Organizarea evenimentelor in cadrul Hotelului West Plaza

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I. EVENIMENTELE -  PARTE COMPONENTA A INDUSTRIEI TURISMULUI 4
1.1. Definirea conceptuala a evenimentelor 4
1.2. Clasificarea evenimentelor 6
1.3. Managementul evenimentelor 9
1.4. Furnizorii si organizatorii implicati in crearea de 
evenimente 17
CAPITOLUL II. TENDINTE IN INDUSTRIA TURISMULUI DE EVENIMENTE 21
2.1. Particularitati ale pietei turismului de evenimente 21
2.2. Avantajele turismului de evenimente 25
2.3. Evolutiile si tendintele calatoriilor de afaceri in urmatorii zece ani 28
2.4. Analiza SWOT a petei turismului de evenimente 38
CAPITOLUL III. TURISMUL DE EVENIMENTE IN CADRUL HOTELULUI WEST PLAZA 42
3.1. Prezentarea Hotelului West Plaza 42
3.2. Oferta de servicii 44
3.3. Strategii de marketing 55
3.4. Rolul departamenului de EVENIMENTE in cadrul Hotelului West Plaza 57
CAPITOLUL IV. ,,HALLOWEEN PENTRU COPII" -  EVENIMENT ORGANIZAT IN CADRUL HOTELULUI WEST PLAZA. STUDIU DE CAZ 70
4.1. Prezentarea evenimentului ,,Halloween pentru copii" ... 70
4.2. Desfasurarea evenimentului 77
4.3. Strategii de marketing folosite in cadrul evenimentului 78
4.4. Propuneri privind diversificarea ofertei de evenimente 79
CONCLUZII 89
BIBLIOGRAFIE 91
ANEXE 95


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Motivul pentru care am ales sa abordez aceasta tema pentru a redactarea lucrarea de disertatie a fost din dorinta de a atrage atentia asupra importantei turismului de afaceri si a turismului de evenimente, care ajuta la cresterea produsului intern brut al Romaniei.
Importanta acestei teme am realizat-o in momentul in care am observat lipsa promovarii turismului de evenimente al tarii noastre, cresterea economica ce s-ar putea realiza cu ajutorul acestui sector turistic, cat si atragerea turistilor si pentru alte elemente culturale importante specifice Romaniei.
Obiectivul principal urmarit in prezenta lucrare este certetarea asupra promovarii turismului de evenimente al Romaniei, atat la nivel local cat si international, metodele prin care putem realiza aceasta promovare si activitatile pe care le putem intreprinde pentru a aduce acest sector turistic la nivelul standardelor europene.
Obiectivele secundare sunt prezentate in cele patru capitole ale lucarii. In acest fel, primul capitol surprinde abordari teoretice cu privire la turismul de evenimente, clasificarea evenimentelor, managementul evenimentelor, cat si furnizorii si organizatorii implicati in crearea de evenimente. 
Capitolul al doilea surprinde tendinte in industria turismului de evenimente. De asemenea sunt surprinse particularitati ale pietei turismului de evenimente, avantajele acestui tip de turism, evolutiile si tendintele calatoriilor de afaceri in urmatorii zece ani, cat si analiza SWOT a pietei turismului de evenimente.
In capitolul al treilea este prezentat turismul de evenimente in cadrul Hotelului West Plaza, fiind facuta o analiza a ofertei de servicii, strategiile de marketing folosite in cadrul hotelului si prezentarea rolului departamentului de evenimente in cadrul hotelului.
Ultimul capitol, capitolul patru, abordeaza un eveniment din cadrul Complexului West Plaza, respectiv evenimentul ,,Halloween pentru copii" din West Plaza Kids Land. Acesta este prezentat prin modul de desfasurare al evenimentului, sunt expuse si analizate strategiile de marketing folosite in cadrul acestui eveniment, iar in final, sunt redate o serie de strategii de imbunatatire al a evenimentului prezentat.
CAP. I. EVENIMENTELE -  PARTE COMPONENTA A INDUSTRIEI TURISMULUI
Turismul de afaceri si de evenimente s-a dezvoltat foarte mult in ultimii ani in Romania. Firmele din strainatate aleg orase din Romania unde sa isi organizeze congresele si conferintele. Pe langa organizarea congresului sau a conferintei, participantii se bucura de un intreg pachet de servicii.
1.1. Definirea conceptuala a evenimentelor
Pentru inceput trebuie definita notiunea de eveniment in contextul activitatilor de turism si implicit importanta organizarii de eve nimente pentrusectorul de turism.
In literatura de specialitate turistica, termenul eveniment apare utilizat in contexte diferite, putand desemna fie o intamplare sau o manifestare importantade natura sociala, culturala, sportiva (o reunine, un congres, un festival, o olimpiada sportiva, un campionat de fotbal, etc.), fie o intamplare iesita dincomun, unica si cu mare potential de a oferi trairi deosebite, emotii sau oexperienta de viata de neuitat. 
Organizarea de evenimente din prima categorie este o activitate ce capata oimportanta tot mai mare in cadrul turismului de afaceri, alte evenimente tinand mai mult de turismul cultural, tursimul educational.
Cea de-a doua categorie de evenimente a generat in ultimii ani o adevaratamoda a turismului evenimential sau special, unele agentii de turism (numite event agencies) specializandu-se in a oferta programe / pachete sau calatorii turisticecentrate pe anumite evenimente unice naturale (eclipsa totala de soare, eruptia unui vulcan etc.) sau tematice / puse in scena (Dracula, festivaluri medievale) caresa permita turistilor experiente deosebite, de neuitat. Acest tip de turism este asociat adesea si cu cel de aventura.


Fisiere in arhiva (1):

  • Organizarea evenimentelor in cadrul Hotelului West Plaza.docx

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Bibliografie

1. Balaure, Virgil, Catoiu, I., Veghes, C., Marketing turistic , Editura Uranus, Bucuresti, 2005
2. Bladen, C., Kennell, J., Abson, E. and Wilde, N., Events Management: An Introduction, Editura Routledge, USA, 2012
3. Berridge, G., Events Management, Editura Routlege, USA, 2011
4. Blythe, Jim, 100 idei geniale de relatii publice, Editura Adevarul, Bucuresti, 2011
5. Bowdin, Glenn; Johnny Allen, William O'Toole, Rob Harris, Ian McDonnell. Events Management (Events Management S.)
6. Campbell, F., Robinson, A., Brown, S., Race, P., Essential tips for organizing conferences & events , Routledge, London, 2003
7. Capell, L., Event Management For Dummies, Editura John Wiley & Sons Ltd.,United Kingdom, 2013
8. Chiriac Alexandra Crina, Asistenta turistica in organizarea de evenimente, Editura THR-CG, Bucuresti, 2004
9. Cristina Cristureanu, Economia si politica turismului international, Editura Abeona, Bucuresti, 1992
10. Davidson R., Business Travel, Pitman Publishing, London, 1999
11. Davidson, Rob, Beulah Cope -  Business Travel: Conferences, Incentive Travel, Exhibition, Corporate Hospitality and Corporate Travel, secon edition, Pearson Education, 2003
12. Dinu, Mihaela, (Prof. univ. dr.), Universitatea Romano-Americana Bucuresti, Geografia turismului in Romania, Ed. Universitara, Bucuresti, 2009
13. Don Getz, Event Studies, Editura Routlege, USA, 2013
14. Firoiu, Daniela (coord. conf.univ.dr.), Universitatea Romano-Americana Bucuresti, Studii de caz in industria turismului si a calatoriilor, Ed. Pro Universitaria, Bucuresti, 2006
15. Firoiu, Daniela (coord. conf.univ.dr.), Universitatea Romano-Americana Bucuresti, Industria turismului si a calatoriilor, Editia a II-a, Ed. Pro Universitaria, Bucuresti, 2008
16. Firoiu, Daniela, (conf.univ.dr.), Universitatea Romano-Americana Bucuresti, Resursele umane in turism, Editia a III-a, Ed. Pro Universitaria, Bucuresti, 2007, p. 224
17. Florea Constantin, Belous Madalina, Organizarea de evenimente si banqueting, THR-CG, 2004
18. Goldblatt, Joe. Twenty-First Century Global Event Management (The Wiley Event Management Series)
19. Gregory, Anne, Relatiile publice in practica , Editura ALL Beck, Bucuresti, 2005
20. Iacob, Dumitru; Cismaru, Diana-Maria; Pricopie, Remus, Relatiile Publice. Coeziune si eficienta prin comunicare, Editura Comunicare.ro, Bucuresti, 2011
21. John Swarbrooke, Susan Horner -  Business Travel and Tourism, Butterworth -  Heineman, London, 2002
22. Jones, C., Munday, M., Exproring the Environmental Consequences of Tourism: A Satellite Account Approach, Journal of Travel Research, Thomson-Reuters ISI, 2007, No. 46, pp. 164-165
23. Judith Leigh, Organizing and participating in meetings, Ed. Oxford Univerity Press, USA, 2003
24. Judz, A., Event Planning: The Ultimate Guide To Successful Meetings, Corporate Events, Fundraising Galas, Conferences, Conventions, Incentives and Other Special Events, Editura Library and Archives Canada Cataloguing in Publication Data, 2009
25. Lupu, Nicolae, Hotelul. Economie si management, editia a 5-a, Editura All Beck, Bucuresti, 2005
...


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!