Lucrari de Disertatie pentru Management

doc

Aspecte Practice Privind Auditul Calitatii

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si furnizeaza linii directoare pentru planificarea, efectuarea si documentarea auditului sistemelor calitatii. De asemenea, prevede criteriile minime cerute pentru calificarea auditorilor si liniile directoare pentru managementui programelor de audit. Acest standard a fost adoptat si de tara noastra ca standard national. Potrivit prevederilor sale, efectuarea unui audit al sistemului calitatii presupune parcurgerea urmatoarelor etape: declansarea, p... vezi detalii

doc

Managementul Industriei Hoteliere in Zona Brasovului

Pentru a putea analiza Mangamentul Industriei Hoteliere din zona Brasovului, trebuie sa localizam orasul, atat din punct de vedere istoric cat si geografic, astfel conform istoriei:Brasov (germana: Kronstadt, maghiara: Brasso) a fost si este resedinta si totodata cel mai mare oras al judetului Brasov, Transilvania, intre 8 septembrie 1950 si 24 decembrie 1960 s-a numit Orasul Stalin, dupa Iosif Stalin, si a fost capitala Regiunii Stalin. A fost declarat municipiu la 17 februarie 1968. Atestat pentru prima data in anul 1234 in asa zisul "Catalogus Ninivensis" orasul isi intinde exi... vezi detalii

doc

Rolul Relatiilor Publice la DGFP Gorj

1.ORGANIZAREA SI FUNCTIONAREA RELATIILOR PUBLICE LA DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GORJ 1.1 Organizarea generala a Generala a Finantelor Publice Gorj Directia generala a finantelor publice isi desfasoara activitatea la nivelul fiecarui judet in baza legilor, ordonantelor guvernului, ordinelor si instructiunilor elaborate de Ministerul Finantelor Publice avand in componenta Activitatea de metodologie si administrarea veniturilor statului, Directia trezorerie si contabilitate publica, Activitatea de controlului fiscal, Garda financiara, Serviciile interne, Serviciile independente s... vezi detalii

doc

Lucrare de Disertatie - Managementul Motivarii

INTRODUCERE "Motivarea este arta de a face oamenii sa faca ceea ce vrei tu, pentru ca ei doresc sa o faca." Dwight Eisenhower O problema care ii fascineaza si in acelasi timp da batai de cap psihologilor, dar si managerilor din organizatii este data de intrebarea ,,de ce sunt oamenii motivati sa faca ceva?". A incerca construirea unei liste de motive pentru care oamenii se angajeaza in diferite actiuni este dificila, dar putem incerca sa enumeram cateva: dorinta intrinseca de a obtine ceva, comparatia sociala, presiunea sociala, aspiratiile personale, probabilitatea de a... vezi detalii

doc

Management prin Kaizen

Strategia imbunatatirii continue cunoscuta sub denumirea japoneza "KAIZEN"** reprezinta o strategie integratoare, transfunctionala prin care se desemneaza imbunatatirea treptata, continua a managementului si a activitatilor firmei, precum si a parametrilor de calitate, productivitate si competitivitate, cu implicarea directa a intregului personal. Este apreciat de o serie de autori drept cel mai important concept al managementului japonez. Rod al eforturilor sale de investigare a cauzelor competitivitatii nipone, Masaaki Imai a elaborat o lucrare extrem de originala si valoroasa i... vezi detalii

doc

Implementarea Sistemului Integrat de Management - Calitate - Mediu in Domeniul Produselor Electrocasnice

1.1. Generalitati Prin credibilitatea si recunoasterea internationala pe care le confera, implementarea si certificarea unui sistem al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2000 au devenit un imperativ pentru orice organizatie de succes indiferent ca apartine domeniului fabricatie, prestatie de servicii, servicii publice, etc. Conform declaratiilor ISO, la sfirsitul anului 1999, in intreaga lume erau emise 343.643 certificate ISO 9000 in 150 de tari. Adoptarea unui sistem de manangement al calitatii ar trebui sa fie o decizie strategica a unei organizatii, proiectarea si imple... vezi detalii

doc

Evaluarea Performantelor la SC Dacia Comercial

CAPITOLUL I ELEMENTE TEORETICE PRIVIND EVALUAREA PERFORMANTELOR IN ORGANIZATIE 1.1. Repere organizationale in aprecierea profesionala Un aspect important al managementului resurselor umane este reprezentat de evaluarea performantelor in organizatie, deoarece prin evaluare putem sa intelegem mai bine natura dinamica a dezvoltarii profesionale . Evaluarea ne ajuta sa vedem dezvoltarea profesionala ca pe un proces continuu, si nu ca pe un simplu << eveniment >> produs in viata angajatului . Pe langa aceasta caracteristica a continuitatii insa,procesul de evaluare poseda si atri... vezi detalii

doc

Cultura Organizationala - Instrument al Schimbarii

CAPITOLUL I 1.1 INTRODUCERE Cultura organizationala reprezinta ansamblul de valori, modalitati de gandire si comportamente ale membrilor unei organizatii; personalitatea flecarei organizatii este creata in primul rand din oamenii care o compun. Orice companie printr-un anumit tip de cultura organizationala s-ar putea impune pietei si clientilor sai, ramanand cap de afis, daca satisface in acelasi timp atat interesele clientilor externi cat si ale clientilor interni: angajatii. In cadrul unei companii pot exista doua niveluri ale culturii organizationale: -nivelul vizibil, concretizat pr... vezi detalii

doc

Comunicarea Manageriala in Organizatiile Europene

Comunicarea in general si comunicarea manageriala in special, este o caracteris-tica fundamentala a existentei fiind socotita ca o dimensiune esentiala, atat in viata per-sonala cat si cea profesionala. Nici un fel de activitate din rutina cotidiana, activitate pe care o traim fiecare dintre noi zilnic, de la banalele schimburi si amabilitati si pana la diversele si complex-ele activitati ale organizatiilor, societatilor, nu poate fi conceputa in exteriorul unui proces de comunicare. Comunicarea reprezinta o conditie sinequanon, nu numai pentru functionarea oricarei organizatii, ci chiar ... vezi detalii

doc

Strategii de Internationalizare

CAPITOLUL I STRATEGIA DE INTERNATIONALIZARE A FIRMEI Internationalizarea este un proces obiectiv. Realitatea istorica arata faptul ca, pe masura dezvoltarii sale, firma tinde sa depaseasca limitele locale, nationale si regionale ale mediului de afaceri, sa-si extinda activitatea in spatiul economic global, a carei formare este posibila prin chiar miscarea inspre exterior a firmei. La baza acestui proces sta expansionismul imanent al fortelor pietei, tendinta acestora de a invada mediul inconjurator, ,,nemarketizat", si a-l include intr-un sistem economic bazat pe mecanismul pietei. ... vezi detalii

Hopa sus!