Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A.

Disertație
10/10 (1 vot)
Domeniu: Management
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 41 în total
Cuvinte : 10953
Mărime: 127.95KB (arhivat)
Publicat de: Cristina T.
Puncte necesare: 13
Facultatea de Management
Academia de Studii Economice, Bucuresti
Specializare: Administrarea Afacerilor

Cuprins

  1. Capitolul 1: Prezentarea generală a S.C. PubliMedia International S.A.
  2. 1.1 Prezentarea situaţiei existente
  3. 1.2 Produse
  4. 1.3 Resurse umane
  5. 1.4 Relaţii cu publicul
  6. 1.5 Distribuţia
  7. Capitolul 2: Aspecte rezultate din aplicarea analizei diagnostic în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia International S.A.
  8. 2.1 Analiza activităţii S.C. PubliMedia International
  9. 2.2 Aspecte critice
  10. 2.2.1 Matricea SWOT
  11. 2.2.2 Puncte forte, puncte slabe
  12. 2.2.3 Recomandări de îmbunătăţire
  13. Capitolul 3: Prezentarea recomandărilor de îmbunătăţire a activităţii de publicitate la S.C. PubliMedia International S.A.
  14. 3.1 Diversificarea modalităţilor de difuzare a ziarelor şi a revistelor
  15. 3.2 Reproiectarea unor componente ale sistemului informaţional
  16. 3.3 Identificarea de noi clienţi şi crearea condiţiilor de extindere pe piaţa
  17. 3.4 Diversificarea formelor de publicitate
  18. 3.5 Remodelarea managerială
  19. 3.6 Perfecţionarea structurii organizatorice
  20. Concluzii
  21. Bibliografie

Extras din disertație

PubliMedia International - compania de publishing a grupului de firme MediaPRO, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România de cotidiene şi reviste.

Având un portofoliu tot mai bogat de publicatii (8 ziare, 8 reviste şi 2 ghiduri) PubliMedia International acoperă în acest moment toate segmentele importante de piaţa (presa de business, presa pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber, reviste specializate adresate barbatilor şi de interes special). Portofoliul său include (2 cotidiene naţionale şi 6 ziare locale), 8 reviste şi 2 ghiduri.

PubliMedia International ocupa pozitii de top pe urmatoarele segmente:

- Presa de business: ZIARUL FINANCIAR, BUSINESS Magazin, TARGET;

- Ziar naţional: Gândulş

- Reviste pentru femei: Ce se întamplă doctore!, The ONE, Acasa Magazin;

- Reviste speciale: go4it!, DESCOPERA, ProMotor;

- Ghiduri: ProTV Magazin, Time Out;

- Ziare locale: Clujeanul, Hunedoareanul, Bihoreanul, Sibianul, Bănăţeanul, Ieşeanul.

Compania deţine brandul de referinţă al presei de business (ZIARUL FINANCIAR ), cel mai citit ghid tv din România (ProTV Magazin), cea mai citită revista glossy pentru femei (Ce se intampla doctore?), publicaţia de business cu cel mai elevat public (BUSINESS MAGAZIN), cel mai complex ghid de timp liber (Time Out) dar şi cea mai importantă reţea de ziare locale (Clujeanul, Sibianul, Hunedoreanul, Bihoreanul, Bănăţeanul şi Ieşeanul).

PubliMedia International a avut încă de la inceput o evoluţie spectaculoasă , mărindu-şi semnificativ cifra de afaceri de la an la an. Compania a facut noi achiziţii şi si-a dezvoltat cu success brandurile pe care le deţine, demonstrând astfel o capacitate ridicată de a genera conţinut editorial, de a-şi forma echipe de profesionişti şi de a-şi marketa produsele.

1.2 Produse

Produsele realizate de SC PubliMedia International SA sunt ziare şi reviste.

a)Ziarul Financiar

ZF este brand-ul de referinta al pieţei de business din România.

De 9 ani pe piaţa româneasca, ZF se caracterizează prin profesionalism, rigurozitate, seriozitate, credibilitate, echidistanţă.

ZIARUL FINANCIAR a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv cel mai votat brand de pe piaţa presei de business din România, conform studiului Business Superbrands. Parte a programului Superbrands România, acesta încearcă să identifice cele mai bune branduri de pe piaţa româneasca.

ZIARUL FINANCIAR are un public elevat, compus din cititori cu educaţie superioară, statut social ridicat şi venituri mari.

ZIARUL FINANCIAR induce cititorilor încredere în sine, self-respect, îi ajuta pe acestia să aibă succes în afaceri furnizându-le informaţii precise, credibile şi în timp real.

Retorica ZF este specifică categoriei “quality press” - scriere precisă, sobră, iar informaţia este completă, tratată contextualizat.

Format:420 X 630 mm

Frecvenţa:cotidian

Distribuţie:naţională

Număr de pagini:16-24

Hârtie:45g/mp

Preţ de vanzare la tarabă:2.5 lei/ex

Tiraj:26.000, din care 70% abonamente

Abonamente:17.000

Audienţa zilnică:219.000 cititori în medie/ediţie

Audienţa săptămânală:468 000 cititori în medie / ediţie

Notorietate:

Suplimente:47,6%

Săptămânale

Proprietăţi (supliment de real estate)

Profesii (supliment de resurse umane)

Dupa Afaceri (supliment de leisure şi lifestyle)

Ziarul de Duminica (supliment de cultura)

Lunare

Business CONSTRUCT (supliment de constructii)

Go 4it!(supliment de lifestyle digital)

Bianuale

Chronos (supliment de orologerie)

Anuare

Top Tranzactii

Anuarul de business al României

ZF IMM 100 afaceri de la zero

Cele mai valoroade 100 de companii din România

Pe tari

Grecia, Austria, Germania

Tematice

Asigurari, Bancar, Real estate, IT&Telecom

ZIARUL FINANCIAR se adresează membrilor comunităţii oamenilor de afaceri, interesaţi de mediul de business, intern şi internaţional.

Cititorii ZIARULUI FINANCIAR au un venit mediu aproape dublu fata de venitul mediu al populaţiei.

Cititorul ZF castiga în medie 286 de euro lunar, conform SNA, iulie 2006 - iulie 2007.

Vârsta medie a cititorilor ZF este de 38 de ani. Cei mai mulţi provin din segmentul de vârstă 25-44 ani (55%).

Categoriile sociale în care se încadrează cea mai mare parte a cititorilor ZF , conform metodologiei ESOMAR de clasificare a statutului social sunt:

- Categoria A: Manageri principali şi profesionişti cu înaltă educaţie

- Categoria B: Manageri, directori de nivel mediu

- Categoria C: Angajaţi cu înaltă educaţie ce prestează o muncă nemanuală, patroni de firme mici.

b) Revista Business Magazin

Bibliografie

- Carstea, Gheorghe; Deac, Vasile - Analiza strategica a mediului concurenţial, Editura ASE, 2002

- Catoiu, Iacob, Cercetari de Marketing, Editura Uranus, 2003

- Georgescu N., Robu V.,Vâlceanu Gh., Analiză economico-financiară, Editura economică, Bucureşti, 2004.

- Hill, Elizabeth; Hill, O’Sulivan, Marketing, Editura Antet, Bucuresti, 1997

- Kotler, Philip, Marketing lateral, Editura CODECS, Bucuresti, 2001

- Nedelea, Ştefan - Competitivitate şi costuri, Editura ASE, Bucureşti, 2003

- Nedelea, Ştefan - Microeconomie aplicată, Editura ASE, Bucureşti, 2003

- Nicolescu O, Plumb I, Pricop M. (Coordonatori), Abordări moderne în managementul şi economia organizaţiei, Editura Economică, vol. 1 şi vol.2, Editura Economică, Bucureşti, 2004

- Nicolescu O., Verboncu I., Metodologii manageriale, editor Tribuna Economică, Bucureşti, 2001.

- Papuc, Mihai, Tehnici promotionale, Editura Universitara, 2004

- Verboncu I., Popa I., Diagnosticul Firmei, Editura tehnică, Bucureşti, 2000

- www.brat.ro - BRAT - Biroul Român de Audit al Tirajelor

- www.businessmagazin.ro - Business Magazin

- www.publimedia.ro - PubliMedia International SA

- www.zf.ro - Ziarul financiar

- xxx, Revista de Comerţ, Editor Tribuna Economică, Colecţia 2004-2006.

- xxx, Revista Tribuna Economică, Colecţia 2004-2006

Preview document

Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 1
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 2
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 3
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 4
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 5
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 6
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 7
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 8
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 9
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 10
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 11
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 12
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 13
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 14
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 15
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 16
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 17
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 18
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 19
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 20
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 21
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 22
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 23
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 24
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 25
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 26
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 27
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 28
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 29
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 30
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 31
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 32
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 33
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 34
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 35
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 36
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 37
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 38
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 39
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 40
Posibilități de schimbare în activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia Internațional S.A. - Pagina 41

Conținut arhivă zip

  • Posibilitati de schimbare in activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia International S.A. .doc

Alții au mai descărcat și

Analiza strategică a mediului concurențial al firmei Aegon România

INTRODUCERE Atât în trecut, cât mai ales în actualele condiții - de recesiune economică - manageri din numeroase organizații afirmă că...

Analiza stilurilor de management și a impactului acestora asupra performanțelor organizaționale

INTRODUCERE Tema centrală a acestei lucrări o reprezintă stilurile de management care se regăsesc într-o organizație. Mi-am ales această temă,...

Aspecte practice privind auditul calității

3.4. Metodologia auditului sistemelor calitatii Standardul international ISO 10011 stabileste principiile, criteriile, practicile de baza si...

Mediul și firma

Mediul extern al firmei poate fi impartit in doua mari segmente: - mediul general sau mega-mediul - mediul specific(mediul sarcina);...

Sicomed - History and Development

WHO and HOW MADE IT POSSIBLE? In order to get where Sicomed has got one has to be very talented, very intelligent an also very patient. The...

Te-ar putea interesa și

Prosport - de la primul tipar și până în ziua de azi

Lansat pe 2 iulie 1997 de către Media Pro, Pro Sport a fost primul cotidian full color din presa românească ceea ce avea să aducă şi cel mai...

Ai nevoie de altceva?