Formarea Politicii de Comunicare si Promovare in Activitatea de Marketing

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 
1. MARKETINGUL, INSTRUMENT DE CREARE A VALORII SI SATISFACTIE A CLIENTULUI 
1.1. Conceptul de marketing 
1.2. Provocarile marketingului in noul mileniu 
2. COMUNICARILE INTEGRATE DE MARKETING: RECLAMELE, PROMOTIILE DE VANZARI SI RELATIILE PUBLICE 
2.1. Nevoia de comunicari integrate de marketing 
2.2. Mixul de strategii de promovare in marketing 
2.3. Promovarea vanzarilor 
3. CONCEPTUL SI CONTINUTUL PROCESULUI DE COMUNICARE, PLANIFICAREA PROMOTIONALA SI STRATEGII DE PROMOVARE IN MARKETING 
3.1. Procesul de comunicare si planificarea promotionala 
3.2. Strategii de promovare a marketingului 
CONCLUZII SI RECOMANDARI 
BIBLIOGRAFIE 
ADNOTARE 
LISTA ABREVIERILOR 3


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Actualitatea temei investigate. Dinamismul societatii contemporane si perspectivele globalizarii vietii sociale au determinat mutatii esentiale in functionarea mecanismelor macro si mondoeconomice, precum si in activitatea organizatiilor. Aceste schimbari au generat, la randul lor, o evolutie spectaculoasa a marketingului, atat in plan ideatic, cat si in domeniul practicii, devenind o stiinta, o arta si o noua filosofie a afacerilor, ce are in centrul sau cerintele, preferintele si asteptarile consumatorului. Omul, in calitatea sa de consumator, constituie punctul focal al marketingului, forta invizibila, care-i percepe nevoile, motivatiile, dorintele si-i ofera satisfactie si prosperitate.
Prin valentele sale manageriale, marketingul este un concept complex, de maxima utilitate pentru firme, care informeaza, educa, fidelizeaza, creeaza imagine si determina clientii sa achizitioneze produsele/serviciile. 
Comunicarea intreprinderilor cu mediul de marketing este conditia esentiala a realizarii obiectului lor de activitate. Indeplinirea misiunii intreprinderii presupune concentrarea eforturilor de marketing in directia realizarii unei comunicari permenente si eficiente cu mediul extern, cu piata. 
In conditiile sporirii si diversificarii continue a bunurilor si serviciilor, problemele comunicarii cu ceilalti participanti la piata devin din ce in ce mai dificile, necesita eforturi de informare reciproca mult mai insemnate, mult mai variate. In lipsa unui sistem eficient de comunicare, clientilor si partenerilor intreprinderii le este dificil sa caute singuri informatii privind produsele si serviciile care li se ofera, in ce conditii se pot procura, in ce masura corespund exigentelor si preferintelor lor.
Scopul cercetarii il constituie identificarea politicilor de comunicare si promovare in activitatea de marketing.
Pentru realizarea acestui scop sunt formulate urmatoarele sarcini ale cercetarii:
sistematizarea si completarea teoriilor si politicilor privind strategiile promotionale ale marketingului; 
cercetarea conceptelor de marketing si a caracteristicilor acetora;
determinarea mix-ului de comunicari in marketing;
identificarea metodelor de promovare a vanzarilor si a relatiilor cu publicul;
cercetarea promovarii vanzarilor;
argumentarea strategiilor de promovare a marketingului s.a.
Suportul teoretico-stiintific si metodologic al tezei. Pentru cercetarea si solutionarea problemelor abordate in teza, au fost consultate si analizate mai multe surse bibliografice, consacrate marketingului si managementului, la nivel international, regional si national. In scopul aprofundarii cunoasterii acestor probleme au fost studiate lucrarile savantilor occidentali H. Mintzberg, W. G. Nikels, P. Kotler, P.F. Drker etc. Un support metodologic important l-au constituit publicatiile savantilor autohtoni: V. Olteanu, M. Demetrescu, V. Danciu, I. Catoiu, V. Cornescu etc.
Metodologia cercetarii a inclus urmatoarele metode: La formularea calculelor economice din teza a fost utilizat arsenalul clasic al cercetarii bazat pe abordarea sistemica, analiza cantitativa, deductia, comparatiile, imbinarea concretului logic cu metoda evolutionista istorica, folosind metodele moderne, dar mai ales abordarea complexa insotita de cea structurala a modelarii economico-matematice, distingerea caracteristicilor esentiale din numeroasele tendinte si ipostaze pe care le prezinta relatiile economice internationale fiind sprijinite de suficiente argumente statistice, bine identificate, incadrarea lor in mediul cercetarilor.
Obiectul cercetarii este reprezentat de strategiile promotionale ale activitatii de marketing, in virtutea interdependentelor economice.
Suportul informational al tezei il constituie actele legislative si normative in domeniul marketingului din Romania si din alte tari.
Structura tezei corespunde obiectivelor si sarcinilor lucrarii si contine introducerea, 3 capitole, sinteza rezultatelor obtinute, concluzii si recomandari, 50 surse bibliografice, acestea din urma reprezentand suportul teoretico-informativ al cercetarii.
In capitolul unu se prezinta o informatie referitoare la : conceptul de marketing, managementul marketingului, concepte caracteristice management-marketingului, provocarile marketingului in noul mileniu.
Capitolul doi este prezentat ca o sinteza referitoare la: mix-ul de comunicari de marketing, comunicarile integrate de marketing (CIM), nevoia de comunicari integrate de marketing, stabilirea mixului global de comunicare, promovarea vanzarilor si relatiile cu publicul, mixul de strategii de promovare in marketing, promovarea vanzarilor.
In capitolul trei se vorbeste despre: procesul de comunicare, planificarea promotionala, instrumentele mixului promotional, strategii de promovare a marketingului.
1. MARKETINGUL, INSTRUMENT DE CREARE A VALORII SI SATISFACTIE A CLIENTULUI
1.1. Conceptul de marketing
Marketingul, mai mult decat orice alta activitate comerciala, se ocupa de clienti. Crearea valorii si satisfactiei clientului este chiar inima gandirii si practicii marketingului modern. Desi vom explora mai multe definitii ale marketingului in cadrul acestei teme, poate ca cea mai simpla definitie ar fi urmatoarea: marketingul reprezinta satisfacerea clientului contra unui profit. Scopul dublu al marketingului este, pe de o parte, de a atrage noi clienti promitand o valoare superioara si, pe de alta parte, de a mentine si a cultiva clienti existenti oferind satisfactie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Formarea Politicii de Comunicare si Promovare in Activitatea de Marketing.docx

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!