Politici si Instrumente de Comunicare in Managemetul Activitatilor Sportive

Cuprins disertatie Cum descarc?

Introducere 4
Capitolul I. Fundamente teoretice ale managementului in activitatea sportiva 6
1.1 Universul si problematica sportului 6
1.2 Conceptul de management 9
1.3 Particularitatile managementului in sport 14
Capitolul II. Politici si instrumente de comunicare in 
managementul activitatilor sportive 23
2.1 Strategia de comunicare la nivelul unei organizatii sportive 23
2.2 Comunicarea in antrenamentul sportiv 33
2.3 Sistemul informational de marketing al unei organizatii sportive 37
2.3.1 Importanta sistemului informational de marketing in sport 37
2.3.2 Marketingul in sport 41
2.3.3 Piata pentru serviciile si produsele sportive 45
2.3.4 Mixul de marketing in sport 46
2.4 Mesajele transmise de organizatia sportiva.Consumatorii de sport 49
2.5 Rolul sponsorizarii in sport 52
2.6 Realizarea efectelor de imagine prin sponsorizare 53
2.6.1 Sponsorizarea ca mediu 53
2.6.2 Sponsorizarea ca mesaj 53
2.6.3 Procesul de transfer a imaginii in sponsorizari 54
Capitolul III. Analiza SWOT a clubului sportiv Cfr Cluj 56
Concluzii 64
Rezumat in lb. Engleza 67
Bibliografie 68


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
In lucrarea de fata, intitulata ,,Politici si instrumente de comunicare in managementul activitatilor sportive", am realizat o analiza a marketingului in sport, precum si a principalelor aspecte ale eficientei activitatilor de marketing sportiv, ale echipelor sportive in contextul cresterii competitiei intre acestea pe plan local, national, regional si global.
In cadrul marketingului activitatilor sportive un rol deosebit revine comunicarii organizationale. Comunicarea reprezinta elementul dinamizator al proceselor manageriale si in acelasi timp conditia unui climat organizational si motivational adecvat realizarii obiectivelor. Aceasta contribuie la realizarea de schimburi ce asigura prosperitatea organizatiei sportive precum si a membrilor sai.
Strategia de comunicare la nivelul unei organizatii sportive vizeaza obiective multiple: sportive, sociale, financiare si comerciale. Elaborarea strategiei de comunicare presupune parcurgerea urmatoarelor etape: analiza situatiei, analiza binomului public-mesaj, formularea maximului posibil de strategii de comunicare, definirea strategiei de comunicare. Din punct de vedere al destinatarului distingem: strategia de comunicare institutionala, strategia de comunicare comerciala, strategia de comunicare interna.
Sistemul informational de marketing al unei organizatii sportive trebuie sa beneficieze de suportul mai multor subsisteme: subsistemul obtinerii informatiei, subsistemul inregistrarilor interne, subsistemul de supraveghere a pietei, subsistemul de analiza-suport a deciziilor de marketing. Obiectivul final al oricarui sistem informational de marketing trebuie sa-l reprezinte obtinerea de informatii pentru a fundamenta deciziile managerilor sportivi.
Mesajele transmise de organizatia sportiva vizeaza cu precadere publicul consumator, astfel ca am incercat sa detaliez modul in care consumatorii de sport reactioneaza vis-a-vis de comunicarea de marketing. 
Primul capitol al lucarii va avea trei subcapitole si vom vorbi despre universul si problematica sportului, conceptul de management, particularitatile managementului in sport dar, in lucrare, vom pune accentul pe comunicare.
Al treilea capitol va evidentia analiza S.W.O.T. a unui club sportiv. Este o tehnica pe care o organizatie sau o componenta a acesteia, o poate folosi pentru a evalua in detaliu mediul sau intern, identificand punctele sale tari si punctele slabe, cat si mediul extern, oportunitatile si amenintarile venite din exterior.
CAP. I: FUNDAMENTE TEORETICE ALE MANAGEMENTULUI IN SPORT
1.1 Universul si problematica sportului
Sportul constituie o necesitate care conditioneaza randamentul sporit solicitat cetateanului indiferent de varsta si profesie. Prin rolul atribuit de societate, activitatile sportive depasesc dimensiunile unor activitati de agrement, inscriindu-se plenar in vastul program de pregatire si formare a cetateanului pentru munca si viata sociala.
Intregul ansamblu al activitatilor sportive organizate in scop de fortificare, compensare, destindere si agrement, cunoaste in zilele noastre o extindere din ce in ce mai mare. Integrate organic in viata omului contemporan, ele constituie preocupari constante si majore pentru toti factorii ce se ocupa de pregatirea sportiva, de crearea cadrului adecvat asigurarii si pastrarii unui echilibru rational in dezvoltarea fiintei umane. Includerea unor noi ramuri de sport, cresterea numarului de participanti, au determinat o implicare in plan financiar mare din partea organizatorilor. Astfel, au fost situatii concrete in care marile concerne care au oferit sume de bani sau servicii organizatorilor s-au implicat in unele domenii participand la hotarari pentru care nu au competenta necesara in scopul de a-si amortiza mai rapid investitiile.


Fisiere in arhiva (1):

  • Politici si Instrumente de Comunicare in Managemetul Activitatilor Sportive.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!