Strategii de promovare a serviciilor de asigurări pe piața internațională

Cuprins disertație Cum descarc?

INTRODUCERE
1. Aspecte conceptuale şi metodologice cu privire la strategii de promovare.
1.1. Conceptul de promovare şi structura activitãţii promoţionale
1.2. Strategia de promovare
2. Strategii de promovare practicate de compania Generali Asigurãri pe piaţa din România. 
2.1 Prezentarea societãţii GENERALI ASIGURÃRI SA 
2.2 Produsele oferite de GENERALI ASIGURÃRI 
2.3 Campanie de promovare a asigurãrii de viaţã. 
2.4. Campania de vara 2010 a poliţei obligatorii RCA 
2.5 Campania de promovare a Fondului de Pensii Administrat Privat. 
2.6. Strategii Generali - responsabilizarea proprietarilor de locuinţe, politica de abordare a clienţilor 
2.7. Evoluţia pe termen mediu şi scurt a companiilor de asigurări. Strategii GENERALI Grup pentru piaţa de asigurări din România 
3. Analiza pieţei de asigurãri din România. Cercetare de marketing 
3.1. Istoric al asigurãrilor 
3.2. Tipuri de asigurãri 
3.3 Topul societãţilor de asigurãri pentru primul trimestru al anului 2010. 
3.4 Analiza pieţei asigurãrilor din punct de vedere al primelor brute subscrise şi daunelor brute plãtite 
3.5 Cercetare de marketing : Atitudini, opinii şi comportamente ale clienţilor societăţii S.C. Generali Asigurări S.A. cu privire la serviciile societăţii 
4. Program de marketing pentru îmbunãtãţirea imaginii produselor Generali Asigurãri. Campanie promotionala.
Concluzii şi propuneri 
Bibliografie 
Anexe


Extras din disertație Cum descarc?

INTRODUCERE
Piaţa internaţională a asigurărilor se află într-o continuă creştere, deşi în ultimele decenii, au apărut evenimente neprevăzute care au generat imense pierderi financiare, atât pentru asiguratori, cât şi pentru reasiguratori. Piaţa românească a asigurărilor nu a fost defel ocolită de fenomenele care au afectat activitatea societăţilor de asigurare şi reasigurare pe plan internaţional.
Generali Asigurări S.A. se confruntă, mai mult ca oricând, cu o piaţă din ce în ce mai competitivă, de vreme ce tot mai multe bănci precum şi alte entităţi specializate în servicii financiare îşi concentrează eforturile pentru a penetra piaţa asigurărilor. Propunerile indicate pentru a păstra avansul faţă de concurenţă par să rezide în utilizarea tot mai agrsivă a tehnologiei.
De ce trebuie să ne asigurăm? În condiţiile în care românii cheltuiesc foarte puţin din veniturile personale pentru asigurări, se naşte întrebarea dacă trebuie să ne asigurăm şi de ce. Studiile alcătuite pe baza rezultatelor obţinute de la companiile de asigurare din România arată că piaţa de profil este în creştere şi implicit, dovedesc un interes accentuat pentru acest domeniu.
La ora actuală, produsele firmelor de asigurări tind să răspundă mai multor cerinţe ale consumatorului, adică ale celui asigurat. Unele dintre acestea oferă , pe lângă asigurarea de viaţă, de exemplu, şi o variantă de plasament ( economisire) a veniturilor personale. Aceleaşi studii arată că, pe măsura creşterii nivelului de trai, interesul pentru asigurări creşte.
Studiu de faţă are menirea de a contura imaginea clienţilor societăţii S.C. Generali Asigurări S.A. cu privire la serviciile de asigurare oferite. Această cercetare vrea să determine gradul de cunoaştere şi apreciere a serviciilor societăţii de către clienţi, măsura în care aceştia sunt mulţumiţi de serviciile societăţii şi intenţiile de apelare la aceste servicii. Aceste informaţii vor ajuta managerii să adopte decizii corecte în legătură cu sensul schimbărilor pe care vor să le producă, ce carenţe ale imaginii trebuie lichidate şi care va fi strategia cea mai eficientă în procesul eliminării carenţei respective.
1. ASPECTE CONCEPTUALE ŞI METODOLOGICE CU PRIVIRE LA STRAGTEGII DE PROMOVARE
1.1. Conceptul de promovare şi structura activitãţii promoţionale
Noţiunea de promovare include toate activitãţile de marketing menite a stimula şi creea cererea, prin comunicaţiile informative şi persuasive ale întreprinderii cu piaţa. 
În prezent, consumatorului îi este practic imposibil sã afle singur ce fel de mãrfuri se gãsesc pe piaţã, unde şi când le poate procura şi, mai ales, dacã rãspund cerinţelor sale. În aceste condiţii, este necesarã asigurarea unor comunicaţii permanente între ofertanţi şi consumatori. 
“Soluţia adoptatã de firmele moderne pentru satisfacerea unor asemenea cerinţe constã în instruirea unui sistem care sã asigure o comunicare permanentã între producãtori şi comercianţi, pe de o parte, şi consumatori (utilzatori), pe de altã parte.” 
Sistemul de comunicaţii al întreprinderii moderne implicã, mai întâi, utilzarea unor forme ample şi variate de informare, stimulare a consumatorilor, urmãrind o cât mai amplã difuzare a unor informaţii despre activitatea, produsele şi serviciile sale, apoi recepţionarea modului cum acestea sunt primite, apreciate destinatari. Sistemul de comunicaţii prin care întreprinderea modernã pune în circulaţie o idee, o informaţie sau o atitudine este format din urmãtoarele elemente : o sursã de informaţie, un anumit mesaj, un destinatar, un canal de destinaţie al mesajului. În continuare se urmãreşte modul în care au fost receptate mesajele transmise, cum au fost ele înţelese de destinatari, pentru cã, dacã este cazul sã se opereze anumite modificãri în privinţa formei şi a conţinutului, asupra canalului de transmitere etc. Astfel informaţiile obţinute vor trebui sã serveascã unor mãsuri de revizuire a politicii de piaţã, a poziţiei avute şi chiar la dezvoltarea activitãţii de piaţã în perspectivã.
Cu o frecvenţã mai mare sunt reţinute, drept criterii esenţiale de delimitare, natura şi rolul lor în sistemul comunicaţional al întreprinderii ; în funcţie de aceste criterii, activitãţile promoţionale se pot structura astfel: publicitatea, promovarea vânzãrilor, relaţiile publice, utilizarea mãrcilor, manifestãrile promoţionale, forţele de vânzare.


Fisiere în arhivă (2):

  • Strategii de promovare a serviciilor de asigurari pe piata internationala.doc
  • Strategii de promovare a serviciilor de asigurari pe piata internationala.ppt

Imagini din acest disertație Cum descarc?

Bibliografie

1. Balaure, V., Adăscăliţei, V., Bălan,C., Boboc, Ş., Cătoiu,I., Olteanu,V., Pop, N.A., TeodorescuN.-Marketing, Editura Uranus, Bucureşti, 2000.
2. Bruhn,M.- Marketing, Editura Economică, Bucureşti, 1999.
3. Chiţu,I.-Notă de curs,2004
4. Flităr,M.P. -Elemente de marketing Volumul II, Colecţia NAŢIONALĂ, Bucureşti, 2002.
5. Florescu,C., Mâlcomete,P., Pop,N.A.- Marketing Dicţionar explicativ Editura Economică, Bucureşti, 2003.
6. Kotler,P., Amstrong,G.-Managementul Marketingului, Editura Teora,Bucureşti, 2003.
7. Kotler,P., Amstrong,G -Principiile Marketingului, Editura Teora, Bucureşti, 2003.
8. Lefter, C., Brătucu,G., Chiţu,I., Răuţă,C., Bălăşescu,M. – Marketing Volumul II, Universitatea ”Transilvania” Braşov, 2000.
9. Lefter,C., Răuţă,C.-Cercetări de marketing-Îndrumar- Universitatea ”Transilvania” Braşov,2000.
10. Lefter, C.-Cercetări de marketing-Suport de curs- Univ. ”Transilvania” Braşov, 2003.
11. Levinson, J.C. – Guerilla Marketing , Business Tech, 2009
12. Petrescu, E.C.-Marketing in asigurari, Uranus, 2005
13. Popescu,I.C. - Comunicarea în Marketing , Editura Uranus, Bucureşti, 2001.
14. Scarpet, B.,- Marketing Direct-Curs practic, Editura Teora, 2001.
15. Thomas, J.M. – Manual de marketing, Codecs,1998
16. www.1asig.ro
17. www.allianztiriac.ro
18. www.carpaticaasig.ro
19. www.omniasig.ro
20. www.astra_asigurari.ro
21. www.csa.ro
22. www.generali.ro


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Diploma.ro.


Descarcă această disertație cu doar 8€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!