Markeingul traditional si ecomarketingul
- Nota 8
- 50 pagini
- Marketing
Indrumator: Prof.univ.dr. Bretcu Angela
Cuprins disertatie Cum descarc?
INTRODUCERE 4 CAPITOLUL I TENDINTE MODRNE IN MARKETING 5 1.1. Marketing modern si marketing strategic 5 1.2 Aspecte privind dezvoltarea marketingului 18 CAPITOLUL II ECOMARKETINGUL - FORMA A MARKETINGULUI MODERN 22 2.1. Conceptul de ecomarketing 22 2.2. Particularitati ecomarketului 23 CAPITOLUL III PREZENTAREA ACTIVITATII COMERCIALE A S.C ROLICOM IMP/EXP. S.R.L. 31 3.1. Introducere 31 3.2. Logistica firmei 34 3.4. Strategii de distributie 38 CAPITOLUL IV ECOMARKETINGUL IN CADRUL S.C ROLICOM IMP/EXP. S.R.L 38 4.1. Politica de produs 38 4.2. Politica de pret 38 4.3. Politica de distributie 39 4.4. Politica de promovare 49 4.5. Politica de mediu promovata de firma 49 CONCLUZII 50 BIBLIOGRAFIE 52
Extras din disertatie Cum descarc?
INTRODUCERE Pentru a-si atinge obiectivele de ecomarketing, intreprinderea trebuie sa combine diversele alternative strategice potentiale, urmarind in special o orientare echilibrata, ceea ce ii impune un anumit cod de actiune in cadrul unor concentrari succesive sau simultane care mentin un echilibru dinamic al modalitatilor de abordare si tratare a clientilor, concurentilor, intermediarilor si publicului in contextul orientarii constante spre dezvoltare. Lucrarea de licenta cu titlul MARKEINGUL TRADITIONAL SI ECOMARKETINGUL a fost elaborata pe trei capitole, primele doua fiind de cercetare fundamentala, iar ultimul de cercetare aplicativa. In primul capitol - TENDINTE MODRNE IN MARKETING, am prezentat marketingul modern si marketing strategic, precum si aspectele privind dezvoltarea marketingului. Al doilea capitol - ECOMARKETINGUL - FORMA A MARKETINGULUI MODERN, prezinta conceptul de ecomarketing si particularitatiile acestuia. La capitolul al treilea - PREZENTAREA ACTIVITATII COMERCIALE A S.C ROLICOM IMP/EXP. S.R.L. , s-a facut o prezentare a firmei, logistica acesteia, dar si strategiile de distributie. Capitolul patru - reprezinta continuarea celui anterior, si prezanta politiciile de ecomarketing, si anume, politica ede produs, de pret, de distributie si de promovare. Cuvinte cheie: marketing, strategii, ecomarketing, politici de marketing. CAPITOLUL I TENDINTE MODRNE IN MARKETING 1.1. Marketing modern si marketing strategic ,,Marketingul se schimba in permanenta. Odata cu piata si noua economie a revolutiei digitale." Marketingul modern pozitioneaza consumatorul in centrul actiunilor intreprinderii. Diferiti autori au prezentat conceptul de marketing astfel : I. procesul managerial de identificare, anticipare si satisfacere in mod rentabil a nevoilor consuma!torilor, astfel incat acestia sa obtina maximum de valoare, calitate si satisfactie pentru fiecare ban cheltuit; II. ansamblul de mijloace folosite de o companie pentru a-si vinde produsele si serviciile clientilor, astfel incat sa-si permita maximizarea profitului; III. identificarea si satisfacerea nevoilor consumatorilor in conditii de rentabilitate; IV. o filozofie a afacerilor care considera satisfacerea normativelor clientilor reteta succesului intreprinderii si recomanda utilizarea practicilor de marketing pentru identificarea si satisfacerea acestor normative; V. un fenomen dinamic, care implica un mod de gandire flexibil si activitati adaptate permanent conditiilor existente pe piata; VI. tot ceea ce ajuta un antreprenor sa promoveze o afacere din momentul conceperii acesteia, pana in momentul in care produsul sau serviciul este cumparat de o clientela fidela; VII. marketingul inseamna sa oferi bunuri si servicii necesare acelor clienti care au nevoie de ele, la momentul potrivit, in locul potrivit si la un pret avantajos si insotite de actiuni de promovare corespunzatoare; VIII. marketingul de succes inseamna ,,sa vinzi lucruri care nu se mai intorc catorva oameni care se intorc". Diferenta dintre marketingul clasic si cel modern : Conceptia traditionala (marketingul firmei) Potrivit acesteia, marketingul este: - accesoriu fata de productie: o activitate minora, putin nesemnificativa; - limitat: - in continut: se limiteaza la actiunile de distributie, vanzare, reclama; - in campul de aplicabilitate: doar cateva bunuri de larg consum.
Fisiere in arhiva (1):
- Markeingul traditional si ecomarketingul.doc
Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?
Bibliografie
1. Adascalitei V., Euromarketing - fundamente, Editia a-II-a revizuita si adaugita, Ed. Uranus, Bucuresti, 2005 2. Adascalitei V., Introducere in marketing relational, Ed. Pro Universitaria, Bucuresti, 2007 3. Balaure V. (coord.), Marketing, Editia a II-a revazuta si adaugita, Ed. Uranus, Bucuresti, 2002 4. Catoiu Iacob (coordonator), Cercetari de marketing, Ed Uranus, Bucuresti, 2002 5. CHIS, s.a., Studiul marfurilor si asigurarea calitatii, Editura Alma Mater, Cluj-Napoca, 2009 6. Florescu C., Malcomete P., Pop N. Al. (coordonatori), Marketing: Dictionar explicativ, Ed. Economica, Bucuresti, 2003 7. IOSIF, GH. si colab., Ecomarketingul societatilor comerciale, Editura Tribuna economica, Bucuresti, 2009 8. Kotler Philip, Managementul marketingului, Teora, 2007 9. Kruszewska I. (ANPED), Romania - invadata de organismele modificate genetic. O amenintare pentru agricultura romaneasca, Biodiversitate si aderarea la Uniunea Europeana - Raport, mai, 2003 10. Lefter C., Cercetarea de marketing. Teorie si practica, Ed Lux Libris, Brasov, 2004 11. Manea Gh., Protectia mediului, sansa de supravietuire a intreprinderii, Ed. OID- ICM, Bucuresti, 2006 12. Munteanu, C., Maxim, E., Sasu, C. - ,,Marketing - principii, practici , orizonturi", Editura Sedcom Libris, Iasi, 2008 13. Nicolescu, Ovidiu, Managementul modern al organizatiei, Ed. Tribuna Economica, Bucuresti, 2001; 14. Nicolescu Ovidiu, Managementul organizatiei, Editura Economica, Bucuresti 2007; 15. Niculescu Niculae G., Progres tehnic. Management modern. Eficienta economica, Editura Economica, Bucuresti 2000; 16. Popescu I. C., Metode calitative utilizate in cercetarile de marketing, Ed. Proexpert, Bucuresti, 2000 17. R.FRATILA, Fundamentele stiintei marfurilor, Ed.Alma Mater, Cluj- Napoca, 2006 18. Radu M., Legumele ecologice produse in Romania ajung pe mesele nemtilor, elvetienilor si olandezilor, Adevarul, 14.feb.2005 19. Rindasu Venera Cristina, Management antreprenorial si inovator, Editura Eftimie Murgu, Resita 2007; 20. Stefancu C., Agricultura ecologica avanseaza rapid prin terenurile patriei, Wall Street Journal, 14 iulie 2006 21. *** Colectia Revistei Capital 22. *** Colectia Revistei de ecologie industriala 23. *** Codex Alimentarius 24. *** Dictionar The Economist

Banii inapoi garantat!
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.