Implicatii Manageriale ale Dezvoltarii Afacerii SC Trend SRL Alba-Iulia

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE. 3
CAP 1. COORDONATELE GENERALE ALE SITUATIEI CURENTE SI ALE
PLANULUI DE DEZVOLTARE A AFACERII S.C. TREND S.R.L. ALBA-IULIA. 9
1.1. Prezentarea generala a firmei. 9
1.2. Planul de dezvoltare a afacerii si principalele implicatii manageriale. 16
CAP 2. PROIECTII FINANCIARE SI EFECTE SCONTATE PRIN APLICAREA
PLANULUI DE DEZVOLTARE A S.C. TREND S.R.L. 23
2.1. Modul de abordare a ipotezelor ce stau la baza previziunilor. 23
2.2. Planul de rambursare a creditului bancar necesar obiectivelor de investitii. 31
2.3. Bilantul previzionat al primului an de aplicare a planului de dezvoltare, proiectia contului de rezultate si a fluxului de numerar pe perioada 2006-2010. 32
2.4. Evolutia principalilor indicatori de analiza a efectelor scontate. 35
CAP 3. IMPLICATIILE STRATEGIEI DE DEZVOLTARE IN DOMENIUL RESURSELOR UMANE. 36
3.1. Locul, rolul si principalele sarcini ale compartimentului de resurse umane in contextul strategiei de dezvoltare. 36
3.2. Posibilitati de intocmire a fisei inventarului de management pentru posturile cheie prevazute prin planul de dezvoltare. 38
3.3. Implicatii privind formarea, motivarea si evaluarea performantelor resurselor umane. 39
CAP 4. COMPONENTA DE STRATEGII FUNCTIONALE IN MARKETING-VANZARI. 42
4.1. Mesajul si coordonatele de baza ale strategiei de marketing. 42
4.2. Organizarea de marketing in contextul strategiei de dezvoltare. 44
4.3. Determinarea mixului de marketing optim cu ajutorul analizei conjugate . 48
4.4. Fundamentarea deciziei de stabilire a celor mai adecvate canale de distributie (modalitati de desfacere/vanzare) prin metoda arborelui decizional. 53
CAP 5. MANAGEMENTUL RELATIILOR CU CLIENTII (CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT) - O PROPUNERE PENTRU URMATOAREA ETAPA A DEZVOLTARII S.C. TREND S.R.L. 59
5.1. Orientarea firmelor spre client- tendinta majora in afacerile actuale. 59
5.2. Definirea conceptului CRM. 62
5.3. Avantajele aplicarii managementului relatiilor cu clientii. 65


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
In mediul dinamic si puternic concurential al economiei globale contemporane, indiferent de specific si anvergura, dezvoltarea oricarei afaceri este in cele din urma conditionata de modul in care ea reuseste sa satisfaca cerintele din ce in ce mai exigente ale unui numar sporit de clienti. Fiecare nou client inseamna realizarea unui volum suplimentar de produse/servicii, noi necesitati de resurse, de capacitati de productie/servire. Astfel de modificari ale coordonatelor curente ale afacerii nu pot fi facute intr-un mod necontrolat, iar controlul dezvoltarii presupune analiza si planificare. Cu alte cuvinte, planificarea necesara dezvoltarii si succesului presupune reexaminarea continua a afacerii si regandirea ei in perspectiva, intr-o viziune manageriala strategica. 
Cercetand practicile manageriale ale vremii referitoare la strategiile de afaceri, Mintzberg identifica inca din anii 1970 trei modele de abordare distincte in elaborarea strategiei [Mintzberg, 1973], prezentate sintetic in tabelul 1.
Abordare (gradul de formalizare) Tip afacere/firma pentru care este considerat adecvat 
Caracteristici de baza
1. Antreprenoriala (abordarea cea mai putin formalizata) afaceri/firme mici si tinere - identificarea si valorificarea noilor oportunitati ale pietei;
- elaborarea strategiei de dezvoltare in conditii de incertitudine;
- centralizarea autoritatii de decizie si de actiune (intreprinzatorul este si sef executiv)
2. Adaptiva (abordarea mediu formalizata) afaceri/firme mari, cu mai multe structuri de control, care se verifica reciproc - insuficienta claritate a evolutiei de perspectiva;
- difuzarea puterii intre managerii diferitelor structuri de control;
- procese decizionale iterativ-reactive (decizii de raspuns la problemele deja aparute in mediul extern, si nu de initiativa pentru valorificarea oportunitatilor oferite de acesta)
3. Planificata (abordarea cea mai formalizata) afaceri/firme mari si mijlocii, care opereaza in medii fara competitie puternica, relativ stabile, previzi-bile - analistii si specialistii in planificarea strategica si aplicarea strategiilor detin posturile-cheie, avand ca sarcini de baza analiza sistematica, fundamentarea alternativelor strategice, integrarea strategiei si deciziilor strategice la toate nivelurile manageriale
Tabel 1. Modelele de abordare in elaborarea strategiei (Mintzberg, 1973)
In ceea ce priveste orientarile strategice generale, in literatura de specialitate exista o serie de clasificari considerate de referinta, ale caror nuantari reflecta, in cele din urma, evolutia in timp a managementului strategic. 
Probabil ca cea mai cunoscuta clasificare a strategiilor generale este cea elaborata in anii 1980 de Michael Porter [Porter, 1980] care, focalizandu-si atentia asupra naturii strategiei, delimiteaza trei mari tipuri de abordari: strategia liderului de cost, a diferentierii si a concentrarii eforturilor (prin cost redus sau diferentiere). Modelul propus de Porter poate fi reprezentat grafic sub forma unei matrice avand drept coordonate scopul competitiei si avantajele competitive (fig.1.). 
Scopul competitiei Avantaje competitive
Cost redus Diferentiere
Tinta "larga" 
LIDER DE COST 
DIFERENTIERE
Tinta "ingusta" CONCENTRARE
ASUPRA COSTULUI ASUPRA DIFERENTIERII
Fig. 1. Strategii generale concurentiale si de afaceri (Porter, 1980)
Dintre incercarile ulterioare de aprofundare si de completare a acestui model, de referinta se considera a fi cea realizata de Mintzberg la inceputul anilor 1990. In clasificarea propusa de Mintzberg sunt delimitate cinci mari grupe de strategii generale: de localizare a afacerii de baza, de distinctie/identitate, de dezvoltare, de extindere si de reconcepere/redefinire a acesteia [Mintzberg 1990; Mintzberg si Quinn, 1991]. 
Clasificarea reflecta conceptia diferita a autorului asupra acceptiunii de strategie generala, pe care o pune in legatura cu afacerea de baza si procesul de management strategic al acesteia in diferitele stadii ale ciclului sau de viata. In teoriile ciclului de viata al afacerilor, unul dintre cele mai cunoscute modele de crestere este cel elaborat de Churchill si Lewis care identifica cinci etape/stadii: lansarea; supravietuirea; consolidarea (cu doua alternative: de mentinere si de pregatire a cresterii); cresterea si maturitatea [Irimie si Hodor, 2001]. In esenta, logica pe care se bazeaza Mintzberg pentru a delimita strategiile generale de afaceri reflecta succesiunea etapelor incluse in acest model, dar din perspectiva strategica impusa de scopul demersului sau analitic. De aceea, termenii prin care Mintzberg desemneaza orientarile strategice generale ale managementului in fiecare dintre cele cinci stadii sunt diferiti de cei utilizati pentru a desemna respectivele stadii (adica, strategiile generale nu sunt numite automat strategii de lansare daca afacerea este in stadiul de lansare, ori strategii de supravietuire daca afacerea este in acest stadiu s.a.m.d.).


Fisiere in arhiva (1):

  • Implicatii Manageriale ale Dezvoltarii Afacerii SC Trend SRL Alba-Iulia.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!