Capitolul 1: Prezentarea generala a S.C. PubliMedia International S.A. 1.1 Prezentarea situatiei existente 1.2 Produse 1.3 Resurse umane 1.4 Relatii cu publicul 1.5 Distributia Capitolul 2: Aspecte rezultate din aplicarea analizei diagnostic in activitatea de publicitate la S.C. PubliMedia International S.A. 2.1 Analiza activitatii S.C. PubliMedia International 2.2 Aspecte critice 2.2.1 Matricea SWOT 2.2.2 Puncte forte, puncte slabe 2.2.3 Recomandari de imbunatatire Capitolul 3: Prezentarea recomandarilor de imbunatatire a activitatii de publicitate la S.C. PubliMedia International S.A. 3.1 Diversificarea modalitatilor de difuzare a ziarelor si a revistelor 3.2 Reproiectarea unor componente ale sistemului informational 3.3 Identificarea de noi clienti si crearea conditiilor de extindere pe piata 3.4 Diversificarea formelor de publicitate 3.5 Remodelarea manageriala 3.6 Perfectionarea structurii organizatorice Concluzii Bibliografie
PubliMedia International - compania de publishing a grupului de firme MediaPRO, este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piata din Romania de cotidiene si reviste. Avand un portofoliu tot mai bogat de publicatii (8 ziare, 8 reviste si 2 ghiduri) PubliMedia International acopera in acest moment toate segmentele importante de piata (presa de business, presa pentru femei, ghiduri tv, ghiduri de timp liber, reviste specializate adresate barbatilor si de interes special). Portofoliul sau include (2 cotidiene nationale si 6 ziare locale), 8 reviste si 2 ghiduri. PubliMedia International ocupa pozitii de top pe urmatoarele segmente: - Presa de business: ZIARUL FINANCIAR, BUSINESS Magazin, TARGET; - Ziar national: Ganduls - Reviste pentru femei: Ce se intampla doctore!, The ONE, Acasa Magazin; - Reviste speciale: go4it!, DESCOPERA, ProMotor; - Ghiduri: ProTV Magazin, Time Out; - Ziare locale: Clujeanul, Hunedoareanul, Bihoreanul, Sibianul, Banateanul, Ieseanul. Compania detine brandul de referinta al presei de business (ZIARUL FINANCIAR ), cel mai citit ghid tv din Romania (ProTV Magazin), cea mai citita revista glossy pentru femei (Ce se intampla doctore?), publicatia de business cu cel mai elevat public (BUSINESS MAGAZIN), cel mai complex ghid de timp liber (Time Out) dar si cea mai importanta retea de ziare locale (Clujeanul, Sibianul, Hunedoreanul, Bihoreanul, Banateanul si Ieseanul). PubliMedia International a avut inca de la inceput o evolutie spectaculoasa , marindu-si semnificativ cifra de afaceri de la an la an. Compania a facut noi achizitii si si-a dezvoltat cu success brandurile pe care le detine, demonstrand astfel o capacitate ridicata de a genera continut editorial, de a-si forma echipe de profesionisti si de a-si marketa produsele. 1.2 Produse Produsele realizate de SC PubliMedia International SA sunt ziare si reviste. a)Ziarul Financiar ZF este brand-ul de referinta al pietei de business din Romania. De 9 ani pe piata romaneasca, ZF se caracterizeaza prin profesionalism, rigurozitate, seriozitate, credibilitate, echidistanta. ZIARUL FINANCIAR a fost desemnat pentru al doilea an consecutiv cel mai votat brand de pe piata presei de business din Romania, conform studiului Business Superbrands. Parte a programului Superbrands Romania, acesta incearca sa identifice cele mai bune branduri de pe piata romaneasca. ZIARUL FINANCIAR are un public elevat, compus din cititori cu educatie superioara, statut social ridicat si venituri mari. ZIARUL FINANCIAR induce cititorilor incredere in sine, self-respect, ii ajuta pe acestia sa aiba succes in afaceri furnizandu-le informatii precise, credibile si in timp real. Retorica ZF este specifica categoriei "quality press" - scriere precisa, sobra, iar informatia este completa, tratata contextualizat. Format:420 X 630 mm Frecventa:cotidian Distributie:nationala Numar de pagini:16-24 Hartie:45g/mp Pret de vanzare la taraba:2.5 lei/ex Tiraj:26.000, din care 70% abonamente Abonamente:17.000 Audienta zilnica:219.000 cititori in medie/editie Audienta saptamanala:468 000 cititori in medie / editie Notorietate: Suplimente:47,6% Saptamanale Proprietati (supliment de real estate) Profesii (supliment de resurse umane) Dupa Afaceri (supliment de leisure si lifestyle) Ziarul de Duminica (supliment de cultura) Lunare Business CONSTRUCT (supliment de constructii) Go 4it!(supliment de lifestyle digital) Bianuale Chronos (supliment de orologerie) Anuare Top Tranzactii Anuarul de business al Romaniei ZF IMM 100 afaceri de la zero Cele mai valoroade 100 de companii din Romania Pe tari Grecia, Austria, Germania Tematice Asigurari, Bancar, Real estate, IT&Telecom ZIARUL FINANCIAR se adreseaza membrilor comunitatii oamenilor de afaceri, interesati de mediul de business, intern si international. Cititorii ZIARULUI FINANCIAR au un venit mediu aproape dublu fata de venitul mediu al populatiei. Cititorul ZF castiga in medie 286 de euro lunar, conform SNA, iulie 2006 - iulie 2007. Varsta medie a cititorilor ZF este de 38 de ani. Cei mai multi provin din segmentul de varsta 25-44 ani (55%). Categoriile sociale in care se incadreaza cea mai mare parte a cititorilor ZF , conform metodologiei ESOMAR de clasificare a statutului social sunt: - Categoria A: Manageri principali si profesionisti cu inalta educatie - Categoria B: Manageri, directori de nivel mediu - Categoria C: Angajati cu inalta educatie ce presteaza o munca nemanuala, patroni de firme mici. b) Revista Business Magazin
- Carstea, Gheorghe; Deac, Vasile - Analiza strategica a mediului concurential, Editura ASE, 2002 - Catoiu, Iacob, Cercetari de Marketing, Editura Uranus, 2003 - Georgescu N., Robu V.,Valceanu Gh., Analiza economico-financiara, Editura economica, Bucuresti, 2004. - Hill, Elizabeth; Hill, O'Sulivan, Marketing, Editura Antet, Bucuresti, 1997 - Kotler, Philip, Marketing lateral, Editura CODECS, Bucuresti, 2001 - Nedelea, Stefan - Competitivitate si costuri, Editura ASE, Bucuresti, 2003 - Nedelea, Stefan - Microeconomie aplicata, Editura ASE, Bucuresti, 2003 - Nicolescu O, Plumb I, Pricop M. (Coordonatori), Abordari moderne in managementul si economia organizatiei, Editura Economica, vol. 1 si vol.2, Editura Economica, Bucuresti, 2004 - Nicolescu O., Verboncu I., Metodologii manageriale, editor Tribuna Economica, Bucuresti, 2001. - Papuc, Mihai, Tehnici promotionale, Editura Universitara, 2004 - Verboncu I., Popa I., Diagnosticul Firmei, Editura tehnica, Bucuresti, 2000 - www.brat.ro - BRAT - Biroul Roman de Audit al Tirajelor - www.businessmagazin.ro - Business Magazin - www.publimedia.ro - PubliMedia International SA - www.zf.ro - Ziarul financiar - xxx, Revista de Comert, Editor Tribuna Economica, Colectia 2004-2006. - xxx, Revista Tribuna Economica, Colectia 2004-2006
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.