Strategii de promovare a serviciilor de asigurari pe piata internationala

Cuprins disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
1. Aspecte conceptuale si metodologice cu privire la strategii de promovare.
1.1. Conceptul de promovare si structura activitatii promotionale
1.2. Strategia de promovare
2. Strategii de promovare practicate de compania Generali Asigurari pe piata din Romania. 
2.1 Prezentarea societatii GENERALI ASIGURARI SA 
2.2 Produsele oferite de GENERALI ASIGURARI 
2.3 Campanie de promovare a asigurarii de viata. 
2.4. Campania de vara 2010 a politei obligatorii RCA 
2.5 Campania de promovare a Fondului de Pensii Administrat Privat. 
2.6. Strategii Generali - responsabilizarea proprietarilor de locuinte, politica de abordare a clientilor 
2.7. Evolutia pe termen mediu si scurt a companiilor de asigurari. Strategii GENERALI Grup pentru piata de asigurari din Romania 
3. Analiza pietei de asigurari din Romania. Cercetare de marketing 
3.1. Istoric al asigurarilor 
3.2. Tipuri de asigurari 
3.3 Topul societatilor de asigurari pentru primul trimestru al anului 2010. 
3.4 Analiza pietei asigurarilor din punct de vedere al primelor brute subscrise si daunelor brute platite 
3.5 Cercetare de marketing : Atitudini, opinii si comportamente ale clientilor societatii S.C. Generali Asigurari S.A. cu privire la serviciile societatii 
4. Program de marketing pentru imbunatatirea imaginii produselor Generali Asigurari. Campanie promotionala.
Concluzii si propuneri 
Bibliografie 
Anexe


Extras din disertatie Cum descarc?

INTRODUCERE
Piata internationala a asigurarilor se afla intr-o continua crestere, desi in ultimele decenii, au aparut evenimente neprevazute care au generat imense pierderi financiare, atat pentru asiguratori, cat si pentru reasiguratori. Piata romaneasca a asigurarilor nu a fost defel ocolita de fenomenele care au afectat activitatea societatilor de asigurare si reasigurare pe plan international.
Generali Asigurari S.A. se confrunta, mai mult ca oricand, cu o piata din ce in ce mai competitiva, de vreme ce tot mai multe banci precum si alte entitati specializate in servicii financiare isi concentreaza eforturile pentru a penetra piata asigurarilor. Propunerile indicate pentru a pastra avansul fata de concurenta par sa rezide in utilizarea tot mai agrsiva a tehnologiei.
De ce trebuie sa ne asiguram? In conditiile in care romanii cheltuiesc foarte putin din veniturile personale pentru asigurari, se naste intrebarea daca trebuie sa ne asiguram si de ce. Studiile alcatuite pe baza rezultatelor obtinute de la companiile de asigurare din Romania arata ca piata de profil este in crestere si implicit, dovedesc un interes accentuat pentru acest domeniu.
La ora actuala, produsele firmelor de asigurari tind sa raspunda mai multor cerinte ale consumatorului, adica ale celui asigurat. Unele dintre acestea ofera , pe langa asigurarea de viata, de exemplu, si o varianta de plasament ( economisire) a veniturilor personale. Aceleasi studii arata ca, pe masura cresterii nivelului de trai, interesul pentru asigurari creste.
Studiu de fata are menirea de a contura imaginea clientilor societatii S.C. Generali Asigurari S.A. cu privire la serviciile de asigurare oferite. Aceasta cercetare vrea sa determine gradul de cunoastere si apreciere a serviciilor societatii de catre clienti, masura in care acestia sunt multumiti de serviciile societatii si intentiile de apelare la aceste servicii. Aceste informatii vor ajuta managerii sa adopte decizii corecte in legatura cu sensul schimbarilor pe care vor sa le produca, ce carente ale imaginii trebuie lichidate si care va fi strategia cea mai eficienta in procesul eliminarii carentei respective.
1. ASPECTE CONCEPTUALE SI METODOLOGICE CU PRIVIRE LA STRAGTEGII DE PROMOVARE
1.1. Conceptul de promovare si structura activitatii promotionale
Notiunea de promovare include toate activitatile de marketing menite a stimula si creea cererea, prin comunicatiile informative si persuasive ale intreprinderii cu piata. 
In prezent, consumatorului ii este practic imposibil sa afle singur ce fel de marfuri se gasesc pe piata, unde si cand le poate procura si, mai ales, daca raspund cerintelor sale. In aceste conditii, este necesara asigurarea unor comunicatii permanente intre ofertanti si consumatori. 
"Solutia adoptata de firmele moderne pentru satisfacerea unor asemenea cerinte consta in instruirea unui sistem care sa asigure o comunicare permanenta intre producatori si comercianti, pe de o parte, si consumatori (utilzatori), pe de alta parte." 
Sistemul de comunicatii al intreprinderii moderne implica, mai intai, utilzarea unor forme ample si variate de informare, stimulare a consumatorilor, urmarind o cat mai ampla difuzare a unor informatii despre activitatea, produsele si serviciile sale, apoi receptionarea modului cum acestea sunt primite, apreciate destinatari. Sistemul de comunicatii prin care intreprinderea moderna pune in circulatie o idee, o informatie sau o atitudine este format din urmatoarele elemente : o sursa de informatie, un anumit mesaj, un destinatar, un canal de destinatie al mesajului. In continuare se urmareste modul in care au fost receptate mesajele transmise, cum au fost ele intelese de destinatari, pentru ca, daca este cazul sa se opereze anumite modificari in privinta formei si a continutului, asupra canalului de transmitere etc. Astfel informatiile obtinute vor trebui sa serveasca unor masuri de revizuire a politicii de piata, a pozitiei avute si chiar la dezvoltarea activitatii de piata in perspectiva.
Cu o frecventa mai mare sunt retinute, drept criterii esentiale de delimitare, natura si rolul lor in sistemul comunicational al intreprinderii ; in functie de aceste criterii, activitatile promotionale se pot structura astfel: publicitatea, promovarea vanzarilor, relatiile publice, utilizarea marcilor, manifestarile promotionale, fortele de vanzare.


Fisiere in arhiva (2):

  • Strategii de promovare a serviciilor de asigurari pe piata internationala.doc
  • Strategii de promovare a serviciilor de asigurari pe piata internationala.ppt

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Bibliografie

1. Balaure, V., Adascalitei, V., Balan,C., Boboc, S., Catoiu,I., Olteanu,V., Pop, N.A., TeodorescuN.-Marketing, Editura Uranus, Bucuresti, 2000.
2. Bruhn,M.- Marketing, Editura Economica, Bucuresti, 1999.
3. Chitu,I.-Nota de curs,2004
4. Flitar,M.P. -Elemente de marketing Volumul II, Colectia NATIONALA, Bucuresti, 2002.
5. Florescu,C., Malcomete,P., Pop,N.A.- Marketing Dictionar explicativ Editura Economica, Bucuresti, 2003.
6. Kotler,P., Amstrong,G.-Managementul Marketingului, Editura Teora,Bucuresti, 2003.
7. Kotler,P., Amstrong,G -Principiile Marketingului, Editura Teora, Bucuresti, 2003.
8. Lefter, C., Bratucu,G., Chitu,I., Rauta,C., Balasescu,M. - Marketing Volumul II, Universitatea "Transilvania" Brasov, 2000.
9. Lefter,C., Rauta,C.-Cercetari de marketing-Indrumar- Universitatea "Transilvania" Brasov,2000.
10. Lefter, C.-Cercetari de marketing-Suport de curs- Univ. "Transilvania" Brasov, 2003.
11. Levinson, J.C. - Guerilla Marketing , Business Tech, 2009
12. Petrescu, E.C.-Marketing in asigurari, Uranus, 2005
13. Popescu,I.C. - Comunicarea in Marketing , Editura Uranus, Bucuresti, 2001.
14. Scarpet, B.,- Marketing Direct-Curs practic, Editura Teora, 2001.
15. Thomas, J.M. - Manual de marketing, Codecs,1998
16. www.1asig.ro
17. www.allianztiriac.ro
18. www.carpaticaasig.ro
19. www.omniasig.ro
20. www.astra_asigurari.ro
21. www.csa.ro
22. www.generali.ro


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 8 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:


* Prin apasarea pe butonul “Descarca acum” declar ca am citit, inteles si agreat termenii si conditiile.
* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!