Program de Marcketing Privind Lansarea pe Piata a unui Nou Produs

Cuprins disertatie Cum descarc?

Capitolul I. Programul de marketing . 5
Sectiunea 1. Elemente componente ale programului de marketing . 5
Sectiunea a 2-a. Programul de marketing privind lansarea pe piata a noului produs Coca-Cola Vanila . 13
Capitolul II. Lansarea pe piata a produsului Coca-Cola Vanila . 16
Sectiunea 1. Denumirea produsului . 16
Sectiunea a 2-a. Caracteristicile produsului . 17
2.1. Caracteristici socio-demografice, economice si geografice . 17
2.2. Caracteristici psihografice . 18
2.3. Caracteristici comportamentale . 18
Sectiunea a 3-a. Pozitionarea pe piata romaneasca . 18
3.1. Prezentarea produsului . 22
3.2. Caracteristici . 22
3.3. Caracterizarea consumatorului vizat . 23
3.4. Caracteristici socio-demografice, economice si geografice . 24
3.5. Caracteristici psihografice . 24
3.6. Caracteristici comportamentale . 25
Sectiunea a 4-a. Produse similare . 27
4.1. Analiza contextului lansarii . 27
Sectiunea a 5-a. Ofertanti . 33
5.1. Analiza mediului extern: Micromediul QAB si Macromediul QAB . 33
Sectiunea a 6-a. Locul noului produs pe piata . 43
6.1. Coca-Cola vs Pepsi . 43
6.2. Coca-Cola vs Pepsi Cola . 46
Sectiunea a 7-a. Identitatea companiei . 48
CAPITOLUL III. Elaborarea programului de marketing . 51
Sectiunea 1. Lista de activitati . 51
1.1. Resurse financiare . 54
1.2. Resurse umane . 54
Sectiunea a 2-a. Argumente pro si contra lansarii noului produs . 55
Sectiunea a 3-a. Lista activitatilor pentru crearea magazinului virtual . 59
3.1. Analiza resurselor de care dispune compania . 66
3.1.1. Resurse financiare . 66
3.1.2. Resurse umane . 66
Sectiunea a 4-a. Graficul . 67
Sectiunea a 5-a. Controlul . 71
Sectiunea a 6-a. Estimari . 71
Concluzii . 73
Bibliografie . 76


Extras din disertatie Cum descarc?

CAPITOLUL I
Programul de marketing
Sectiunea 1. Elementele componente ale programului de marketing
Fiecare plan de marketing trebuie sa se potriveasca cu nevoile si cu situatia dvs. Chiar si asa, exista componente standard fara de care nu se poate. Un plan de marketing ar trebui sa aiba mereu o analiza a situatiei, o strategie de marketing si un buget de cheltuieli.
Analiza Situatiei: in mod normal aceasta ar include o analiza a pietei, o analiza SWOT si o analiza a concurentei. Analiza de piata va include si previziuni ale evolutiei pietei segmentare, informarea clientilor, si o analiza a nevoilor pietei.
Strategie de Marketing: aceasta ar trebui sa includa cel putin o marturie a misiunii obiective, o strategie concentrata pe segmentul de piata interesat si pozitionarea produselor.
Previziuni ale Vanzarilor: acestea ar trebui sa includa suficiente detalii pentru a urmari vanzarile luna de luna comparand planul cu analiza. In mod normal un plan va include vanzari specifice ale anumitor produse, pe regiuni sau pe segmente de piata, pe canale, pe responsabilitati manageriale, si alte elemente. Doar previziunea este un minim necesar.
Buget de Cheltuieli: acesta ar trebui sa includa suficiente detalii pentru a urmari cheltuielile luna de luna comparand planul cu analiza. In mod normal un plan va include tactici specifice de vanzari, programe, responsabilitati manageriale, promotii si alte elemente. Bugetul de cheltuieli este un minim necesar. In general, planul de marketing poate fi privit ca un instrument prin intermediul caruia organizatia isi desemneaza obiectivele sale, isi defineste activitatile specifice prin intermediul carora urmeaza sa fie atinse obiectivele formulate, isi aloca resursele necesare in vederea desfasurarii activitatilor si precizeaza modalitatile folosite pentru coordonarea, evaluarea si controlul modului in care se deruleaza planul.
Planul de marketing reprezinta documentul pe baza caruia sunt desfasurate ulterior toate activitatile de marketing ale organizatiei intr-o perioada data. Elaborarea sa este absolut necesara in minimum doua situatii:
- atunci cand organizatia urmeaza sa debuteze in sfera afacerilor (planul de afaceri, chiar daca include in continutul sau o componenta de marketing, trebuie in mod obligatoriu completat cu un plan distinct de marketing).
- atunci cand organizatia pregateste inceputul noului an (de obicei, in lunile noiembrie - decembrie ale anului este analizata activitatea de marketing desfasurata, masura in care obiectivele acesteia au fost realizate si este adoptat planul de marketing pentru noul an).
Avand in vedere importanta sa, se poate afirma ca planul de marketing este un instrument indispensabil oricarei organizatii, din oricare domeniu de activitate.
Planul de marketing on-line are acelasi continut informational ca si planul de marketing al organizatiei, diferenta majora dintre acestea reprezentand-o domeniul de aplicabilitate: planul de marketing on-line vizeaza prezenta si actiunile organizatiei desfasurate in spatiul virtual.
Elaborarea planului de marketing on-line al organizatiei porneste de la premisa ca internetul reprezinta un mediu de comunicare care poate fi utilizat, in mod independent sau integrat in vederea realizarii comunicatiei de marketing a organizatiei. Iata de ce, continutul planului de marketing on-line al unei organizatii poate fi asimilat, intr-o anumita masura, continutului planului comunicatiei de marketing a organizatiei.
Planul de marketing on-line include urmatoarele componente:
(1) analiza mediului de marketing al organizatiei
(2) obiectivele planului
(3) audienta vizata prin intermediul planului
(4) instrumentele de marketing on-line utilizate
(5) mesajul transmis
(6) bugetul planului
(7) elementele de coordonare, evaluare si control ale planului
Analiza mediului de marketing al organizatiei - vizeaza doua directii majore:
- analiza mediului extern de marketing (cunoasterea modului in care diferitele componente de micromediu - clientii, concurentii, furnizorii, publicul, sau de macromediu - mediul demografic, mediul economic, mediul tehnologic, mediul cultural, mediul politic si mediul natural, afecteaza, favorabil sau nefavorabil, organizatia)
- analiza mediului intern de marketing (cunoasterea resurselor disponibile sau accesibile organizatiei - tehnice, financiare, umane, informationale, si a modului in care sunt alocate si utilizate acestea)
Obiectivele principale ale analizei sunt:
-identificarea oportunitatilor si amenintarilor existente in exteriorul organizatiei
- identificarea punctelor tari si punctelor slabe ale organizatiei


Fisiere in arhiva (1):

  • Program de Marcketing Privind Lansarea pe Piata a unui Nou Produs.docx

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!