Mediul Afacerilor si Rentabilizarea Acestora la SC Comserv SA Galati

Cuprins disertatie Cum descarc?

CUPRINS
INTRODUCERE pag.2
CAPITOLUL I ANALIZA MEDIULUI DE AFACERI AL UNEI FIRME PRESTATOARE DE SERVICII pag.3
1.1. MEDIUL AFACERILOR pag.3
1.2. MICROMEDIUL EXTERN AL FIRMEI pag.6
1.3. MACROMEDIUL EXTERN DE AFACERI AL UNEI FIRME pag.9
1.4. MEDIUL INTERN DE AFACERI pag.13
1.5. PIATA SI CONCURENTA - PRINCIPALELE COMPONENTE ALE MEDIULUI DE AFACERI pag.13
CAPITOLUL II PREZENTAREA FIRMEI S.C. ,,COMSERV" S.A. - GALATI pag.24
2.1. INFIINTAREA FIRMEI S.C. ,,COMSERV" S.A. - GALATI pag.24
2.2. OBIECTUL DE ACTIVITATE A S.C. ,,COMSERV" S.A. pag.24
2.3. MEDIUL EXTERN AL FIRMEI S.C. ,,COMSERV" pag.25
2.4. RELATIILE DE PIATA SI DE CONCURENTA ALE FIRMEI pag.27
2.5. PIATA FIRMEI S.C. ,,COMSERV" S.A. pag.31
2.6. MEDIUL CONCURENTIAL AL S.C. ,,COMSERV" S.A. GALATI pag.32
2.7. ANALIZA MEDIULUI INTERN DE AFACERI LA S.C. ,,COMSERV" S.A. pag.34
CAPITOLUL III pag.39
Rentabilizarea MANAGEMENTULui LA S.C. ,,COMSERV" S.A. GALATI PRIN STRATEGII DE AFACERI pag.39
3.1. STRATEGIA DE AFACERI A FIRMEI S.C. ,,COMSERV" S.A. pag.39
3.1.1. Aspecte ale managementului produsului pag.41
3.1.2. Strategia de pret pag.46
3.1.3. Strategia de distributie pag.49
3.1.4. Strategia de promovare pag.50
3.2. ANALIZA UNOR INDICATORI DE PERFORMANTA LA S.C. ,,COMSERV" S.A. pag.51
3.2.1. Analiza cifrei de afaceri pag.51
3.2.2. Indicatori de rentabilitate la S.C. ,,COMSERV" S.A. - Galati pag.53
CONCLUZII pag.56
BIBLIOGRAFIE pag.60


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 
Activitatea oricarei firme de afaceri este dependenta direct de mediul in care functioneaza - atat prin elementele controlabile, cat si prin cele cu influenta indirecta cum ar fi criza economico-financiara pe care o parcurge economia. Aceasta criza perturba toate componentele mediului de afaceri incepand de la factorii si conditiile economice - venituri, credite, impozite, piata, pana la conditiile de viata ale familiilor.
In plus, anumite componente ale mediului de afaceri creaza instabilitate, maresc riscurile afacerilor si diminueaza increderea intreprinzatorilor in capacitatea lor de a supravietui. 
Am realizat prezenta lucrare de licenta pentru a sublinia caracterul dinamic si flexibil al acrivitatilor de servicii intr-un mediu de afaceri instabil. Sectorul serviciilor rezista mai usor conditiilor de criza prin diversificarea activitatilor si adaptarea lor la structurile si proportiile unei cereri afectate de insolvabilitate si fluctuatie.
Studiul de caz realizat pentru activitatea unei firme profilate pe termopane cu tamplarie cu profile de aluminiu si PVC arata actualitatea imbunatatirii coeficientului energetic al constructiilor civile si industriale, pentru care se fac investitii in sisteme termoizolante, fiind adecvate conditiilor de criza, in care se vor scumpi gazul metan, energia electrica si serviciile pentru incalzirea locuintelor, birourilor etc. Stimularea realizarii acestor imbunatatiri la locuinte vine si dinspre guvern, care aloca fonduri pentru a se compensa 15% din costurile acestor lucrari in registru privat.
Economia de piata functionala din tara noastra conditioneaza existenta si functionarea agentilor economici daca obtin profit. De aceea, capitolul final al lucrarii se ocupa de rezultatele economico-financiare ale firmei care arata ca unele firme pot rezista in acest mediu instabil de afacri si chiar prognozeaza sa se dezvolte.
In acest sens, va fi favorabil si macromediul economic, despre care Guvernul Romaniei estimeaza ca in 2014 va incepe cresterea economica, care, pentru inceput - 2013, al doilea semestru - a fost de 1-2 %, iar din 2014 va fi de 3-4 %. Desi FMI apreciaza ca in 2014 va putea fi atinsa o crestere pozitiva de doar 0,5%, ceea ce va insemna iesirea Romaniei din recesiune, urmand a se atinge nivele mai ridicate de crestere economica din 2014.
CAPITOLUL I
ANALIZA MEDIULUI DE AFACERI 
AL UNEI FIRME PRESTATOARE DE SERVICII
1.1. MEDIUL AFACERILOR
Mediul de afaceri reprezinta totalitatea fortelor si conditiilor interne si externe ale firmei, in interiorul si sub actiunea, carora intreprinderea isi deruleaza activitatile privind piata, influentand nivelul de profitabilitate . Intre aceste forte si conditii, altele decat cele de afaceri, unele pot constitui oportunitati favorabile demersului de piata al companiei, altele pot fi amenintari la adresa pozitiei de piata si a profitabilitatii.
Intelegerea, si mai ales aplicarea in practica a afacerilor, presupune cunoasterea conceptelor de mediu extern, mediu intern si a relatiilor dintre acestea .
Firmele trebuie sa analizeze continuu dinamica mediului de afaceri si sa-si adapteze actiunile tactice in functie de marimea si sensurile schimbarilor ce vor interveni in mediul de afaceri, incat sa fructifice avantajos oportunitatile favorabile si sa previna si indeparteze influentele negative.
Desi exista unele deosebiri intre abordarile teoretice ale specialistilor, in general, mediul de afaceri este considerat ca: un ansamblu de factori ce actioneaza indirect asupra activitatii - macromediul extern; o suma de conditii ce influenteaza direct firmele - micromediul extern si chiar elementele interne ale organizatiei - mediul intern. Zona de relatii dintre mediul intern si mediul extern, cu piata - impreuna cu toti factorii ce o caracterizeaza - si concurenta necesita de asemeni, o atentie speciala.
In desfasurarea activitatii, orice intreprindere actioneaza in functie de posibilitatile sale interne, dar si de conditiile in care ea realizeaza raporturile de piata, care reprezinta mediul sau de afaceri. Starea si evolutia componentelor mediului influenteaza modalitatile de orientare si actiunile strategica si tactica ale intreprinderii, in fiecare etapa a activitatii. De aceea, in calitate de agent economic, firma are nevoie sa identifice si sa studieze mediul de afaceri, sa stabileasca impactul lui asupra activitatii sale, directiile si tendintele posibile in evolutia acestuia. in aceste conditii, intreprinderea isi modeleaza mai bine activitatea si isi mentine si sporeste capacitatea de adaptare si actiune asupra pietei, cu rezultate pozitive pentru consumatori si profitabile pentru existenta si dezvoltarea sa proprie.
Cu cat va cunoaste mai bine mediul de afaceri prezent, dinamica si tendintele de evolutie a componentelor ce vin in relatie directa sau mijlocita, mai apropiata ori mai indepartata, imediat sau pe termen mediu si lung cu activitatea proprie, o firma de afaceri va valorifica mai eficient atu-urile sale in spatiul si timpul ocaziilor favorabile ei, si se va adapta in mod mai eficient cerintelor mediului extern, inclusiv prin imbunatatirea mediului sau intern.
Intreprinderea trebuie sa aiba cea mai buna perceptie posibila nu numai asupra elementelor macromediului, ci si asupra relatiei dintre componente, deoarece unele dintre acestea sunt dependente puternic de altele (de exemplu, mediul economic nu poate fi separat de mediul politic sau de cel social).
Confruntarea cu factorii de mediu permite intreprinderii depistarea fortelor sale (puncte forte) si a slabiciunilor (puncte slabe) sale, precum si masurarea capacitatii de reactie si de anticipare. Unii din factorii externi pot actiona ca importante constrangeri asupra deciziilor privind activitatea de productie si de piata a intreprinderilor .


Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!