Marketing si Comunicare On-Line

Cuprins disertatie Cum descarc?

Lista figurilor 3
Introducere 4
Capitolul 1. Conceptul de marketing 5
1.1. Definirea Marketingului 6
1.2. Marketingul online, o strategie de promovare 7
1.3. Strategii de marketing online 9
1.4. Avantajele si motivele inceperii unei afaceri in domeniul on-line 12
Capitolul 2. Conceptul de comunicare 15
2.1. De la comunicare interpersonala la comunicare online 15
2.2. Evolutia comunicarii de marketing 17
2.3. Comunicare versus marketing 20
2.3.1. Relatia comunicare - marketing 22
Capitolul 3. Campania de promovare a companiei ,,SOLARIS" 28
3.1. Studii in domeniul internetului 28
3.1.1. Scurta descriere a companiei pentru care se realizeaza cercetarea de marketing on-line 28
3.2. Obiectivele si ipotezele cercetarii 30
3.3. Metode si instrumente de cercetare 30
3.3.1. Organizarea, planificarea si desfasurarea activitatii de cercetare 30
3.3.2. Cercetarea cantitativa 30
3.4. Instrumentele cercetarii 31
3.5. Prelucrarea, analiza si interpretarea datelor 32
3.6. Concluzii si recomandari 46
Bibliografie 48
Anexe 51


Extras din disertatie Cum descarc?

Introducere
Lucrarea de fata este o incercare de analiza a desfasurarii si importantei activitatii de marketing si comunicare in domeniul on-line. 
Traim intr-o perioada in care comunicarea virtuala este un fenomen extrem de accesibil, astfel ca in orice moment putem comunica ganduri, sentimente, emotii, idei, catre oameni din locurile cele mai indepartate. Toata aceasta evolutie ne-a schimbat viata, si ne-o schimba cu fiecare treapta, indiferent daca o face in bine sau mai putin bine. 
O data cu evolutia noastra ca oameni, evolueaza asemenea toate instrumentele noastre de lucru, instrumente care pot fi profesionale, personale, de uz tehnic casnic, palpabile sau virtuale. Ne aflam intr-o perioada in care multe dintre activitatile pe care le savarsim nu mai au un caracter de bun material, palpabil, ci ele au fost inlocuite cu succes de resurse virtuale, mult mai accesibile si usor de utilizat pentru initiati. 
Cu fiecare zi traim si resimtim o revolutie informationala, revolutie ce se face simtita cu precadere prin intermediul resurselor informatice. Acestea sunt reprezentate cu mandrie de toate elementele de natura tehnologica, elemente ce ne usureaza, infrumuseteaza si complica uneori viata noastra. Incepand cu telefoanele mobile si terminand cu computerele precedate de internet, toate acestea creeaza premisa evolutiei noastre viitoare si ne ajuta intr-un sens pozitiv sa ne adaptam vremurilor in care traim. 
Nevoia de adaptare, nevoia de evolutie, nevoia de informare si nevoia de comunicare rapida m-a determinat sa cred ca existenta si evolutia formelor de marketing si comunicare on-line au un rol foarte important in promovarea si sustinerea unui nivel optim de vizibilitate in piata.
Tinand cont de faptul ca internetul este o resursa informationala nelimitata si permanent upgradata, este o platforma de comunicare foarte accesibila si usor de utilizat, de asemeni poate reprezenta cu succes o platforma optima si accesibila de promovare si informare.
Lucrarea de fata isi propune un scurt studiu teoretic in ceea ce priveste modalitatile de marketing si comunicare on-line, urmand ca in cea de-a doua parte a lucrarii sa evidentieze prin cercetare pe baza de chestionar, importanta pe care o propaga marketingul on-line asupra unei companii ce doreste sa se faca vizibila in spatiul on-line, si mai mult decat atat, in conceptia utilizatorilor de internet, a potentialilor clienti. 
Capitolul 1. Conceptul de marketing
Termenul marketing este de origine anglo-saxona (market = piata), primele teorii si practici dezvoltandu-se in Statele Unite ale Americii. Definit dupa P. Kotler (1998) ca o noua stiinta a vanzarii sau ca stiinta si arta de a convinge clientii sa cumpere. Conceptul de marketing a cunoscut o evolutie rapida in paralel cu schimbarile economico-sociale. In lucrarile de specialitate sunt prezentate numeroase opinii, cele mai multe abordand in mod unilateral marketingul, fie doar ca activitate economica, fie ca proces economic, social, comercial, de corelare a cererii cu oferta, fie ca o filozofie sau ca o functie manageriala a organizatiei moderne. 
Datorita caracteristicilor proceselor de marketing, modalitatilor de implementare a deciziilor de marketing, acceptiunilor si viziunilor noi asupra elementelor care compun o actiune de marketing precum si ca urmare a nivelurilor diferite de perceptie si abordare a acestei componente a economiei de piata, definitiile si explicatiile aduse termenului de marketing sunt variate si permanent adaptate noilor realitati ale mediului economic.
P. Kotler (2008, p.18) e de parere ca marketingul este acea functie a firmei care identifica nevoile si dorintele inca nesatisfacute, masurandu-le intensitatea si potentialul de profitabilitate, stabileste care sunt pietele tinta pe care le poate servi cel mai bine organizatia, decide asupra produselor, asupra serviciilor si programelor adecvate pentru servirea pietelor selectate. Tot acesta afirma ca marketingul este acea activitate umana directionata catre satisfacerea nevoilor si dorintelor umane prin intermediul unui proces de schimb.
Dupa cum spunea W. J. Stanton (apud. Nita. A., 2006, p.7) ,,conceptul de marketing este o atitudine, o filozofie sau un mod de gandire, pe cand marketingul este un proces sau o actiune practica". De asemenea, el sustinea faptul ca, acest concept de marketing, se sprijina pe trei convingeri fundamentale: 
1. Toate programele si actiunile companiei vor fi orientate spre consumator.
2. Volumul vanzarilor profitabile va fi scopul firmei si nu volumul de dragul volumului.
3. Toate activitatile de marketing ale firmei vor fi organizational coordonate.


Fisiere in arhiva (1):

  • Marketing si Comunicare On-Line.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!