Promovarea Imaginii Companiei prin Campanii de Relatii Publice

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 4
CAPITOLUL 1. CAMPANIA DE RELATII PUBLICE 5
1.1 DEFINIREA CAMPANIEI DE RELATII PUBLICE 5
1.2 TIPURI DE CAMPANII DE RELATII PUBLICE 7
1.3 CARACTERISTICILE CAMPANIILOR DE RELATII PUBLICE 8
CAPITOLUL 2. PLANUL CAMPANIEI DE RELATII PUBLICE 9
2.1 DEFINIREA PROBLEMEI 9
2.2 ANALIZA SITUATIEI 11
2.3 STABILIREA OBIECTIVELOR 11
2.4 IDENTIFICAREA DIFERITELOR CATEGORII DE PUBLIC 13
2.5 STABILIREA STRATEGIILOR 13
2.6 STABILIREA TACTICILOR 17
2.7 FIXAREA CALENDARULUI DE LUCRU 20
2.8 STABILIREA BUGETULUI 21
2.9. EVALUAREA CAMPANIEI DE RELATII PUBLICE 21
2.9.1 Proceduri de evaluare a campaniei de relatii publice 21
2.9.2 Evaluarea eficientei campaniilor de relatii publice 24
CAPITOLUL 3. ANALIZA CAMPANIEI "SANSA LA VIATA, SANSA LA NOI AMINTIRI" 25
3.1 ASPECTE GENERALE DESPRE CAMPANIE 25
3.2 EVALUAREA CAMPANIEI "SANSA LA VIATA, SANSA LA NOI AMINTIRI" 27
3.3 REZULTATELE CAMPANIEI 31
CAPITOLUL 4. CONCLUZII 35
BIBLIOGRAFIE 42


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Am ales ca tema a lucrarii de disertatie ,,promovarea imaginii companiei prin campanii de relatii publice" datorita multiplelor posiblitati de abordare pe care le ofera si a consecintelor care pot face obiectul unui astfel de studiu de caz. Pentru a-si castiga si mentine succesul pe piata si reputatia, nu mai este suficient ca marii producatori de bunuri de larg consum sa ofere produse exceptionale din punct de vedere calitativ. In perioada actuala, cand nivelul de viata este in crestere si cerintele tot mai exigente, pentru a cuceri clienti, cumparatori si consumatori, companiile trebuie sa isi orienteze activitatea dincolo de activitatile de promovare specifice brandului si sa apeleze la promovarea corporatista, la cultivarea increderii in organizatie. Pentru aceasta tot mai multe companii se implica in viata societatii in care isi desfasoara activitatea economica. Am considerat ca un bun exemplu de campanie corporatista este campania ,,sansa la viata, sansa la noi amintiri", un studiu de caz complex care apeleaza la comunicarea prin toate mijloacele mass-media, se foloseste de multe instrumente specifice activitatii de relatii publice, are obiective clare si rezultate cuantificabile.
Lucrarea de fata este structurata in trei capitole avand drept scop prezentarea campaniei si a mijloacelor de realizare a acesteia, determinarea aspectelor pozitive care asigura succesul unei campanii si a celor negative care trebuie evitate pe viitor. Primul capitol al lucrarii prezinta cateva notiuni teoretice cu privire la campania de relatii publice, tipurile de campanii si caracteristicile acestora. Cel de-al doilea capitol imbina notiunile teoretice cu aspectele practice specifice campaniei studiate. Astfel, se prezinta etapele de realizare a unui plan de campanie de relatii publice cu aplicarea practica a campaniei studiate. Ultimul capitol este dedicat analizei campaniei si prezentarii concluziilor in intentia de a organiza principalele idei rezultate intr-un mod clar si concis. 
Motto : ''Relatiile publice trebuie sa depaseasca domeniul construirii imaginilor de corporatie si de institutie, pentru a incepe sa promoveze dezbaterile si educarea in legatura cu problemele importante ale vremurilor noastre'. 
Frank Vogel, fost director de informare si relatii externe, Banca Mondiala
CAPITOLUL 1. CAMPANIA DE RELATII PUBLICE
1.1 Definirea campaniei de relatii publice
D.Newsom, JV.Turk propun urmatoarea definitie a campaniilor de relatii publice:
Campaniile sunt eforturi coordonate, ample si orientate spre atingerea unui anumit obiectiv sau set de obiective corelate care vor permite organizatiei sa atinga, in viitor, un scop pe termen lung, exprimat sub forma unei declaratii de principii. 
O campanie trebuie construita in jurul unei declaratii de pozitionare: o declaratie a organizatiei care are la baza un anumit scop.
In definirea campaniilor apar urmatoarele notiuni a caror definire succinta este:
- Scopurile sunt rezultatele globale pe care organizatia spera sa le obtina prin activitatea ei.
- Obiectivele sunt reprezentate de actiuni si etape specifice care masoara progresul facut in atingerea scopurilor; obiectivele trebuie sa fie concrete, masurabile, sa aduca o contributie semnificativa la realizarea scopurilor si sa aiba termene specifice de executie.
- Declaratia de principii este reprezentata de un text scurt in care sunt prezentate valorile majore ale unei organizatii, scopurile pe care le are, locul si responsabilitatea ei intre celelalte organizatii asemanatoare si in societate in general.
Specialistii de relatii publice au la dispozitie urmatoarele instrumene, procese (potrivit lui J.E. Grunig si T. Hunt) pentru a defini si a planifica o situatie:
Evenimentul este o intamplare de scurta durata care ocupa un interval de timp precis, raspunde numai unui obiectiv si vizeaza unul sau mai multe publicuri bine determinate. Evenimentul poate include obiective specifice de mai mica anvergura si cu caracter punctual.
O campanie este un proces care are o durata mai mare, dar, la fel ca evenimentul, are un inceput si un sfarsit bine precizate. Aceasta este alcatuita din mai multe evenimente sau alte actiuni specifice de relatii publice; obiectivele ei sunt mai largi si implica o gama larga de categorii de public.
Programul este, de asemenea, format din mai multe evenimente si actiuni de relatii publice, dar nu are termen clar de finalizare. Acesta poate fi vazut si modifcat periodic si poate continua atat timp cat se considera ca este necesar. Obiectivele programlui sunt de mare anvergura si vizeaza probleme generale. 
Campaniile de relatii publice se afla in stransa legatura cu alte tipuri de campanii, relatiile dintre acestea sunt complexe si de aceea se folosesc frecvent elemente de relatii publice ca instrumente de lucru in campanii de marketing sau de publicitate si invers, tehnici de marekting, publicitate, promotiune se aplica de campaniile de relatii publice.


Fisiere in arhiva (1):

  • Promovarea Imaginii Companiei prin Campanii de Relatii Publice.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!