Planul de Marketing - O Abordare Teoretică

Disertație
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 38 în total
Cuvinte : 8734
Mărime: 68.80KB (arhivat)
Publicat de: Gicu A.
Puncte necesare: 10
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lector univ. dr. Violeta Rădulescu
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE FACULTATEA DE MARKETING

Cuprins

  1. Introducere 3
  2. Capitolul 1. Planul de marketing,o abordare teoretică 4
  3. 1.1. Conceptul de planificare si plan de marketing 4
  4. 1.2. Planul de marketing- noţiuni, opinii 6
  5. 1.2.1. Conţinutul şi structura planului de marketing 8
  6. 1.3. Auditul de marketing. 11
  7. 1.4. Strategii de marketing si tipurile 13
  8. 1.5. Programul de marketing 15
  9. Capitolul 2. ’’Bucuria’’ S.A. o companie de dulciuri din Republica Moldova 17
  10. 2.1. Istoricul şi evoluţia S.A. ,,Bucuria” 17
  11. 2.2. Rezultatele obţinute în ultimii 3 ani 19
  12. 2.3 Micromediul intreprinderii ,,Bucuria” S.A 21
  13. 2.3.1 Analiza activităţii de marketing a întreprinderii Bucuria 24
  14. 2.4. Macromediul întreprinderii ,,Bucuria” S.A 28
  15. 2.5. Structura organizatorică a înterprinderii 29
  16. 2.6. Sistemul de conducere,,Bucuria” S.A 30
  17. Concluziile 33
  18. Anexa 1 35
  19. Anexa 2 37
  20. Anexa 3 38

Extras din disertație

Introducere

Fiecare om din societate, are un plan în viaţa lui, şi anume ce vrea sa realizeze pe plan profesional şi personal, pentru realizarea acestora parcurgem nişte paşi consecutivi.

Am ales acesta tema deoarece, planul are o importanţă majoră în succesul unei companii, a rezultatelor obţinute în topul firmelor mari şi nu în ultimul rînd, a companiilor şi firmelor care nu au un departament de marketing a lipsei de profesionalism.

Pe parcursul anilor s-a dovedit ca rolul unui plan de marketing asigură activitatea unei companii, parcurgerea paşilor cu o analiză corectă faţă de piaţa concurentă.

Lucrarea are doua capitole, în primul capitol cel teoretic, am dezvoltat noţiunea de planificare, planul de marketing, elementele de baza a unui plan de marketing, conţinutul şi structura, auditul de marketing, strategiile de marketing, tipuri de strategii de marketing şi programul de marketing cu o abordare teoretică.

In cel de al doilea capitol, despre înterprinderea de dulciuri ’’Bucuria’’ S.A., istoricul, evoluţia, rezultatele obţinute, micromediul înterprinderii, activitatea de marketing, macromediul, structura organizţională şi sistemul de conducere.

’’Planificarea este aducerea viitorului în prezent, astfel încât poţi acţiona asupra sa, acum.’’

de Alan Lakei

CAPITOLUL I PLANUL DE MARKETING – o abordare teoretică

1.1.Conceptul de planificare şi plan.

Conceptele de ’’planificare‘‘ şi ’’plan‘‘ anume pentru înterprinderile de pe piaţă românescă au aparut la începutul anilor ’90 care trebuie să dobîndească o nouă importantă.Intelegerea rolului planificării de marketing în cadrul companiilor, înterprinderilor presupune considerarea procesului global de planificare strategică.

’’Planificarea este procesul de a alege dintre multe opţiuni’’. de Richard I. Winwoo

Marketingul- conform unui dictionar american de termeni economici,’’procesul de planificare şi execuţie a conceperii,stabilirii preţului,promovării şi distribuţiei unui bun, serviciu sau a unei idei pentru a crea schimburi ce satisfac scopuri individuale şi organizaţionale’’ în esenţă marketingul este planificare.

’’ Succesul unei înterprinderi în privinţa activităţii sale de marketing depinde nu numai de ocazionalele sclipituri de geniu, şi de efortul consecvent de elaborare şi îndeplinire a planului de marketing.Planul de marketing poate orienta demersurile înterprinderii în direcţia dorită, pentru realizarea misiunii şi obiectivelor sale de ansamblu.’’

Preview document

Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 1
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 2
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 3
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 4
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 5
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 6
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 7
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 8
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 9
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 10
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 11
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 12
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 13
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 14
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 15
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 16
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 17
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 18
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 19
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 20
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 21
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 22
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 23
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 24
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 25
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 26
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 27
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 28
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 29
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 30
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 31
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 32
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 33
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 34
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 35
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 36
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 37
Planul de Marketing - O Abordare Teoretică - Pagina 38

Conținut arhivă zip

  • Planul de Marketing - O Abordare Teoretica.doc

Alții au mai descărcat și

Planul de Marketing Privind Lansarea unui Nou Produs

INTRODUCERE În cadrul mediului de marketing, accentuarea tulburenţei pieţelor în ultimul sfert al secolului al XX-lea, trăsătura prezentând o...

Strategiile de Marketing Abordate de o Companie

INTRODUCERE De-a lungul anilor, firma S.C. Romtrans S.A a bombardat piaţa efectivă şi cea potenţială prin diferitele tehnici promoţionale care au...

Comunicarea Integrată de Marketing în Lansarea Produsului Coca-Cola Zer0

Introducere Comunicarea integrată de marketing este un concept care se necesita să apără în condiţiile în care există atâtea mărci care comunică...

Analiza Mixului de Marketing la SC Erdemir România SRL

Introducere Domeniu relativ nou, marketingul s-a impus ca obiect de studiu, fiind cel care poate adăuga valoare produselor sau serviciilor în...

Marketing

MARKETINGUL INTRODUCERE Marketingul reprezintă interfaţa unui proces social şi managerial prin care se doreşte creearea unui mediu stabil între...

Marketing

Introducere În contextul în care piaţa produselor alimentare din România s-a diversificat foarte mult după 1989 şi mai ales în ultimii ani,...

Facebook - instrument de marketing online

Capitolul 1. Aspecte conceptuale privind marketingul online 1.1 Conceptul de marketing online În zilele noastre Internetul a ajuns să fie o formă...

Plan de Marketing privind Dezvoltarea Eurocor pe Piața Românească

INTRODUCERE Această lucrare are la bază elaborarea planului de marketing. În zilele noastre, nu contează cât de bun este produsul său serviciul pe...

Te-ar putea interesa și

Business plan - metodă statistică de fundamentare a strategiilor economice

INTRODUCERE În lumea de azi, managerii sunt confruntaţi cu probleme complexe şi situaţii noi.Ei trebuie să asigure folosirea eficientă a...

Comportamentul cumpărătorului în marketingul internațional

CAPITOLUL 1 TEORIA CONSUMATORULUI 1.1. Teorii fundamentale şi modele globale privitoare la comportamentul consumatorului Studierea şi...

Planul de marketing

INTRODUCERE În condiţiile în care la sfârşitul anului 2003, pe piaţa mondială de software, s-au înregistrat vânzări în valoare de aproximativ 76...

Plan de afaceri pentru dezvoltarea unei societăți comerciale SC Atic SRL

CAPITOLUL I FUNDAMENTAREA TEORETICĂ A UNUI PLAN DE AFACERI 1.1 INTRODUCERE În actuala situaţie economică din ţara noastră, marcat de instalarea...

Promovarea Vânzărilor

INTRODUCERE Promovarea vânzărilor cuprinde ansamblul metodelor şi tehnicilor care vizează stimularea rapidă şi provizorie a comportamentului...

Studiul de piață prinvind cererea de contoare de apă rece și caldă pentru SC Victoria SA Arad și întocmirii unui plan de afaceri

CAPITOLUL I 1. ABORDAREA PLANULUI DE AFACERI DIN PUNCT DE VEDERE TEORETIC 1.1. NECESITATEA PLANIFICĂRII LA NIVELUL FIRMEI Întreprinzătorii sunt...

Studiu privind comportamentul consumatorului de servicii bancare

CAPITOLUL 1. CONSUMATORUL DE SERVICII – PUNCTUL DE PLECARE ÎN OBŢINEREA SUCCESULUI DE PIAŢĂ Satisfacerea nevoii de servicii se realizează prin...

Auditul de Marketing la Hilton Sibiu

Lista tabelelor • Tabelul 1.1. Implicaţiile marketingului şi gradul de tehnicitate a produsului; • Tabelul 1.2. Strategii de cuplu produs/piaţă ;...

Ai nevoie de altceva?