Solutii Open-Source de Informatizare a Activitatilor Compartimentelor de Resurse

Cuprins disertatie Cum descarc?

CUPRINS
INTRODUCERE 2
CAPITOLUL I: MANAGEMENTUL RESURSELOR UMANE - PREZENT SI PERSPECTIVE
1.1 Istoricul si evolutia managementului resurselor umane 4
1.2 Rolul si particularitatile managementului resurselor umane 8
1.3 Strategii si politici in domeniul resurselor umane 16
CAPITOLUL II: MANAGEMENTUL MODERN AL RESURSELOR UMANE - LOCUL SI UTILITATEA TEHNOLOGIILOR I.T.
2.1 Cerinte de informatizare a managementului resurselor umane 22
2.2 Performanta si eficacitatea unui sistem informatic de resurse umane 27
2.3 Sisteme informationale ale resurselor umane 31
CAPITOLUL III: SOLUTII OPEN - SOURCE DE INFORMATIZARE A ACTIVITATILOR COMPARTIMENTELOR DE RESURSE UMANE: STUDIU DE CAZ LA S.C. GRAFITTI CONSTRUCT S.R.L. BAILA
3.1 Prezentarea societatii 43
3.2 CIEL Salarii - program de evidenta al salariatilor utilizat de SC GRAFITTI SRL 45
3.3 Revisal -Registrul de evidenta a salariatilor 50
3.4 Avantajele unui sistem informatic cu licenta 58
CONCLUZII 62
BIBLIOGRAFIE 66


Extras din disertatie Cum descarc?

CAPITOLUL I
Managementul resurselor umane - prezent si perspective
1.1 Istoricul si evolutia managementului resurselor umane 
Performantele economiilor nationale si ale firmelor depind intr-o masura insemnata de calitatea gestionarii resurselor, intre care un loc insemnat revine resurselor umane. Resursele umane trebuiesc astfel gestionate incat sa devina factorul ,,motor" al progresului unitatii conduse. In tara noastra problemele gestionarii resuselor umane intampina inca dificultati din cauza trecerii greoaie de la un sistem politico-economic de comanda centralizat in care decizia managerilor era limitata, deciziile luandu-se de conducerea politica a statului, la un sistem descentralizat, specific economiei de piata. 
Dintre definitiile date managementului resurselor umane si publicate in literatura de specialitate din tara noastra amintim: 
o cuprinde toate activitatile orientate spre factorul uman, avand drept obiective: conceperea, proiectarea, utilizarea optima, intretinerea si dezvoltarea socio-umana;
o ansamblul activitatilor referitoare la asigurarea utilizarii optime a resurselor umane in beneficiul organizatiei, al fiecarui individ si al comunitatii, in general;
o complexul de activitati orientate catre utilizarea eficienta a "capitalului uman" in scopul realizarii obiectivelor organizationale, simultan cu asigurarea conditiilor ce garanteaza satisfacerea nevoilor angajatilor;
o ansamblu deciziilor care afecteaza relatiile dintre principalii parteneri sociali - patronul si angajatii - menite sa asigure sporirea productivitatii si a eficientei activitatii economice;
o reprezinta un complex de masuri concepute interdisciplinar cu privire la recrutarea personalului, selectia, incadrarea, utilizarea prin organizarea ergonomica a muncii, stimularea materiala si morala, pana la momentul incetarii contractului de munca.
Din examinarea definitiilor prezentate se pot trage unele concluzii care reflecta, de fapt, stadiul de dezvoltare si consolidare a teoriei si practicii manageriale in acest domeniu de activitate. Se mai poate constata ca definitiile mentionate nu contin elemente contradictorii, ca se completeaza reciproc, fiecare definitie contribuind la circumscrierea continutului managementului resurselor umane. 
Continutul managementului resurselor umane este dat si de multitudinea si diversitatea activitatilor care trebuie desfasurate, corelate si armonizate in domeniul resurselor umane. Activitatile se impart in trei categorii principale: 
o activitati strategice, considerate activitati de orientare si conceptie (stabilirea politicilor de personal, planificarea pe termen lung etc);
o activitati de consultanta, care sunt, in esenta, activitati de consiliere (asistarea managerilor in aspectele cheie ale managementului personalului);
o activitati operationale de zi cu zi care asigura o functie de servire (recrutarea de personal, evidentele cu angajati etc.)
Trebuie sa existe garantia ca toate activitatile managementului resurselor umane sunt realizate in conditiile respectarii cerintelor sau prevederilor legale, iar evaluarea activitatilor respective se va face, in functie de contributia acestora la indeplinirea obiectivelor organizationale. 
Pe parcursul timpului, in domeniul managementului resurselor umane, pot fi identificate sau individualizate diverse periodizari sau etape de dezvoltare. Una dintre variante este urmatoarea: 
o etapa empirica;
o etapa bunastarii sau prosperitatii;
o administrarea personalului;
o managementul personalului - faza de dezvoltare;
o managementul personalului - faza matura;
o managementul resurselor umane - prima faza;
o managementul resurselor umane - a doua faza.


Fisiere in arhiva (9):

  • Solutii Open-Source de Informatizare a Activitatilor Compartimentelor de Resurse
    • BIBLIOGRAFIE.doc
    • CAP.I.doc
    • CAP.II.doc
    • CAP.III.doc
    • caracteristici.doc
    • CONCLUZII.doc
    • coperta.doc
    • CUPRINS.doc
    • INTRODUCERE.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!