Managementul Calitatii la Danone

Cuprins disertatie Cum descarc?

I N T R O D U C E R E 1
1.ABORDARI TEORETICE PRIVIND MANAGEMENTUL CALITATII 1
1.1 Principiile managementului calitatii 1
1.2 Functiile managementului calitatii 2
2. Prezentarea societatii S.C. DANONE ROMANIA S.R.L. 4
2.1 Date generale 4
2.2 Scurt istoric 5
2.3 Organigrama societatii S.C. DANONE ROMANIA S.R.L. 5
2.4 Clientii S.C. DANONE ROMANIA S.R.L. 6
2.5 Furnizorii S.C. DANONE ROMANIA S.R.L. 6
2.7Analiza SWOT 8
3.Managementul calitatii la S.C. DANONE S.R.L. 8
3.1 Sistemul de management al calitatii 8
3.2. Politica de calitate aplicata de S.C. DANONE S.R.L. 11
3.3 Implemetarea sistemului HACCP la S.C. DANONE ROMANIA S.R.L 15
3.3.1 IGIENA 17
3.3.2 PERSONALUL 18
4. CHELTUIELILE DE CALITATE IN CURSUL ANULUI 2012 19
4.1 Scandalul cu alfatoxina 22
4.2 Diagnosticul activitatii financiare 24
4.2.1 Indicatori financiari (RON) 24
CONCLUZII 26


Extras din disertatie Cum descarc?

I N T R O D U C E R E
In prezent foarte multi conducatori de intreprinderi asimileaza asigurarea calitatii cu o regula impusa din exterior si cu un act administrativ, ceea ce este o eroare.
Cel mai mare impediment in implementarea sistemelor de asigurare a calitatii este faptul ca producatorii nu constientizeaza avantajele ei economice. Calitatea este privita ca un obiectiv social dorit dar contributiile sale la profitabilitatea intreprinderii sunt considerate marginale.
1.ABORDARI TEORETICE PRIVIND MANAGEMENTUL CALITATII
1.1 Principiile managementului calitatii
Conducerea unei organizatii este eficienta daca coordoneaza si controleaza intr-un mod sistematic si transparent activitatea. Succesul poate rezulta din implementarea si mentinerea unui sistem general de management, proiectat pentru imbunatatirea continua a performantei si care i-a in considerare necesitatile tuturor partilor interesate. Activitatea generala de management a unei organizatii, include si managementul calitatii printre alte discipline de management.
Au fost identificate opt principii ale managementului calitatii care pot fi utilizate pentru a conduce organizatia spre imbunatatirea performantei, de catre managementul de la cel mai inalt nivel. Ele constituie baza standardelor de management al calitatii din familia ISO 9000.
-Orientarea catre client
,,Organizatiile depind de clientii lor si, de aceea, ar trebui sa inteleaga necesitatile curente si viitoare ale clientilor, ar trebui sa satisfaca cerintele clientului si ar trebui sa se preocupe sa depaseasca asteptarile clientului." 
Succesul unei organizatii depinde in mod organic de satisfactia clientilor ei. Daca nu se intelege faptul ca asteptarile clientilor inseamna mult mai mult decat respectarea prevederilor contractuale, atunci viitorul unei organizatii va fi caracterizat in cel mai bun caz de stagnare. In conditiile deschiderii pietelor, cresterii semnificative a concurentei si dezvoltarii unui sistem normativ si de reglementare din ce in ce mai exigent, se poate mentine si mari cifra de afaceri numai aplicand o politica manageriala conforma acestui prim principiu.
-Leadership
,,Liderii stabilesc unitatea dintre scopul si orientarea organizatiei. Acestia ar trebui sa creeze si sa mentina mediul intern in care personalul poate deveni pe deplin implicat in realizarea obiectivelor organizatiei." 
Notiunea de ,,leadership" este complexa si nu are corespondent in limba romana. Asociatia de Standardizare din Romania a considerat oportuna detalierea acestui principiu printr-o Nota nationala explicativa:
,,Pentru aplicarea principiului de ,,leadership" ar trebui:
o sa fi proactiv si sa conduci prin exemplu;
- sa intelegi si sa raspunzi la schimbarile din mediul extern;
- sa iei in considerare nevoile tuturor partilor interesate, inclusiv clienti, proprietari, personal, furnizori, comunitati locale si societatea in ansamblu;
- sa stabilesti o viziune clara pentru viitorul organizatiei;
- sa stabilesti valorile comune si modelele de etica la toate nivelurile organizatiei;
- sa construiesti increderea si sa elimini teama;
- sa asiguri personalului toate resursele necesare si libertatea de a actiona cu responsabilitate si raspundere;
- sa inspiri, sa incurajezi si sa recunosti contributiile personalului;
- sa promovezi o comunicare deschisa si onesta;
- sa educi, sa instruiesti si sa indrumi personalul;
- sa stabilesti obiective si tinte indrasnete;
- sa implementezi strategii pentru realizarea acestor obiective si tinte."
-Implicarea personalului
,,Membrii personalului de la toate nivelurile sunt esenta unei organizatii si implicarea lor totala permite ca abilitatile lor sa fie utilizate in beneficiul organizatiei." 
-Abordarea bazata pe proces
,,Rezultatul dorit este obtinut mai eficient atunci cand activitatile si resursele aferente sunt conduse ca un proces." 
Superioritatea acestei abordari a fost dovedita de practica. Eficacitatea ei depinde covarsitor de evitarea tratarii formale a acestei abordari. 
-Abordarea managementului ca sistem
,,Identificarea, intelegerea si conducerea proceselor corelate ca un sistem, contribuie la eficacitatea si eficienta unei organizatii in realizarea obiectivelor sale." 
-Imbunatatirea continua
,,Imbunatatirea continua a performantei globale ar trebui sa fie un obiectiv permanent al organizatiei." 
-Abordarea pe baza de fapte in luarea deciziilor
"Deciziile eficace se bazeaza pe analiza datelor si informatiilor." 
-Relatii reciproc avantajoase cu furnizorul
"O organizatie si furnizorii sai sunt interdependenti si o relatie reciproc avantajoasa creste abilitatea ambilor de a crea valoare."


Fisiere in arhiva (1):

  • Managementul Calitatii la Danone.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!