Lucrari de Disertatie pentru Marketing

doc

Conducerea Activitatii de Marketing

INTRODUCERE In ultimele decenii , firmele au trebuit sa faca fata unei concurente mai acerbe mai oricand; a fost necesara trecerea de la o filozofie bazata pe produs la una bazata pe client si marketing. Acest lucru se realizeaza printr-o mai buna cunoastere si satisfacere a nevoilor si dorintelor consumatorilor. Abordarea obiectiva, logica si comparativa a conceptului de marketing in cadrul oricarei unitati productive sau de servicii, insotita de aplicarea lui in practica de o serie de maduri concrete reprezinta o parghie importanta de imbunatatire a activitatii economice, un instrumen... vezi detalii

doc

Politica Promotionala la SC Ultra Pro Computers SRL

Capitolul 1. Prezentarea firmei Ultra Pro Computers 1.1 Prezentare generala Fondata in 1995 ca firma cu capital romanesc, orientata catre distributie, K Tech Electronics, comercializeaza o gama larga de componente hardware, accesorii si periferice, software si sisteme, asigurand instalari de retele si service in domeniu. In 1999 s-a infiintat Ultra Pro Computers si la sfarsitul anului firma a obtinut datorita performantelor si standardului inalt de calitate al serviciilor prestate, certificarea ISO 9001:1995, inlocuita in prezent de standardul SR EN ISO 9001:2000. Anul 1999 a marcat inc... vezi detalii

doc

Strategii de Segmentare si Pozitionare la SC Ambient SRL

CAP 1. CONSIDERATII PRIVIND SEGMENTAREA PIETEI 1.1 Pasii principali ai managementului in marketing Oamenii de marketing au un set de reguli, la fel ca si avocatii, contabilii, bancherii, inginerii si oamenii de stiinta. Ei vad managementul in marketing ca avand cinci pasi de baza care pot fi reprezentati dupa cum urmeaza: CP->STP->MM->I->C unde: CP = cercetare de piata STP = segmentare, alegerea pietei tinta si pozitionare MM = mixul de marketing (mai cunoscut ca cei patru P, adica productie, pret, plasament si promovare) I = implementare C = control (obtinerea de fe... vezi detalii

doc

Analiza Activitatii Promotionala

1. Continutul si rolul publicitatii Publicitatea este un complex de activitati prin care un mesaj cu semnificatie comerciala privind un produs sau o firma este prezentat publicului prin presa, radio,televiziune, video, afise, cinematopgraf sau posta. Publicitatea cuprinde toate actiunile care au drept scop prezentarea indirecta (nepersonala) - orala sau vizuala - a unui mesaj in legatura cu un produs, un serviciu sau firma, de catre orice sustinator (platitor) identificat.Prin actiunile de publicitatea intreprinderea urmareste sa sigure o cuprinzatoare informare a publicului in legatura ... vezi detalii

doc

Strategii pe Piata Romaneasca a Publicitatii

1. CONTINUTUL FORMELE SI MIJLOACELE PUBLICITATII 1.1 Continutul si importanta publicitatii Considerate nervul politicii de comunicare a firmei, publicitatea pentru un produs, serviciu, actiune sau idee implica o serie de activitati distincte de transmitere directa si nepersonala a informatiei, activitati elaborate ca o politica, cu mult inainte, sau cel tarziu concomitent cu lansarea produselor pe piata. Importanta ce se acorda problemelor legate de publicitate rezulta, printre altele, din faptul ca in literatura de specialitate, se avanseaza tot mai frecvent ideea unui marketing public... vezi detalii

doc

Marketing Muzeal

Marketingul muzeal reprezinta un domeniu de activitate foarte slab dezvoltat la noi in tara. De altfel, acest tip de activitati, si aici putem sa generalizam la nivel de marketing cultural, au fost "imprumutate sau copiate" doar in ultimii ani din economiile dezvoltate, datorita constientizarii faptului ca , marketingul are efecte si implicatii benefice si in activitatea social - culturala . Intr-o societate de tranzitie spre economia de piata , asa cum este si societatea romaneasca , astfel de preocupari devin o necesitate sau un raspuns imediat la cerintele unei piete aflate in... vezi detalii

doc

Perspective ale Imbunatatirii Calitatii Serviciilor Hoteliere

CAPITOLUL I PREZENTAREA GENERALA A COMPLEXULUI HOTELIER ,,ALEXANDROS" Amplasat intr-un cadru natural deosebit, intr-o superba zona montana, oferind privelisti minunate si fiind permanent vegheat de " Crucea de pe Caraiman'', avand o pozitie privilegiata in centrul statiunii balneo-climaterice Busteni (la 10 minute de gara), hotelul Alexandros, cu arhitectura sa deosebita este unul dintre cele mai elegante si rafinate hoteluri de pe Valea Prahovei. Fig. 1.1. Hotel Alexandros Sursa:www. info@romanianholiday.com 1.1. PREZENTAREA OFERTEI COMPLEXULUI HOTELIER ,,ALEXANDROS" C... vezi detalii

doc

Promovarea Imaginii Companiei prin Campanii de Relatii Publice

INTRODUCERE Am ales ca tema a lucrarii de disertatie ,,promovarea imaginii companiei prin campanii de relatii publice" datorita multiplelor posiblitati de abordare pe care le ofera si a consecintelor care pot face obiectul unui astfel de studiu de caz. Pentru a-si castiga si mentine succesul pe piata si reputatia, nu mai este suficient ca marii producatori de bunuri de larg consum sa ofere produse exceptionale din punct de vedere calitativ. In perioada actuala, cand nivelul de viata este in crestere si cerintele tot mai exigente, pentru a cuceri clienti, cumparatori si consumatori, co... vezi detalii

doc

Sistemul Bugetului Public

CAPITOLUL I CONSIDERATII GENERALE 1.1. Sistemul bugetului public Originea cuvantului "buget" se gaseste in vechea limba franceza si anume in expresiile "bouge", "bougette", intelesul carora desemnau o punga de piele sau o punga cu bani. Anglo-saxonii au imprumutat notiunea de la francezi in perioada cuceririlor normande, iar de acolo s-a raspandit in toata lumea cu semnificatia ei financiara. Desi bugetul ca instrument financiar este cunoscut si folosit in toata lumea, existau state europene care au folosit alte notiuni, ca de exemplu: "presupuesto&qu... vezi detalii

doc

Marketingul la SC Drumuri si Poduri SA

INTRODUCERE Economia de piata poate asigura echilibrul si adaptarile necesare, la nivelul exigentelor mecanismului concurential si al principiilor sale de functionare. Succesul in afaceri depinde, in cea mai mare masura de modul in care se optimizeaza si se programeaza activitatea firmei printr-o viziune de marketing. Lucrarea de fata isi propune prezentarea componentelor demersului de marketing si mai ales constientizarea rolului acestuia in orientarea activitatii firmei in vederea cresterii sanselor de reusita.Am pornit de la ideea ca trebuie imbinate experienta proprie de 10 ani doban... vezi detalii

Hopa sus!