Planul de Marketing - O Abordare Teoretica
- Nota 8
- 38 pagini
- Marketing
Indrumator: Lector univ. dr. Violeta Radulescu
Cuprins disertatie Cum descarc?
Introducere 3 Capitolul 1. Planul de marketing,o abordare teoretica 4 1.1. Conceptul de planificare si plan de marketing 4 1.2. Planul de marketing- notiuni, opinii 6 1.2.1. Continutul si structura planului de marketing 8 1.3. Auditul de marketing. 11 1.4. Strategii de marketing si tipurile 13 1.5. Programul de marketing 15 Capitolul 2. ''Bucuria'' S.A. o companie de dulciuri din Republica Moldova 17 2.1. Istoricul si evolutia S.A. ,,Bucuria" 17 2.2. Rezultatele obtinute in ultimii 3 ani 19 2.3 Micromediul intreprinderii ,,Bucuria" S.A 21 2.3.1 Analiza activitatii de marketing a intreprinderii Bucuria 24 2.4. Macromediul intreprinderii ,,Bucuria" S.A 28 2.5. Structura organizatorica a interprinderii 29 2.6. Sistemul de conducere,,Bucuria" S.A 30 Concluziile 33 Anexa 1 35 Anexa 2 37 Anexa 3 38
Extras din disertatie Cum descarc?
Introducere Fiecare om din societate, are un plan in viata lui, si anume ce vrea sa realizeze pe plan profesional si personal, pentru realizarea acestora parcurgem niste pasi consecutivi. Am ales acesta tema deoarece, planul are o importanta majora in succesul unei companii, a rezultatelor obtinute in topul firmelor mari si nu in ultimul rind, a companiilor si firmelor care nu au un departament de marketing a lipsei de profesionalism. Pe parcursul anilor s-a dovedit ca rolul unui plan de marketing asigura activitatea unei companii, parcurgerea pasilor cu o analiza corecta fata de piata concurenta. Lucrarea are doua capitole, in primul capitol cel teoretic, am dezvoltat notiunea de planificare, planul de marketing, elementele de baza a unui plan de marketing, continutul si structura, auditul de marketing, strategiile de marketing, tipuri de strategii de marketing si programul de marketing cu o abordare teoretica. In cel de al doilea capitol, despre interprinderea de dulciuri ''Bucuria'' S.A., istoricul, evolutia, rezultatele obtinute, micromediul interprinderii, activitatea de marketing, macromediul, structura organiztionala si sistemul de conducere. ''Planificarea este aducerea viitorului in prezent, astfel incat poti actiona asupra sa, acum.'' de Alan Lakei CAPITOLUL I PLANUL DE MARKETING - o abordare teoretica 1.1.Conceptul de planificare si plan. Conceptele de ''planificare'' si ''plan'' anume pentru interprinderile de pe piata romanesca au aparut la inceputul anilor '90 care trebuie sa dobindeasca o noua importanta.Intelegerea rolului planificarii de marketing in cadrul companiilor, interprinderilor presupune considerarea procesului global de planificare strategica. ''Planificarea este procesul de a alege dintre multe optiuni''. de Richard I. Winwoo Marketingul- conform unui dictionar american de termeni economici,''procesul de planificare si executie a conceperii,stabilirii pretului,promovarii si distributiei unui bun, serviciu sau a unei idei pentru a crea schimburi ce satisfac scopuri individuale si organizationale'' in esenta marketingul este planificare. '' Succesul unei interprinderi in privinta activitatii sale de marketing depinde nu numai de ocazionalele sclipituri de geniu, si de efortul consecvent de elaborare si indeplinire a planului de marketing.Planul de marketing poate orienta demersurile interprinderii in directia dorita, pentru realizarea misiunii si obiectivelor sale de ansamblu.''
Fisiere in arhiva (1):
- Planul de Marketing - O Abordare Teoretica.doc
Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!
Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.