Rolul Programelor de Promovare la SC Zumzi SRL

Extras din disertatie Cum descarc?

Motto:
,,Whatever you do in life will be insignificant, but it's very importand to do it, because nobody else will!"
Mahatma Gandhi
INTRODUCERE
Lucrarea de fata serveste drept lucrare de diploma pentru masteratul de Relatii Publice, din cadrul Universitatii ,,Babes Balyai" din Cluj Napoca.
Asadar, in cele ce urmeaza voi discuta despre o campanie de promovare de tip online, aplicata pe compania SC Zumzi Srl - companie in cadrul careia ocup postul de account manager la nivel national.
Pana sa discutam despre partea practica as dori sa reamintesc in prima faza, cateva elemente principale si teoretice ale relatiilor publice, definitii si teorii pe care le-am studiat si in cadrul aceleasi facultati: Facultatea de Comunicare si Relatii Publice din cadrul aceleasi universitati.
Aceste elemente sunt esentiale pentru a reaminti, asa cum am spus mai sus, excat ceea ce reprezinta relatiile publice si care sunt rolul acestora in ziua de azi, intr-o companie si nu numai.
In a doua parte a introducerii voi defini cateva elemente principale legate de subiectul central si anume: site-ri de reduceri colective , urmand ca studiul de caz sa fie aplicat pe o campanie de promovare de tip online.
CAPITOLUL I
DEFINITIA SI EVOLUTIA RELATIILOR PUBLICE
1. Definirea termenului de Relatii Publice
Aparitia relatiilor publice au loc in secolul XX, dar cu toate acestea avand radacini vechi in istorie. 
Termenul de relatii publice a fost folosit prima data de Thomas Jefferson, iar cu sensul de activitate de relatii publice de o comanie americana de telegraf. Importanta activitatii de relatii publice a fost subliniata din secolul XVIII de W. Fox, care a atentionat Parlamentul de importanta ei, spunand ca guvernantii vor trebui sa se supuna opiniei publice. Principalii practicanti au fost Ivy Lee si Eduard Bernais.
In ultimele decenii aceasta specializare a cunoscut o ascensiune vertiginoasa: in anul 2000 existau aproximativ 140.000 de practicieni in relatii publice in SUA.
Termenul de relatii publice a fost folosit destul de devreme li de catre un avocat american pe nume Dorman Eaton in anul 1882. Utilizand acest termen, Eaton s-a adresat auditoriului de la Scoala de avocatura Yale, in lucrarea "The Public Relations and Diuties of the Legal Profession", si totodata a dat o definitie a termenului care se enunta in felul urmator: "actiunea de a satisface si de a multumii oamenii" .
Edward L. Bernays, considerat alaturi de Ivy Lee parintele relatiilor publice moderne, este unul dintre intemeietorii relatiilor publice care in 1923 a scris prima carte consacrata acestui domeniu, fiind vorba de ,,Crystalizing Public Opinion" (,,Cristalizarea opiniei publice"). Astazi, in bibliografia de relatii publice exista mai mult de 16.ooo de titluri. 
Desori apare confuzia dintre relatii cu publicul si relatii publice ele fiind activitati total diferite, sau dintre marketing si relatii publice, publicitate si relatii publice, manipulare si relatii publice s.a.m.d. 
Relatiile publice sunt practicate in institutiile guvernamentale, precum si in organizatii non-guvernamentale, in firme, in asociatii civice, in institutii bancare, in institutii educationale, culturale etc. Ele interfereaza, prin unele tehnici, cu alte tipuri de activitate, cum ar fi: marketingul, reclama, publicitatea, afacerile publice etc.
Ceea ce fac specialistii de relatii publice, ne este explicat prin cea mai buna definitie data de revista profesionala Public Relations News: ,,(...) functie de conducere care evalueaza atitudinile publicului, apropie politicile si procedurile unui individ sau ale unei organizatii de interesele publicului, planifica si executa un program de actiune pentru a castiga intelegerea si acceptarea publicului".


Fisiere in arhiva (1):

  • Rolul Programelor de Promovare la SC Zumzi SRL.docx

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!