Lucrari de Disertatie pentru Stiintele Comunicarii

docx

Rolul Programelor de Promovare la SC Zumzi SRL

Motto: ,,Whatever you do in life will be insignificant, but it's very importand to do it, because nobody else will!" Mahatma Gandhi INTRODUCERE Lucrarea de fata serveste drept lucrare de diploma pentru masteratul de Relatii Publice, din cadrul Universitatii ,,Babes Balyai" din Cluj Napoca. Asadar, in cele ce urmeaza voi discuta despre o campanie de promovare de tip online, aplicata pe compania SC Zumzi Srl - companie in cadrul careia ocup postul de account manager la nivel national. Pana sa discutam despre partea practica as dori sa reamintesc in prima faza, cateva elemente ... vezi detalii

doc

Efectele Utilizarii Celebritatilor in Publicitate

INTRODUCERE Motivul din spatele "total branding"-ului poate fi expus precum o incercare de a uni diverse activitati pentru a castiga preferinta clientului. In legatura cu acest context, tema lucrarii de fata - "Efectele utilizarii celebritatilor in publicitate", este una semnificativa. Numarul de personalitati care sprijina branduri a crescut constant in ultimii ani peste tot in lume. Oamenii de marketing recunosc fatis puterea celebritatilor in influentarea deciziilor de cumparare ale consumatorilor, avand un efect puternic asupra memoriei acestora. Majoritatea consuma... vezi detalii

doc

Managementul Crizei de Imagine a Organizatiei - Studiu de Caz Dacia

Argument Crizele - la scara mai mica sau mai mare - tin, dupa toate aparentele, de domeniul cotidianului. Pentru ca ele sa nu alimenteze permanent temerile clientilor sau mai general spus a indivizilor tratati in diverse ipostaze, tot de domeniul cotidianului trebuie sa tina si tratarea lor. Relatiile publice detin trusa de prim ajutor in situatii de criza si, totodata, dispun de metodele preventive cele mai eficiente. Ceea ce mi-am propus este sa argumentez si sa ilustrez faptul ca astazi, mai mult decat oricand, companiile trebuie sa fie in permanenta alerta, prin elaborarea pro-activa a... vezi detalii

Hopa sus!