Politica de Produs la ABN Amro Bank Romania SA

Cuprins disertatie Cum descarc?

1. ABN AMRO BANK ROMANIA 4
1.1. Prezentare generala 4
1.2. Prezentarea sucursalei ABN AMRO BANK Bacau 11
2. PARTICULARITATILE PRODUSULUI BANCAR 14
2.1. Produsul bancar. Abordare generala 14
2.2. Produsul bancar. Abordare din perspectiva de marketing 18
3. GAMA PRODUSELOR BANCARE LA ABN AMRO BANK ROMANIA 23
3.1. Dimensiunile gamei 24
3.2. Prezentarea produselor si serviciilor ABN AMRO Bank Romania 25
3.2.1. Produsele si serviciile destinate clientilor persoane fizice 25
3.2.2. Produse si servicii destinate persoanelor juridice 31
3.3. Pozitionarea produselor in cadrul gamei 36
4. LANSAREA CARDULUI DE CREDIT GOLD 41
4.1. Prezentarea produsului 41
4.2. Demersuri ale lansarii 44
5. OPTIUNI STRATEGICE IN DEMERSUL POLITICII DE PRODUS LA ABN AMRO BANK 47
5.1. Strategie bancara - abordare generala 47
5.2. Obiective strategice prioritare ale ABN AMRO BANK in cadrul politicii de produs 51
BIBLIOGRAFIE 54


Extras din disertatie Cum descarc?

CAPITOLUL 1
ABN AMRO BANK ROMANIA
1.1. Prezentare generala
ABN AMRO BANK este una din principalele banci internationale, cu o valoare totala a activelor de 639.9 miliarde Euro (la data de 31 martie 2004). Cu sediul principal in Olanda, banca detine peste 3.000 de sucursale in peste 60 de tari si regiuni, si aproximativ110.000 de angajati in intreaga lume.ABN AMRO BANK este listata la bursele din Londra, New York si Euronext.
Infiintata in Olanda in anul 1824 pentru a sustine dezvoltarea comerciala a Europei din acea vreme, ABN AMRO a devenit in timp cea de-a cincea banca din Europa( The Banker, iulie 2000) si una din cele mai mari banci cu capital strain din SUA si Brazilia.Este situata pe pozitia 11 in Europa si pe pozitia 23 in lume in clasamentul bancilor dupa total active.Banca ABN AMRO s-a implicat constant in dezvoltarea relatiilor comerciale internationale inca din primii ani de existenta. Aceasta traditie bancara olandeza, devenita in timp un standard bancar international, a fost introdusa si in Romania, atunci cand ABN AMRO a demarat operatiunile bancare la nivel corporativ.. Chiar daca este vorba de servicii financiare, maniera de abordare specific olandeza este una relaxata si apropiata.Clientilor li se acorda timp si atentie pentru a initia si dezvolta discutii ce privesc necesitatile financiare ale acestora. Consultantii bancii sunt in masura sa indrume catre solutii optime bazate pe particularitatile fiecarui client in parte. Totodata numarul documentelor necesare este redus la minim acestea fiind prelucrate rapid si eficient.
ABN AMRO ofera clientilor, prin intermediul retelei sale internationale ( ce acopera marile piete financiare, dar si pietele emergente), o gama larga de servicii si produse financiare. Reputatia si statutul bancii pe plan european, precum si pozitia pe care o ocupa in regiunea Asia -Pacific, America Latina si SUA, permit bancii sa ofere clientilor sai suportul de care acestia au nevoie atat pe plan local cat si global. ABN AMRO este pregatita si apta sa puna la dispozitia clientilor sai capitatul de care acestia au nevoie pentru a putea profita in timp util de diferitele oportunitati de afaceri.De asemenea, banca se obliga sa-si imbunatateasca permanent nivelul tehnologic pentru a putea garanta oferirea, in orice moment, a unor servicii de calitate.
ABN AMRO BANK ROMANIA S.A., sucursala detinuta in totalitate de ABN AMRO BANK N.V. si-a inceput operatiunile in noiembrie 1995. In cei aproape 10 ani de activitate, ABN AMRO BANK ROMANIA si-a consolidat reputatia de institutie bancara ce stabileste relatii de afaceri serioase, avand ca parteneri corporatii multinationale,companii internationale de marime medie care desfasoara diferite activitati de comert exterior cu Romania, firme locale, in special cele cu potential de crestere, si companii mixte. ABN AMRO BANK ROMANIA si-a propus sa dezvolte in continuare aceste relatii de afaceri, pe masura ce piata romaneasca evolueaza.
ABN AMRO a obtinut performante previzibile in cadenta constanta a ultimilor ani, iar eficienta si profesionalitatea au fost pe masura eforturilor si a resurselor angajate permanent in tehnologie, pregatirea personalului si introducerea de noi produse in paralel cu perfectionarea celor existente. Banca a fructificat corespunzator oportunitatile ce au costituit deopotriva un avantaj pentru pietele financiare romanesti. Semnalele pozitive din economie, inflatia in scadere fata de tinta programata si conjunctura favorabila de curs valutar au dus la cresterea cererii interne de finantare de proiecte fezabile. In acelasi timp, tendinta de reducere a dobanzilor bancare, stimulativa pentru angajarea de credite, a generat presiuni suplimentare asupra managementului resurselor atrase si a marjelor de profit.
Pe masura ce pietele financiare si comerciale se extind, iar granitele geografice devin din ce in ce mai putin importante, companiile private, institutiile financiare si organizatiile din sectorul public solicita bancilor tot mai multa eficienta si un plus de valoare adaugata. Crearea de solutii financiare adaptate fiecarui client si o baza financiara solida sunt caracteristicile centrale ale bancii ABN AMRO. Scopul declarat al bancii este crearea unui maxim de valoare pentru actionari, prin satisfacerea intereselor clientilor sai si totodata urmarirea stricta a realizarii obietivelor financiare proprii. Pentru atingerea acestui scop, o importanta deosebita este acordata calitatii serviciilor oferite si detinerii unei pozitii de lider in cadrul segmentelor de piata vizate. In conditiile complexitatii tot mai mari a lumii financiare actuale, ABN AMRO BANK sustine la la baza succesului sau pe termen lung se afla un singur factor: capacitatea de a intelege nevoile financiare, actuale si viitoare ale clientilor si de a oferi serviciile si produsele care le permit realizarea obiectivelor financiare. Constientizarea importantei acestui factor contureaza principiile de baza ale activitatii bancii, determinand in acelasi timp si structura sa organizatorica.In colaborare cu clientii se urmareste realizarea unor parteneriate dinamice pe termen lung. In cadrul organizatiei, aceasta abordare este sustinuta prin structura activitatilor pe segmente de clienti, si prin organizarea angajatilor in echipe globale.


Fisiere in arhiva (8):

  • Politica de Produs la ABN Amro Bank Romania SA
    • Bibliografie.doc
    • CAP 1.doc
    • cap 2.doc
    • cap 3.doc
    • CAPITOLUL 4.doc
    • CAPITOLUL 5.doc
    • cuprins.doc
    • prima pagina.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!