Gestionarea Afacerilor Online

Disertație
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 52 în total
Cuvinte : 15096
Mărime: 215.70KB (arhivat)
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. Introducere
  2. CAPITOLUL I – SISTEME INFORMATICE PENTRU MANAGEMENT
  3. 1.1. Sistemul informaţional. Elemente generale
  4. 1.2 Afacerile ca sistem
  5. 1 3. Prelucrarea informaţiei
  6. 1.4 Conceptele sistemelor informaţionale
  7. 1.5. Atribute ale calităţii informaţiei
  8. 1.6 Tehnica de calcul
  9. CAPITOLUL II – PROIECTAREA DE SISTEME INFORMATICE ON-LINE
  10. 2.1 Sistemul informatic, instrument de creştere a eficienţei
  11. 2.2. Tipuri de sisteme informatice
  12. 2.3. Comerţul electronic
  13. 2.4. Elemente de securitate
  14. 2.5. Comanda electronică
  15. 2.6. Modalităţi de plată electronică
  16. 2.7. Opţiuni de publicitate pentru magazinul virtual
  17. CAPITOLUL III
  18. METODOLOGIA CERCETĂRII
  19. 3.1Scopul cercetarii
  20. 3.2 Universul cercetarii
  21. 3.3 Obiectivele cercetarii
  22. 3.4 Ipotezele cercetarii
  23. 3.5 Metodologia cercetarii
  24. CAPITOLUL IV – Studiu de caz
  25. 4.1. Prezentare companie
  26. 4.2. Strategia de marketing
  27. 4.3. Vânzări Internet
  28. CONCLUZII
  29. BIBLIOGRAFIE

Extras din disertație

Introducere

O caracteristică importantă a epocii contemporane o reprezintă dezvoltarea în ritm accelerat a tehnicii de calcul şi a tehnologiei comunicaţiilor. Aceasta a condus la introducerea tehnicii de calcul în tot mai multe domenii de activitate, inclusiv în domeniul activităţilor economice.

Apariţia şi dezvoltarea Internet-ului au condus la o modificare a relaţiilor economice prin creşterea vitezei de circulaţie a informaţiilor dar şi prin apariţia unor instrumente şi modalităţi noi de desfăşurare a afacerilor (B2B – business to business, E-commerce etc.).

Una din aceste noi modalităţi de desfăşurare a afacerilor este comerţul electronic sau comerţul on-line.

Comerţul on-line presupune folosirea exclusivă a calculatorului şi a Internetului pentru efectuarea tranzacţiilor. Aceasta înseamnă că toate etapele operaţiei de vânzare – cumpărare să se efectueze prin Internet. Astăzi, în România, încă nu sunt disponibile toate instrumentele necesare unor tranzacţii on-line complete astfel că plata produselor se realizează, în general, în sistem ramburs.

Conducerea unei afaceri de tipul comerţului on-line presupune existenţa unui suport puternic din partea instrumentelor software care formează ceea ce se numeşte un sistem informatic.

Lucrarea de faţă tratează problematica sistemelor informatice pentru management, efectuând un studiu de caz pentru o societate comercială cu activitate în domeniul desfacerii sistemelor de calcul şi al asigurării conexiunilor Internet (provider Internet) şi anume Flamingo Computers S.A.

Comerţul on-line a cunoscut o dezvoltare destul de puternică şi în România, în ciuda lipsei instrumentelor adecvate pentru plata electronică. Cu toate acestea el se află într-o etapă de cristalizare a tehnicilor şi metodelor de lucru.

CAPITOLUL I – SISTEME INFORMATICE PENTRU MANAGEMENT

1.1. Sistemul informaţional. Elemente generale

Sistemul informaţional reprezintă o componentă vitală a oricărei organizaţii economice, indiferent de tipul activităţilor desfăşurate. El asigură suportul pentru desfăşurarea activităţii organizaţiei, iar la nivelul managementului oferă informaţiile necesare pentru fundamentarea deciziilor luate. (Hicks, 1992)

În continuare sunt prezentate câteva concepte legate de conceptul de sistem informaţional.

Datele sunt reprezentări simbolice ale unor fenomene, procese, obiecte etc., care pot fi stocate şi manevrate pe suporţi de memorie externă.

Informaţia reprezintă semnificaţia pe care omul o acordă datelor. Informaţia se obţine prin prelucrarea datelor şi are sens doar într-un anumit context. Totodată, informaţia este o resursă de bază pentru orice afacere, o resursă pe care indivizii şi organizaţiile trebuie să o aibă pentru a supravieţui şi reuşi în societatea de azi. Acesta este motivul pentru care sistemele informaţionale sunt atât de importante.

Sistemul informaţional reprezintă ansamblul de oameni, proceduri şi resurse care colectează, transformă şi diseminează informaţia într-o organizaţie. Organizaţiile de astăzi se bazează pe o serie de tipuri de sisteme informaţionale, dintre acestea putând menţiona: sisteme informaţionale manuale (folosesc documentele tipărite pe hârtie), sisteme informaţionale computerizate (activitatea se desfăşoară cu ajutorul calculatorului) şi sisteme informaţionale mixte, care folosesc atât tehnicile vechi cât şi tehnicile moderne bazate pe utilizarea calculatorului.

Preview document

Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 1
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 2
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 3
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 4
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 5
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 6
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 7
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 8
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 9
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 10
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 11
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 12
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 13
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 14
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 15
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 16
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 17
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 18
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 19
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 20
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 21
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 22
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 23
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 24
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 25
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 26
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 27
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 28
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 29
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 30
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 31
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 32
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 33
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 34
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 35
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 36
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 37
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 38
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 39
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 40
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 41
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 42
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 43
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 44
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 45
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 46
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 47
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 48
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 49
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 50
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 51
Gestionarea Afacerilor Online - Pagina 52

Conținut arhivă zip

  • Gestionarea Afacerilor Online.doc

Alții au mai descărcat și

Lucrare licență - Publicitatea online

CAPITOLUL 1. PUBLICITATEA : SUFLETUL COMERTULUI 1.1. ISTORIA PUBLICITATII Publicitatea este, fara indoiala, aproape la fel de veche ca si...

Promovarea Vânzărilor

Cap. 1: Promovarea vânzărilor – concept, instrumente şi modalităţi de implementare Promovarea vânzărilor constă într-un ansamblu divers de...

Publicitatea on line și campania publicitară prin e-mail pentru Nobel România SRL

Introducere Despre internet auzim tot felul de sintagme, una mai diferită ca cealaltă, de la ‚revoluţie informaţională’ la ,noua comunicare’. Dar...

Drepturile consumatorilor din Uniunea Europeană în mediul online

Dacă trăim într-o societate globalizată şi suntem în mediul on-line, este necesar să cunoaştem ce drepturi şi responsabilităţi avem, când accesăm...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Dinamica serviciilor în România. Analiză asupra evoluției și tendințelor actuale

Rezumat Acest proiect de licență își propune să exploreze evoluția și tendințele actuale în domeniul serviciilor în România, analizând factorii...

Relația dintre logistică și marketing

1.Interfata dintre logistica si marketing La inceputul secolului, a fost o perioada cand functiunile grupate astazi sub denumirea de logistica...

Metode de Perfecționare a Activității Desfășurate în Instituțiile Publice

Instituţiile publice, în sensul birocratic pe care îl au în ziua de astăzi, reprezintă singurul mod de organizare social-economică a statului care...

Legătura dintre logistică și marketing

Obiectivele Marketingului in activitatea unei intreprinderi “Marketingul are o importanta atat de mare,incat nu poate fi tratat ca o functie...

Dezvoltarea unei Afaceri prin Intermediul Internetului

Introducere Ultimele decenii s-au caracterizat printr-o explozie informaţională fără precedent în istoria omenirii, fapt ce a dus la creşterea...

Sisteme informatice

1. Concepte de bază ale sistemului informatic „Sistemul informatic reprezintă un set integral de componente pentru colectarea, stocarea,...

Netflix

DESCRIEREA ORGANIZATIEI Netflix este o companie americana avand sediul central in Los Gatos. Compania a fost fondata in anul 1997 de către Reed...

Ai nevoie de altceva?