Magazinul Electronic - Magazinul Viitorului

Cuprins disertatie Cum descarc?

Aptitudinea PedagogicaCUPRINS pag.
Capitolul 1. Aspecte privind comertul electronic si societatea informationala 4 
1.1. Economia digitala si societatea informationala 4
1.2. Comertul electronic si tehnologia informatiei 6
1.2.1.Avantajele comertului electronic 7
1.2.2.Patrunderea e-commerce in S.U.A. si Europa in diverse domenii ale economiei 8
1.2.3.Aspecte legale si de securitate ale tranzactiilor comerciale efectuate prin intermediul 
retelei Internet 10 
1.2.4.E-commerce in Romania 12
1.2.5.Tehnologia informatiei-Internetul 14
1.3. Magazinul electronic - model de afacere pe Internet 17
1.3.1.Magazinul electronic (e-shop) 18
1.3.2.Magazinul universal electronic (e-mall) 19
Capitolul 2.Magazinul virtual www.plantemedicinale-online.com 20 
2.1.Prezentare generala 21
2.2.Baza legala si termeni de utilizare 22
2.3. Realizarea sistemului operational 23
2.4. Sisteme de plata si securitate 26
2.4.1.Sistemul de plata 26
2.4.2.Securitatea datelor 28
Capitolul 3.Tendinte in dezvoltarea comertului electronic in lume si in Romania 
3.1.Strategia Guvernului American privind dezvoltarea e-Commerce 31
3.2. Contextul european si evolutia in tarile nou intrate in UE 32
3.3. Tendinte de dezvoltare a comertului electronic in Romania 37
3.3.1.Experiente romanesti in domeniul Internetului 39
3.3.2.Initiative in favoarea dezvoltarii societatii informationale ale Ministerului 
Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei si ale institutiilor neguvernamentale 40
Concluzii 43
Bibliografie 45


Extras din disertatie Cum descarc?

Capitolul 1.Aspecte privind comertul electronic si societatea informationala 
Economia digitala,societatea informationala si comertul electronic sunt notiuni relativ noi,aparute dupa 1990.
Desi aparent diferite,economia digitala si societatea informationala sunt sunt doua concepte foarte legate una de cealalta, interdependente,nascute una din cealalta si avand numeroase interconexiuni intre ele.Daca putem spune despre economia digitala ca sugereaza in primul rand mecanismele ,,noii economii",societatea informationala este reprezentata de oamenii,grupurile de oameni si relatiile dintre acestia, ce pun in miscare aceste mecanisme pe de o parte si sunt miscati de catre ele pe de alta parte.
Comertul electronic,aparut ca un mecanism necesar al economiei digitale,este totodata si cel mai important dintre acestea.Credem ca nu gresim atunci cand sustinem ca acest proces,impreuna cu suportul sau tehnologic,Internetul,constituie link-ul,legatura principala intre societatea informationala si economia digitala.
In capitolul de fata vom urmari sa cercetam si sa demonstram aceste afirmatii.
1.1.Economia digitala si societatea informationala
Traim in anii 2000, ani in care se vorbeste tot mai mult despre o noua economie. O noua economie care plaseaza, in prim plan, cererea si nevoile consumatorilor, care se implica intr-o masura din ce in ce mai mare in conceperea, realizarea si utilizarea bunurilor si serviciilor, incepand inca din stadiul cercetarii si dezvoltarii acestora.
Putem spune ca totul a inceput in perioada de dupa 1994, cand cresterea productivitatii in Statele Unite ale Americii a inregistrat ritmuri mai mari chiar decat in perioadele din trecut de mare avant economic, ceea ce a facut ca multi specialisti sa afirme ca ,,noua economie" este egala in importanta cu revolutia industriala.Sau, chiar mai mult, similara cu cea ce-a doua revolutie industriala a perioadei 1860-1900, perioada remarcabila din punctul de vedere al implicatiilor asupra dezvoltarii omenirii. In aceasta perioada productivitatea a inregistrat ritmuri semnificative, iar economia a intrat intr-o zona de inflatie minima .
In aceeasi perioada s-a incercat si definirea noului termen. Desi nu exista o definitie unanim acceptata de catre economisti, s-au utilizat mai multi termeni pentru a denumi noul tip de economie: economia digitala sau computerizata, economia informationala, economia electronica, economia globalizata, economia retelelor sau a comunicatiilor etc..
Ca o distinctie principala fata de economia clasica ,economia digitala presupune in primul rand un consum mai mare de munca de conceptie, de inalta calificare care creeaza o valoare adaugata mai ridicata, noi locuri de munca, segmente practic nelimitate de oportunitati de afaceri si creativitate, prin existenta unor standarde flexibile si interconective care faciliteaza nevoia integrarii si/sau individualizarii diferitilor consumatori. De aici si constatarea ca noua economie este "scientointensiva" si "artintensiva".Pe de alta parte, concurenta si cooperarea reprezinta doua laturi inseparabile ale economiei digitale, tinand seama de interactiunea dintre cerere si oferta. Formele de manifestare a concurentei intre producatori sunt radical schimbate de prioritatea care se acorda unui consumator in continua si rapida schimbare in ceea ce priveste nevoile, gusturile si cerintele, astfel incat acesta ii obliga pe competitori sa si coopereze. 
Pe masura ce economia digitala castiga teren,transformarile in cadrul societatii sunt din ce in ce mai mari si mai profunde. Odata ce era informationala ia treptat locul celei industriale si societatea traditionala este inlocuita de societatea informationala.
Termenul de << Societate Informationala >> a inceput sa fie utilizat inca de la inceputul anilor 1990,pentru a descrie numeroasele si variatele schimbari in economie, politica, cultura si, in general, in ansamblul societatii, de dezvoltarea rapida a tehnologiilor moderne de informatii si comunicatii. 
Astfel,noua societate informationala aduce cu sine o serie de oportunitati deosebite: constrangerile spatiale si temporale (de granite si timp) in materie de comunicatii au fost mult reduse, informatiile pot fi prelucrate, stocate si transferate rapid, preturile serviciilor legate de tranferul informatiei sunt in continua scadere. Punerea la un loc a datelor stocate digital, textelor, sunetului si imaginii (multimedia) au condus la raspandirea utilizarii sistemelor moderne de telecomunicatii, a computerelor personale si serviciilor electronice de informatii. 
Psihologii spun ca fiinta umana este facuta sa comunice . In noua societate, cea de tip informational, comunicarea, transferul si schimbul de informatii se desfasoara prin intermediul sistemelor tehnice. Acum, cand vorbim despre societatea informationala , avem in vedere inainte de toate conectarea unui numar nelimitat de computere prin intermediul retelelor de telecomunicatii.


Fisiere in arhiva (1):

  • Magazinul Electronic - Magazinul Viitorului.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!