INTRODUCERE Argumentarea temei alese În zilele noastre, nevoia destinaţiilor de a a se diferenţia de competitoarele sale a devenit mai critică decât oricând. Un brand de succes al destinaţiei turistice constă în realizarea unei poziţionări cât mai bună în mintea şi inima turistului, iar pentru aceasta, oamenii de marketing se concentrează pe experienţa turistică şi creează mesaje de marketing ce apelează mai departe la emoţiile potenţialilor turişti. Tema cercetării mele se bazează pe aceste informaţii, de aceea am dorit să realizez o analiză cu privire la oportunitatea utilizării mitulu... vezi detalii
I. Neconformitatea pentru organizatie 1.1. Neconformitatile boala sau binefacere pentru organizatii In toate oganizatiile chiar performante, ”vanatoarea” neconformitatilor ar putea fi instaurata ca un sport profesional. Este necesar ca depistarea neconformitatilor sa devina o misiune sistemica si permanenta a oricarui responsabil si salariat. Numai o asemenea misiune face posibila evoluarea situatiilor si ameliorarea in mod semnificativ a eficacitatii organizatiilor, ea permitand rezolvarea unor probleme costisitoare, generatoare de tensiuni intre functii si diferente intre membrii organ... vezi detalii
Metodele statisticii economico-sociale îşi propun să realizeze legătura dintre realitatea economică ce se manifestă în orice mediu de afaceri şi sistemul de management al firmei, furnizându-i acestuia informaţiile necesare luării deciziilor operative şi strategice. Termenul de piaţă desemnează în sens larg spaţiul de desfăşurare a tranzacţiilor cu bunuri şi servicii la nivel mondial, naţional, regional şi local şi, în sens restrâns, mulţimea actorilor implicaţi în activitatea unui agent economic ce defasoara o activitate comercială. Această a doua accepţiune este sensul folosirii termenulu... vezi detalii