Strategii de Segmentare si Pozitionare la SC Ambient SRL

Cuprins disertatie Cum descarc?

CAP 1. Consideratii privind segmentarea pietei. 
CAP 2. Consideratii privind diferentierea si pozitionarea pe piata
CAP 3. Studiu de caz: fundamentarea strategiilor de segmentare si pozitionare la S.C. AMBIENT S.R.L.
In primule doua capitole sunt prezentate date teoretice cu privire la segmentarea pietei, respectiv diferentierea si pozitionarea pe piata a unei firme. Ele sunt structurate in urmatoarele subcapitole:
Cap. 1:
1.1 Pasii principali ai managementului si marketingului
1.2 Cercetarea pietei
1.3 Conceptii generale si evolutia procesului de segmentare a pietei
1.4 Procedura de segmentare a pietei
1.5 Criteriile care stau la baza segmentarii de piata
1.6 Profilul segmentelor de consumatori
1.7 Cerintele unei segmentari eficiente
1.8 Identificarea pietei tinta si alegerea segmentelor de piata
Cap. 2:
2.1 Instrumente de diferentiere competitiva
2.2 Conceptii privind diferentierea produsului, serviciilor si imaginii
2.3 Elaborarea strategiei de pozitionare si comunicarea pozitionarii firmei pe piata
Cel de-al treilea capitol reprezinta un studiu de caz la firma S.C. AMBIENT S.R.L., studiu ce are la baza notiunile teoretice din capitolele anterioare. Acest capitol este structurat astfel:
3.1 Prezentarea S.C. AMBIENT S.R.L. Sibiu
3.1.1 Evolutia S.C. AMBIENT in decursul activitatii sale
3.1.2 Obiectul de activitate
3.2 Oferta S.C. AMBIENT S.R.L.
3.3 Piata S.C. AMBIENT S.R.L.
3.4 Structura organizatorica S.C. AMBIENT S.R.L.
3.5 Eficienta activitatii de piata pe baza indicatorilor financiari de baza proveniti din bilantul contabil al firmei
3.6 Analiza concurentei
3.7 Stabilirrea strategiilor de segmentare in cazul S.C. AMBIENT S.R.L.
3.8 Pozitionarea S.C. AMBIENT pe piata si fundamentarea strategiilor de pozitionare


Extras din disertatie Cum descarc?

CAP 1. CONSIDERATII PRIVIND SEGMENTAREA PIETEI
1.1 Pasii principali ai managementului in marketing
Oamenii de marketing au un set de reguli, la fel ca si avocatii, contabilii, bancherii, inginerii si oamenii de stiinta. Ei vad managementul in marketing ca avand cinci pasi de baza care pot fi reprezentati dupa cum urmeaza:
CP->STP->MM->I->C 
unde:
CP = cercetare de piata
STP = segmentare, alegerea pietei tinta si pozitionare
MM = mixul de marketing (mai cunoscut ca cei patru P, adica productie,
pret, plasament si promovare) 
I = implementare
C = control (obtinerea de feedback, evaluari ale rezultatelor, corectrea sau
imbunatatirea strategiilor STP si a tacticilor MM)
Marketingul eficient incepe cu cercetarea de piata, CP. Aceasta va conduce la descoperirea unor segmente de piata diferite, S, compuse din cumparatori cu diverse necesitati. Compania ar trebui sa fie atat de inteleapta incat sa isi ia drept tinta, T, acele segmente pe care le-ar putea satisface in mod superior. 
Pentru fiecare segment tinta compania va trebui sa pozitioneze, P, produsul, in asa fel incat publicul tinta sa poata aprecia in ce mod oferta lor difera de cea a competitorilor. STP reprezinta felul strategic de gandire al companiei. 
Apoi compania isi dezvolta mixul sau strategic de marketing, MM, constand din mixul intre deciziile privind produsul, pretul, plasamentul si promovarea acestuia. Dupa aceea; compania implementeaza, I, mixul de marketing. In final compania foloseste masuri de control C, pentru a monitoriza si evalua rezultatele si pentru a-si imbunatatii strategiile STP si tacticile MM.
1.2 Cercetarea pietei
Cercetarea pietei este punctul de plecare in marketing. Fara cercetare, o companie intra pe piata ca si legata la ochi. Marketingul de calitate implica o cercetare atenta a pietei si pregatirea unor estimari financiare bazate pe o strategie propusa care sa indice daca profiturile vor fi la inaltimea obiectivelor financiare ale companiei.
Urmatorii pasi ai managmantului in marketing, in afara de cercetare, sunt: 
- Segmentare, stabilirea pietei tinta si pozitionarea- marketingul strategic 
- Mixul de marketing- marketingul tactic 
- Implementarea
- Controlul.
1.3 Conceptii generale si evolutia procesului de segmentare a pietei
Acest subiect a fost abordat de numerosi specialisti ai marketingului din toata lumea in literatura de specialitate. Practic, alegerea si definirea criteriilor precum si a modelelor de segmentare ale unei piete specifice poate constitui un punct problematic care se impune a fi rezolvat cu mare atentie prin intermediul unei cercetari concrete a pietei. Astfel nu se poate afirma ca exista criterii si modele analitice de segmentare sau pozitionare care sa capete valente generalizatoare 1 si sa fie aplicabile pentru orice piata.


Fisiere in arhiva (2):

  • Strategii de Segmentare si Pozitionare la SC Ambient SRL
    • CUPRINS.doc
    • toata.doc

Imagini din aceasta disertatie Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Diploma.ro.


Descarca aceasta disertatie cu doar 9 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!