Strategia de Comunicare On-line si Creatia in Publicitatea On-line

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE 4
Capitolul 1. Comunicarea On-line versus comunicarea Off-line 7
1.1. Publicitatea pe internet 7
1.2. De ce publicitate On-line 9
1.2.1. Principalele avantaje ale publicititatii On-line 10
1.2.2. Obstacole 10
1.3. Publicitatea On-line versus publicitatea traditionala 11
1.4. Internetul - Noul canal al relatiilor publice 13
Capitolul 2. Piata publicititatii On-line 15
2.1. Investitorii in publicitate 15
2.2. Cyber-consumatorul 17
2.3. Perspective ale dezvoltarii publicititatii On-line la nivelul pietei romanesti 24
Capitolul 3. Strategii de comunicare specifice mediului On-line 26
3.1. Dezvoltare tehnologiei informatiei 26
3.2. Internetul suport operational al campaniilor de marketing direct ale organizatiilor 27
3.3. Instrumentele principale de comunicare si promovare pe internet 33
3.3.1. Campaniile de direct e-mail 33
3.3.2. Crearea si utilizarea site-urilor WEB 35
3.3.3. Aplicatiile de comert electronic 37
3.3.4. Crearea si utilizarea grupurilor de discutii 39
3.3.5. Blogul ca instrument de marketing 42
3.3.6. Promovarea prin marketing viral 45
Capitolul 4. Studiu de caz privind strategia de comunicare On-line 47
4.1. Obiectivul cercetarii 47
4.2. Metodologia cercetarii 48
4.3. Operationalizarea cercetarii 50
4.4. Interpretarea grafica a studiului de caz 51
4.5. Principalele obiective realizate prin raspunsurile obtinute in urma chestionarului 60
4.6. Analiza SWOT 60
4.7. Analiza si interpretarea rezultatelor 63
CONCLUZII SI PROPUNERI 71
Bibliografie 74


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Tema lucrarii de disertatie se numeste ,,Strategia de comunicare on-line si creatia in publicitatea on-line" si este dezbatuta pe parcursul a patru capitole, in care am urmarit evolutia publicitatii on-line, piata acesteia, strategiile specifice acestui mediu, tratand pe componentele sale esentiale, punand accent pe studiul de caz ce urmareste perceptia si satisfactia utilizatorilor de Internet vis-a-vis de publicitatea on-line.
Am abordat aceasta tema deoarece in urma studierii diferitelor discipline, care la un moment dat au tratat acest concept, mi s-a parut interesant si totodata a fost o provocare tinand cont de noutatea si complexitatea acestuia si mai ales tratarea din perspectiva pozitiei Romaniei ca membru activ in mediul on-line.
In capitolul I am abordat publicitatea online versus comunicarea offline, punand accentul pe crearea acesteia, dar mai ales pe nevoia constituirii unui astfel de canal de comunicare pentru organizatii. Am tinut totodata sa mentionez avantajele si obstacolele publicitatii online, dar mai ales sa o compar cu cea traditionala si nu in ultimul rand sa trec in revista schimbarile pe care le-a produs in relatiile publice.
Succesul utilizarii publicitatii online este determinat in mod semnificativ de buna cunoastere a domeniului publicitatii, in general, cat si de cunoasterea caracteristicilor Internetului ca mediu de comunicare.
Capitolul II al lucrarii urmareste piata publicitatii si care sunt investitorii la nivelul Romaniei intr-un moment delicat din punct de vedere economic. In acest capitol am tratat cyber consumatorul, acesta este o persoana sociabila, ce alege sa isi petreaca o parte a timpului liber pe Internet, dar se dovedeste a fi si un cititor avid.
Dezvoltarea marketingului on-line la nivelul pietei romanesti se gaseste, inca, la un nivel primar in cadrul fazei de lansare, evolutiile favorabile produse in mediul de afaceri, din punct de vedere institutional si la nivelul infrastructurii sociale si culturale fiind compensate de performantele mai reduse asociate gradului de conectivitate, integrarii si adoptarii comertului electronic si dezvoltarii serviciilor auxiliare.
In capitolul III am urmarit strategiile de comunicare specifice mediului online trecand mai intai prin etapele dezvoltarii tehnologiei informationale.
Folosirea Internetului in mediul afacerilor si a marketingului se sprijina pe oportunitatile pe care acesta le creeaza organizatiei interesate in acest sens. Marketingul on-line presupune folosirea Internetului pentru a comunica direct, personalizat, interactiv si la distanta in vederea atingerii unor obiective de natura relationala si/sau tranzactionala ale organizatiei.
Organizatia poate opta, in raport cu obiectivele pe care le urmareste, publicul caruia i se adreseaza, produsele si serviciile in cauza si resursele de care dispune pentru utilizarea individuala, independenta sau integrata a publicitatii on-line, a campaniilor de direct e-mail, a site-urilor web, a aplicatiilor de comert electronic si a grupurilor de discutii.
Principalele avantaje pe care le aduce organizatiei utilizarea postei electronice ca mediu de comunicare directa se refera la caracterul personal al comunicarii cu consumatorul, posta electronica permite organizatiei sa expedieze consumatorilor mesaje adecvate aproape perfect caracteristicilor acestora ), caracterul confidential al comunicarii cu consumatorul, aceasta permite organizatiei sa expedieze consumatorilor mesaje al caror continut este cunoscut doar consumatorului si organizatiei.
Atunci cand o firma ia in calcul construirea unei prezente on-line principalele elemente care trebuie luate in considerare in realizarea site-ului, prin resurse proprii sau apeland la profesionisti, sunt design-ul, amplasarea acestuia si modul in care va fi administrat (intretinerea si extinderea), ultimul fiind si cel mai greu de realizat.
In decursul anilor dezvoltarea aplicatiilor de comert electronic a reprezentat succesiunea logica a crearii, dezvoltarii si utilizarii site-urilor web ale organizatiilor, aceasta evolutie fiind motivata de dorinta majoritatii organizatiilor de a nu limita operationalitatea site-urilor lor la atingerea unor obiective cu caracter exclusiv informational si de a le rentabiliza prin atasarea unei componente comerciale evidente.
In contextul utilizarii Internetului in sfera marketingului direct, grupurile de discutii reprezinta ansambluri de consumatori efectivi sau potentiali care folosesc Internetul pentru a schimba informatii pe o anumita tema de interes.
Blogging-ul poate fi util in orice segment care este parte din nucleul unei companii de succes si viabile. Cerintele esentiale ale oricarei afaceri sunt urmatoarele: idei decente, un produs grozav, vizibilitate si o echipa de oameni foarte bine instruiti care muncesc mult pentru reusita companiei.
De asemenea o companie trebui sa aiba relatii excelente cu clientii, un departament de vanzari puternic, o asistenta decenta pentru clienti si de o serie de alti factori.
Marketingul viral este o metoda de promovare in care mesajul publicitar este transmis de la o persoana la alta fara interventia directa a celui care face promotia. Numele este dat de modul in care se propaga virusii prin email, multiplicandu-se pe nenumarate nivele. Marketingul viral mai este cunoscut ca "buzz-marketing" sau "word of mouth ", acesta este neconventional si se bazeaza pe liderii de opinie.
Capitolul IV trateaza studiul aplicativ pe care se bazeaza lucrarea, tratand situatia pe care o intampina organizatiile atunci cand decid sa-si faca simtita prezenta la nivel on-line.
Pentru a putea trata acest subiect amplu a trebuit sa creez o imagine de ansamblu asupra preferintelor si mai ales perceptiei despre mediul on-line, studiind frecventa accesarii link-urilor publicitare, dar si a nivelului de achizitii on-line.
In concluzie cest domeniu este in plina dezvoltare in Romania, de aceea organizatiile trebuie sa studieze cu mare atentie fluctuatiile de pe aceste piete on-line si de ce nu sa fie dispuse sa se adapteze in mod continuu cerintelor acestora.


Fisiere in arhiva (1):

  • Strategia de Comunicare On-line si Creatia in Publicitatea On-line.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 10 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!