Particularitati ale Managementului Calitatii in Managementul Hotelier

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 4 
CAPITOLUL I - PREZENTAREA HOTELULUI ANGELO BUCURESTI
1.1 STERLING HOTELS - scurt istoric 6 
1.2 HOTELUL ANGELO BUCURESTI - prezentare generala 7 
1.3 Organizarea si functionarea Hotelului AngeloBucuresti 9 
1.4 Tarifele hotelului ANGELO Bucuresti 10 
1.5 Clientii hotelului ANGELO.Bucuresti 12 
1.6 Concurenta 13 
CAPITOLUL II - ANALIZA ACTIVITATII ECONOMICE A HOTELULUI ANGELO BUCURESTI
2.1 Analiza cifrei de afaceri 15 
2.2 Analiza veniturilor toatale 17 
2.3 Analiza cheltuielilor totale 19 
Analiza numarului mediu de salariati 21
Analiza numarului de turisti 22
Analiza numarului de turisti romani 24
Analiza numarului de turisti straini 26
Analiza numarului de innoptari 28
Analiza numarului de innoptari romani 29
Analiza numarului de innoptari straini 31
CAPITOLUL III - CALITATEA IN SERVICIILE 
TURISTICE
3.1 Particularitati ale definirii calitatii in serviciile turistice 33 
3.2 Calitatea serviciilor conditie a competitivitatii 34 
3.3 Procesul de implementare a managementului calitatii 35 
3.4 Managementul calitatii in firmele prestatoare de servicii 36 
CAPITOLUL IV - PARTICULARITATI ALE MANAGEMENTULUI CALITATII IN SERVICIILE HOTELIERE
4.1 Implementarea managementului calitatii in activitatea hoteliera 52 
4.2 Propuneri privind implementarea managementului calitatii 
in cadrul Hotelului Angelo 59 
CONCLUZII 65 
BIBLIOGRAFIE


Extras din disertatie Cum descarc?

Introducere 
Turismul reprezinta un fenomen economico - social specific civilizatiei moderne, puterenic ancorat in viata societatii si influentat de evolutia acesteia. Adresandu-se unor segmente largi si raspunzand pe deplin nevoilor acestora, turismul se detaseaza printr-un inalt dinamism, atat la nivel national cat si international.
In practica eficientei turismului intalnim puncte comune cu alte domenii ale activitatii economico - sociale, utilizarea acelorasi criterii de apreciere a eficientei, acestea reprezentand obiectivul economic major al fiecarei unitati economice.
Complexitatea activitatilor turistice materializeaza in varietatea resurselor folosite, punandu-se problema utilizarii cu maximum de randament a tuturor categoriilor de resurse.
In turism se discuta atat despre eficienta intregii activitati si eficienta tuturor resurselor (materiale, financiare, umane), cat si despre eficienta secventiala a principalelor tipuri de activitati ce compun prestatia turistica.
Studierea unei firme de turism se deosebeste esetial de cea a unei firme de comert tocmai prin faptul ca produsele acesteia sunt de fapt servicii si pentru care prima impresie, data de ambianta, comportamentul personalului este foarte importanta. Acestea reprezinta elemente de materializare a serviciului, mod de punere in practica si realizarea prestatiilor.
Lucrarea de fata isi propune sa abordeze aspecte referitoare la particularitatile managementului de calitate ale Hotelului Angelo Bucuresti, aceasta alegere fiind motivata de evolutia favorabila a acestui hotel, care a trecut prin cateva etape de schimbari dar cu toate acestea castigandu-si o reputatie remarcabila in domeniul serviciilor hoteliere. Aceasta evolutie se datoreaza in cea mai mare parte echipei ce se ocupa cu managementul Hotelului Angelo Bucuresti: - Vienna International furnizeaza hotelului o serie de servicii ca: stabilirea bugetului si a calendarului activitatilor de inaugurare, impreuna cu investitorul; recrutarea si pregatirea profesionala a personalului; asistenta pentru organizarea diferitelor servicii ale hotelului; aprovizionarea si formarea stocurilor initiale; defineste si aplica politica de comercializare, programele de publicitate si de relatii publice, crearea unor camere personalizate de designul Angelo Hotel.
Lucrarea este structurata in patru capitole astfel : primul capitol prezinta ehipa Vienna International: ce se ocupa de tot managementul hotelului, o scurta prezentare a lantului hotelier Sterling Hotels, abordeaza concurenta zonala si organizarea hotelului. Cel de al doilea capitol prezinta analizaa activitatii economico - financiara inregistrata in perioada 2005 - 2009 pentru: numarului mediu de salariati, cifra de afaceri, veniturile si cheltuielile toatale ale Hotelului Angelo Bucuresti, apoi analiza circulatiei turistice in cadrul aceluiasi hotel inregistrate in perioada 2005 - 2009, in cel de al treilea capitol o prezentarea si definire a calitatii in serviciile turistice iar cel din urma contineparticularitati ale managementului calitatiii in serviciile hoteliere. Ultima parte a lucrarii contine rezultatele obtinute in capitolele anterioare.
Schimbarile economice induc modificari in piata muncii si in structura fortei de munca. De-a lungul timpului pentru firmele de servicii din turism s-a produs o modificare de statut a resurselor umane si a avut loc o amplificare a rolului detinut de personalul ce se ocupa in special de conducerea acestor firme.
CAPITOLUL I
PREZENTAREA HOTELULUI ANGELO BUCHAREST
1.1 STERLING HOTELS - scurt istoric
Sterling Hotels este o marca ce se extinde din ce in ce mai multe tari, datorita locatiilor bune, preturilor rezonabile si serviciilor excelente. Este o marca preferata de majoritatea calatorilor inteligenti din toata lumea.
Pe masura ce aceasta marca patrunde pe piata hoteliera a mai multor tari, clientii sunt familiarizati cu ,,Sterling Personality" - o combinatie unica intre cazare, servicii si farmec ce reusesc sa aduca zambetul pe fata acestora.
Clientii acestui lant hotelier au acces la optiuni care le maresc perioada de sedere: ,,I PREFER TM GLOBAL GUEST BENEFIT " program pentru early check-in/late check out.
Lantului Sterling Hotels i s-au alaturat familia de brand-uri : 
Preferred Hotel Group: insumeaza 4 marci distictive ce reprezinta peste 400 de hoteluri si statiuni in jurul lumii, oferind o varietate pentru calatorii de astazi.
Preferred Hotel & Resorts: reprezinta o colectie de proprietati de lux din cele mai dorite destinatii ale lumii.
Preferred Boutique: unice prin design Preferred Boutique sunt inspirate de arta de a calatori.
Summit Hotel & Resorts: reprezinta o colectie de proprietati de lux din cele mai dorite destinatii ale lumii.
Sterling Hotels are peste 400 hoteluri sub brand-ul sau care va invita sa aveti o sedere placuta in fiecare dintre ele.


Fisiere in arhiva (1):

  • Particularitati ale Managementului Calitatii in Managementul Hotelier.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!