatiei
Lucrarea este realizata sub forma de aplicatie care permite tinerea evidentei:
- Furnizorilor de la care firma achizitioneaza produsele comercializate;
- Facturilor de intrare a produselor;
- Clientilor;
- Facturilor de iesire;
- Valoarea totala a fiecarei facturi de iesire/intrare;
2. Proiectarea aplicatiei
Microsoft Access este un instrument puternic pentru dezvoltarea si gestionarea bazelor de date relationale de capacitate mica/medie. Sub aspectul performantelor in functionare, acestea scad o data cu cresterea volumului bazei de date; astfel, cand numarul inregistrarilor depaseste ordinul sutelor de mii, viteza de lucru este sub nivelul celei oferite de sistemele de gestiune a bazelor de date Oracle, Microsoft SQL Server sau Informix. 
Totodata, Microsoft Access indeplineste cele mai multe dintre cerintele sistemelor de baze de date de tip client/server.
In ciuda complexitatii sale, este un sistem usor de utilizat chiar si de cei care nu sunt programatori, fiind echipat cu numeroase programe Wizard, aplicatii auxiliare ce controleaza multe dintre operatiile uzuale ale activitatilor de creare si editare ale tabelelor, interogarilor, formularelor si rapoartelor. 
Microsoft Access are o structura de baza de date capabila sa combine intr-un singur fisier de tip .mdb toate obiectele cu care lucreaza: tabelele, interogarile, formularele, rapoartele, comenzile macro si codul Visual Basic. 
Unul din principalele avantaje din perspectiva client/server il constituie cresterea vitezei de lucru si minimizarea traficului de retea, garantand ca atat clientul cat si serverul lucreaza la parametri optimi.
Caracteristicile definitorii ale sistemului de gestiune a bazelor de date Microsoft Access se pot sintetiza in urmatoarele: 
1. Posibilitatea crearii unei baze de date care sa poata fi utilizata de catre un utilizator sau mai multi utilizatori in mod partajat; 
2. Interogarea bazei de date se poate realiza in mod grafic prin interfata QBE (Query By Example), sau prin limbajul SQL (Standard Query Language); 
3. Automatizarea unor activitati/actiuni prin programare in limbajul VBA sau prin macrocomenzi; 
4. Realizarea importului/exportului de date catre alte aplicatii ale pachetului Microsoft Office sau alte SGBD-uri relationale; 
5. Interfata utilizator GUI (Graphical User Interface) este usor de folosit si respecta principiile de utilizare caracteristice tuturor aplicatiilor pachetului MS Office, ceea ce face ca utilizatorul sa regaseasca un mediu de lucru familiar la care sa se adapteze cu usurinta; 
6. Fundamentarea pe concepte noi, cum sunt conceptele de obiect, proprietati ale obiectelor, eveniment, procedura declansata la aparitia unui eveniment, metode la care obiectele reactioneaza in momentul producerii unui eveniment, programare orientata pe obiecte si evenimente; 
7. Asistenta in dezvoltarea de aplicatii si utilizarea bazei de date; 
8. Existenta meniului Help si a facilitatilor de ajutor contextual; 
9. Inglobarea de componente Wizard pentru a ajuta utilizatorii in dezvoltarea de aplicatii; 
10. Tabelele din baza de date pot prelucra sute de mii de inregistrari.


Fisiere in arhiva (2):

  • Aplicatie pentru Evidenta Clientilor si Furnizorilor unei Firme.doc
  • Aplicatie pentru Evidenta Clientilor si Furnizorilor unei Firme.mdb

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!