Proiect de Monitorizare a Obiectivelor Calitatii in Cadrul SC Smart Logistics SRL

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I. Standardele ISO 9000
1. Istoricul si originile ISO 9000 6
2. ISO 9001:2000 11
CAPITOLUL II. Prezentarea de ansamblu a S.C. SMART LOGISTICS S.R.L.
1. Privire generala a S.C. SMART LOGISTICS S.R.L 13
2. Cunoasterea si studiul principalelor activitati si unitati Componente 17
3. Tratarea principalelor problemele de specialitate 23
CAPITOLUL III. Proiect de monitorizare a obiectivelor calitatii in cadrul S.C. SMART LOGISTICS S.R.L.
1. Prezentarea obiectivelor generale si specifice ale calitatii 27
2. Proces de monitorizare a satisfactiei clientilor 29
3. Proces de monitorizare a resurselor umane 33
CONCLUZII 40BIBLIOGRAFIE 42ANEXE 43


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Pentru a avea succes o firma trebuie sa aduca pe piata produse sau servicii care au o necesitate, o utilitate sau un scop bine definit, satisfac asteptarile clientului, sunt produse in conformitate cu standardele si specificatiile aplicabile si sunt furnizate la un cost ce ii va da posibilitatea sa obtina un anumit profit. 
Pentru a-si atinge obiectivele trebuie sa organizeze factorii tehnici, administrativi si umani, astfel incat sa aiba loc reducerea, eliminarea si cel mai important, prevenirea deficientelor calitative. 
Asadar, exista parerea larg raspandita potrivit careia imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor determina imbunatatirea pozitiei firmei pe piata 
In acest scop este necesara implementarea si dezvoltarea unui sistem de conducere a calitatii pentru realizarea obiectivelor definite de politica in domeniul calitatii a unei firme, care trebuie corelat cu necesitatile si asteptarile clientului, dar servind in acelasi timp la protejarea intereselor companiei.
In limbaj comun, notiunea de calitate este adesea asociata ideii de excelenta. Produsele de inalta calitate sunt considerare cele mai bune de pe piata si in mod inevitabil sunt si cele mai scumpe si exclusive, produse de specialisti de inalta clasa, pentru un segment foarte mic de piata. 
O societate care lucreaza in cadrul unui sistem de management al calitatii se apreciaza ca este ,,orientata catre calitate". 
Pentru a se putea aprecia orientarea catre calitate a firmei, masura in care lucreaza in cadrul unui sistem de management al calitatii, s-au dezoltat o serie de standarde (din familia ISO 9000. Standardele din familia ISO 9000 contin o serie de cerinte referitoare la managementul calitatii si se constituie ca referentiale ale aprecierii orientarii catre calitate a organizatiei.
Conceptul de calitate. asa cum reiese el in standardul ISO 9000 este foarte diferit de termenul uzual, reprezentand ,,aptitudinea de utilizare potrivita si valoarea oferita pentru banii cheltuiti si mai presus de toate acestea, satisfacerea nevoilor clientilor".
Standardul 9001:2000 este un standard specific care poate fi aplicat tuturor societatilor, produselor si serviciilor si care poate fi folosit pentru certificarea sistemelor management al calitatii. Poate fi deasemenea o baza contractuala. 
Avantajele implementarii standardului ISO 9001:2000 sunt: scaderea pierderilor de produs, cresterea calitatii produsului, cresterea profitului, reducerea costurilor, imbunatatirea productivitatii, reducerea reprelucrarilor si rebuturilor, imbunatatirea pozitiei competitive, imbunatatirea consecintelor calitatii, realizarea unui lucru mai bun in echipa si a unei cooperari mai bune intre angajati, imbunatatirea increderii clientilor, satisfacerea cerintelor contractuale ale clientilor. 
Sistemul de management al calitatii, eficient si flexibil este un instrument util managementului de top al organizatiei, precum si intregului staff managerial, pentru a tine sub control calitatea produselor si serviciilor furnizate.
CAPITOLUL I. Standardele ISO 9000
1. Istoricul si originile ISO 9000.
Initial au fost standardele NATO AQAPl, AQAP4 si AQAP9 care au fost prelucrate ulterior de Ministerul Britanic al Apararii si au fost publicate sub denumirea Def Stan 05-21, 05-24 si 05-29, iar mai tarziu, in 1979, au devenit BS 5750 Pts 1, 2 si 3, ramanand neschimbate pana la aparitia ISO 9001:2000. 
In 1959, Statele Unite ale Americii dezvolta asa numitele Cerinte pentru Program de Calitate, un standard de calitate pentru aprovizionare in domeniul alimentar, prezentand in detaliu ce trebuie sa faca furnizorii pentru a realiza performanta.
In 1962 NASA dezvolta propriul Sistem de Cerinte de Calitate pentru furnizorii sai. In 1968 NATO adopta AQAO l (Proceduri de Asigurarea Calitatii pentru Aliati) in care sunt specificate cerintele pentru achizitionarea echipamentului NATO. 
Standardul ISO referitor la calitate a inlocuit multe standarde militare si de stat, cum ar fi AQAP (Publicatii despre Asigurarea Calitatii pentru Aliati) cel pe baza caruia a fost creat de fapt. Seriile de standarde ISO 9000 au fost introduse initial in industria aeronautica si in cadrul armatei.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect de Monitorizare a Obiectivelor Calitatii in Cadrul SC Smart Logistics SRL.docx

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!