Program de Marketing de Promovare a Mobilierului din PAL in Romania

Cuprins disertatie Cum descarc?

Introducere 2
Capitolul 1. Program de marketing. Notiuni generale 3
1.1 Continutul si importanta programului de marketing 3
1.2 Tipologia programelor de marketing 5
1.3 Elaborarea programului de marketing 6 
Capitolul 2. Coordonatele pietei de mobila in Romania 8
2.1 Caracteristicile mobilierului din PAL la comanda 9
2.2 SC PRO DESIGN ART SRL pe piata Romaniei 11
2.2.1 Obiectul de activitate al societatii 11
2.2.2 Organizarea structurala a societatii 12
2.2.3 Probleme cu care se confrunta PRO DESIGN ART 14 
2.3 Tendintele 2011 in amenajari interioare 15 
Capitolul 3. Analiza mediului de marketing al SC PRO DESIGN ART SRL 17 
3.1 Micromediul societatii 17
3.2 Macromediul societatii 26
Capitolul 4. Programul de marketing on-line 29
4.1 Obiectivele programului de marketing on-line 29
4.2 Audienta vizata prin intermediul programului de marketing 30
4.3 Instrumente de marketing on-line 31
4.4 Mesajul trimis 42
4.5 Bugetul programului de marketing 43
4.6 Elementele de coordonare, evaluare si control ale programului de marketing 46 
Concluzii 48
Anexe 50
Bibliografia 72


Extras din disertatie Cum descarc?

Introducere
Prin continutul sau, lucrarea isi propune sa identifice, sa contureze si sa evidentieze cat mai clar aspectele cele mai importante ale promovarii pe internet.
Daca cu putin timp in urma gradul de cunoastere si de penetrare a publicitatii pe internet in Romania era relativ redus, se constata ca in prezent, atat la nivel global cat si local, se inregistreaza salturi tehnologice calitative uriase. Alaturi de acestea, si promovarea pe internet se extinde vertiginos iar formele ei se diversifica cu o viteza ce lasa in urma eforturile de teoretizare si sintetizare a fenomenului.
Initial, in Romania, in perioada caracterizata de o slaba dotare cu calculatoare personale a populatiei si de o penetrare neinsemnata a conexiunilor la internet, reticenta de a utiliza internetul ca mijloc de comunicare publicitara, era explicabila si oarecum justificata. In prezent, agentii economici scapati de inhibitia initiala, isi manifesta nevoia de a avea acces la solutii rapide si eficiente pentru a se face cunoscuti in mediul de afaceri, pentru ca afacerea lor sa prospere in cel mai scurt timp.
In prezenta lucrare sunt tratate aspectele teoretice si practice in ceea ce priveste programul de marketing in cadrul societatii PRO DESIGN ART, in vederea dezvoltarii activitatii viitoare a acesteia si a pozitionarii cat mai adecvate pe piata virtuala a mobilei din Romania. 
In al doilea capitol sunt atinse aspecte privind prezentarea generala a societatii PRO DESIGN ART SRL cum ar fi obiectul de activitate, structura organizationala, precum si descrierea problemelor cu care se confrunta aceasta.
In cadrul capitolului trei se prezinta elementele micromediului societatii prin detalierea relatiei cu furnizorii, distribuitorii, clientii si concurentii acesteia. O scurta analiza a macromediului identifica cadrul general al desfasurarii activitatii societatii. In capitolul patru sunt prezentate obiectivele programului de marketing on-line, bugetul, precum instrumentele de promovare pe care le utilizeaza sau care urmeaza sa le utilizeze SC PRO DESIGN ART SRL in cadrul campaniei de promovare on-line a mobilierului din PAL.
Capitolul 1. Program de marketing. Notiuni generale
1.1 Continutul si importanta programului de marketing
Programul de marketing este un plan desfasurat al unei activitati complexe de marketing, alcatuit dintr-un ansamblu de actiuni practice, conducand la atingerea unui obiectiv ori a unui set de obiective, actiuni esalonate in timp, cu indicarea responsabilitatilor, a resurselor umane, materiale si financiare implicate in desfasurarea fiecareia in parte si a activitatii de ansamblu. 
Programul de marketing isi gaseste justificare avand la baza o serie de considerente care reflecta necesitatea unei cat mai bune fructificari a potentialului societatii ce-l elaboreaza. In primul rand programul de marketing este justificat de necesitatea sporirii eficientei economice a activitatii de piata, ceea ce, in conditiile modificarilor rapide ce se produc in sfera pietei, determina mai mult ca oricand, fundamentarea corecta a deciziilor, efectuarea si controlul fiecarei actiuni de marketing. In al doilea rand, el devine tot mai important pentru eliminarea dificultatilor de orientare si integrare a mijloacelor de marketing in efortul economic general, pentru coordonarea eficienta a resurselor si eforturilor intr-o anumita perspectiva, cat si pentru eliminarea neintelegerilor si ambiguitatilor. In al treilea rand, programele de marketing trebuie sa asigure colaborarea stransa a tuturor factorilor implicati in diferitele actiuni de marketing, indiferent de pozitia lor in structurile organizatorice ale societatii. 
Un program de marketing nu poate fi folosit de mai multe ori decat daca obiectivele raman aceleasi, iar conditiile mediului nu se modifica semnificativ - situatii foarte rare in practica. 
Ca instrument al conducerii, programul de marketing ofera avantaje, permitand explorarea alternativelor decizionale, evaluarea sistematica a actiunilor fiecarei alternative, selectarea si utilizarea metodelor specifice pentru atingerea scopului final.
Pentru conducerea societatii elaborarea programului de marketing prezinta o serie de avantaje:
1. asigura definirea cu precizie a obiectivelor de piata;
2. permite alocarea eficienta a resurselor de care va fi nevoie in realizarea diferitelor actiuni si procurarea lor din timp;
3. programarea deciziilor ofera conducerii posibilitatea sa pregateasca toate conditiile necesare executarii lor;
4. fiind prezentate intr-o forma scrisa, programul devine un important instrument de comunicare, in interiorul regiei si de control, in acelasi timp.


Fisiere in arhiva (1):

  • Program de Marketing de Promovare a Mobilierului din PAL in Romania.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!