Marketing

Cuprins disertatie Cum descarc?

CUPRINS
Introducere 7
CAPITOLUL 1
PREZENTAREA SOCETATII AEROSTAR S.A.
1.1. Denumirea si Tipul Socetatii, Obiectul de Activitate si Forma de Proprietate 9
1.2. Scurt Istoric al S.C. Aerostar S.A 9
1.3. Prezentarea Principalilor Indicatori Economico Financiari 18
1.4. Organizarea si Conducerea Socetatii Aerostar S.A 21
CAPITOLUL 2
ORAGNIZAREA ACTIVITATILOR IN CADRUL INTREPRINDERII
2.1. Procesul de Organizare si Diviziunea Muncii 23
2.2 Componentele ce alcatuiec structurile organizatorice 25
2.3 Elaborarea organigramei 33
CAPITOLUL 3
CONDUCEREA ACTIVITATII DE MARKETING
3.1. Organizarea activitatii de marketing 38
3.2. Personalul din cadrul compartimentului de marketing 41
3.3. Modurile de Organizare a Compartimentului de Marketing 43
CAPITOLUL 4
ORGANIZAREA SI CONDUCEREA COMPARTIMENTULUI DE MARKETING LA S.C. AEROSTAR S.A.
4.1. Organizarea Activitatii de Marketing si Locul Compartimentului de marketing in Structura Organizatorica a Firmei 62
4.2. Atributiile si Sistemul de Relatii Specifice ale Compartimentului de Marketing 65
4.3. Personalul Compartimentului de Marketing 69
CONCLUZII 71


Extras din disertatie Cum descarc?

MARKETINGUL
INTRODUCERE
Marketingul reprezinta interfata unui proces social si managerial prin care se doreste creearea unui mediu stabil intre meriul extern si intreprindere. 
Marketingul urmareste sa orienteze fluxul bunurilor si serviciilor de la producatori catre consumatorii finali. 
Majoritatea intreprinderilor incep sa ia in serios activitatile de marketing deoarece au inteles ca aceste activitati aduc profitabilitate si stabilitate. 
Managementul este perceput ca o arta a stiintelor economice, prin prisma caruia orice economist iscusit este in stare sa conduca o afacere. 
Aplicarea corecta a managementului atrage dupa sine eficienta in cadrul conduceri si organizari unei intreprinderi ce doreste sa obtina un profit insemnat pe piata afacerilor. 
In procesul managerial ca si in randul celorlalte procese, comunicarea reprezinta cheia succesului ce se reflecta in activitatea intreprinderi. 
Managerul intr-o intreprindere are mai putina autoritate si de aceia trebuie sa se foloseasca de abilitatile sale de comunicarea pentru a putea pune in aplicare un plan. 
In lumea afacerilor marketingul dezvolta un nou tip de gandire si actiune in sfera activitatilor economice, iar prin sistemul de implementare a marketingului modern in structurile organizatorice se doreste o reeducare a intreprinzatorilor ce doresc sa obtina o cota de piata cat mai mare. 
Lucrarea de fata a fost structurata pe patru capitole, dupa cum urmeazaza: 
Capitolul 1 Prezentarea societatii Aerostar S.A., Capitolul 2 Organizarea activitatilor in cadrul intreprinderi, Capitolul 3 Conducerea activitati de marketing, Capitolul 4 Organizarea si conducerea compartimentului de marketing la S.C. Aerostar S.A. 
In primul capitol am prezentat societatea Aerostar, unde am specificat tipul societati, obiectul de acticitate si forma de proprietate. 
Prin studierea atenta a scurtului istoric al societatii Aerostar am descoperit cum a luat fiinta societatea, obiectul de activitate produsele si serviciile oferite, cifra de afaceri realizata si personalul din cadrul conduceri. 
In cadrul celui de-al doilea capitol am tratat felul in care se desfasoara activitatea de management intr-o intreprindere. 
In al treilea capitol am abordat din perspectiva de marketing activitatile ce se desfasoara in cadrul acestui compartiment. 
Al patrulea capitol cuprinde organizarea si conducerea compartimentului de marketing in cadrul societatii S.C. Aerostar S.A. Prin studierea acestor activitati am dorit sa mentionez importanta pe care o detine compartimentul de marketing in cadrul societatii Aerostar.
CAPITOLUL 1
PREZENTAREA SOCETATII AEROSTAR S.A.
1.1. Denumirea si Tipul Socetatii, Obiectul de Activitate si Forma de Proprietate
S.C. Aerostar S.A. a fost infiintat in anul 1953, are sediul pe strada Condorilor nr.9 Bacau, Romania. Aceasta se identifica prin CUI numarul 950531, fiind o societate pe actiuni, cu capital privat 100% romanesc. 
S.C. Aerostar S.A. este o intreprindere mare cu 1.257 de salariati si o suprafata totala de 45,12 hectare. Suprafata construita a cladirilor este aproximativ de 13,47 hectare, acestea fiind reprezentate de hangare, hale industriale, bancuri tehnologice de proba, spatii pentru activitatile administrative si sociale. 
Societatea se ocupa cu fabricarea, comercializarea si mentenanta avioanelor si subansamblelor acestora. Ca activitate principala se incadreaza in CAEN la nivel de clasa 3030, respectiv Fabricarea de aeronave si nave spatiale.
Compania a fost inregistrata ca societate pe actiuni, la Registrul Comertului Bacau (avand numarul de ordine J04/1137/1991) cu denumirea prezenta de S.C. Aerostar S.A.
1.2. Scurt Istoric al S.C. Aerostar S.A.
Motto:
55 de ani de industrie aeronautica si de aparare la S.C. Aerostar S.A.
Performanta prin profesionalism.
Prin hotararea de guvern numarul 1165 din 17 aprilie 1953 a Consiliului de Ministri s-a decis infiintarea Atelierului Central de Aviatie in comuna Vasile Roaita, azi in Bacau, ca Uzina de Reparatii Avioane 
Societatea a avut denumirile succesive de: U.R.A., I.R.AV., I.AV si din 1991, Aerostar S.A.
Denumirea societatii in prezent: S.C. AEROSTAR S.A.
Sediul social: Strada Condorilor nr.9, Bacau Romania, codul unic de inregistrare 950.5031, numarul de ordine in registrul comertului Bacau J04/1137/1991, capitalul social subscris varsat 29.284.132,50 lei.
Inceputurile aviatiei reactive in Romania se leaga strans de numele societatii, aici s-a realizat intretinerea si reparatia pentru toate tipurile de avioane care au intrat in dotarea armatei romane. 
La Bacau s-a construit prototipul IAR-93, primul avion de lupta postbelic romanesc.
S-au construit primele trenuri de aterizare si echipamente hidro-pneumatice de aviatie din tara. Peste 2500 aeronave sunt echipate cu trenuri de aterizare si instalatii hidro-pneumatice fabricate sau reparate de catre societatea Aerostar.
S-au fabricat peste 1900 avioane IAK-52, iar in decursul timpului s-au reparta un numar de peste 3500 aeronave si 6000 motoare-turboreactoare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!