Motivul pentru care am ales această temă este legat de activitatea complexa din domeniului distributiei, considerând că aceasta cunoaşte o dezvoltare din ce în ce mai puternică în România, cu un potenţial destul de ridicat ca urmare a dezvoltării economice. Producătorul asupra căruia ne vom centraliza atenţia este compania elena Atlas Corporation. Este unul dintre cei mai prosperi producători care reuşeste să ofere clienţilor lui satisfacţia scontată, inţelegând distribuţia nu ca pe o funcţie separată ci ca pe o filozofie de insuşit la nivelul intregii pieţe. Nu este de ajuns ca producătorul sa fabrice bunuri. Trebuie ca el sa le puna la dispoziţia consumatorului în condiţii care sa corespunda nevoilor lui, altfel spus trebuie sa le şi distribuie. Preocuparea logisticii in distributie priveşte mişcarea şi stocajul materiei prime şi a produselor finite de la sursa de producţie, trecând prin lanţul logistic şi oprindu-se la consumatorul final. Componentele unui astfel de sistem sunt: transportul, aprovizionarea, programarea, pregătirea, lansarea şi urmărirea producţiei, manipularea şi depozitarea, ambalarea şi incărcarea. Orice societate care vrea să supravieţuiască pe piaţă are nevoie de o distributie foarte bine pusa la punct intr-un mediu economic în care concurenţa este din ce în ce mai acerbă. Lucrarea cuprinde trei capitole din care unul prezintă partea teoretică în care sunt aduse componentele economico financiare ale distributiei. In al doilea intram in universul companiei Atlas Corporation, iar al treilea capitol cuprinde infrastructura producţiei si distribuţiei materialelor de finisaj a S.C. Atlas Corporation SRL. INTRODUCERE Elaborarea lucrarii de fata a reprezentat un demers complex de studiu, analiza si cercetare a unor aspecte semnificative referitoare la activitatea companiei Atlas Corporation, in care imi desfasor in prezent activitatea, si care prin aria sa deosebit de diversa si de extinsa de activitate, indeosebi dupa finalizarea procesului de privatizare, s-a constituit ca un domeniu incitant de studiu pentru tema pe care mi-am ales-o si pentru analiza in dinamica a activitatii societatii, pe parcursul ultimilor trei ani. Orice proces de privatizare presupune foarte multe schimbari, in domenii esentiale ale activitatii unei companii, schimbari ce tin de politici contabile, de maniera de organizare a activitatii, restructurari de sarcini si activitati, inlocuiri si transfer de personal, regandirea politicii de resurse umane in functie de noile obiective si prioritati.Deasemenea sa se raporteze permanent la cererea de piata, sa anticipeze miscarile concurentei, sa-si autoevalueze limitele si resursele de care dispune. Tocmai aceste schimbari pe aproape toate palierele de activitate, care au avut loc in cadrul Atlas Corporation, au reprezentat pentru mine o provocare de a studia si analiza dinamica anumitor indicatori economici, pentru a pune in evidenta modul de evolutie al companiei, pe parcursul ultimilor trei ani, dupa privatizare si nu in ultimul identificarea si evidentierea punctelor forte si a punctelor slabe din activitatea interna a companiei,precum si a oportunitatilor si a amenintarilor din mediu extern. Prezenta lucrare este structurata pe patru capitole,astfel : -primele doua care prezinta conceptele si abordarile teoretice ale analizei diagnostic din literatura de specialitate; - partea a treia care cuprinde obiectul de activitate al societatii, modul de organizare si conducere a societatii,piata de desfacere si mediul concurential; -iar ultima parte trateaza analiza diagnostic pe componente: juridic, resurse materiale, resurse umane , aspectele financiare si analiza SWOT. Demersul de analiza si cercetare a unor aspecte economico-financiare esentiale ale activitatii companiei Atlas Corporation a vizat realizarea tabloului de ansamblu si descrierea cifrica a evolutiei principalilor indicatori economici ai activitatii acestei societati.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.